29

529 51 24
                                    

Selam

Hadi biraz Selim'den okuyalım

Lori Lori- Gulseven Medar ..

_________________________________________

Bebeğim gideli bir ay olmuştu..Miran uyanali iki hafta.. Çiftliğin duvarları üstüme üstüme gelirken yatağımda bebeğim için aldığımız kiyefetlere sarılıp olmayan kokusunu arıyordum .

Bebeğimi daha bir kez varlığını hissedemeden benden almışlardı bir kere tekmesini hissedemeden kokusunu çekemeden gitmişti benim oğlum..

O kadar canım yanıyor ki  Miran siz çok daha kötüydüm..Onu istiyorum ona sığınmak istiyorum..

Gelmeliydi artık yoksa onada birşey mi olmuştu..Camdan dışarıya baktığımda etrafın sesssiz olduğunu gördüm çok sessiz..

İçime doğan sıkıntı ile gözlerim dolarken bebeğimin kıyafetine sarılıp ağlamaya başladım çok daralmıştım camın önüne çökerek içimdeki çığlıkları dışarı bıraktım.

Kapı sesi duysamda umursamadim ağlamaya bağırmaya devam ettim..

- Etmeyesin oğul.. Aglamayasin kendini heba ettin yeter yavrum..

Beni kollarının arasına alıp saçlarımı yoldugum için ellerimi tutmaya çalışıyordu..

- Gitti ana.. Gitti! Aldılar benden kokusunu bile içime çekemeden..

Tek bir hareketini dahi hissedemeden aldılar benden bebeğimi..

Başımı göğsüne yasladiginda çığlıklarım durulmaya kabuguna çekilmeye başladı..

-Oglum bir kere daha olur bebeniz yavrum harab etmeyesin ağanda gelecek bu gece zaten iki haftadır dağdan inmemişler yorgundur adam sende yormayasin.

Onu itip geri çekildim yeniden olur diye unutayım mı yani bebeğimi oda evlat değil mi? Bir kere bile varlığını hissetmesem bile onun orda olduğunu bilmek bile yetmez miydi sevmek için..?

- Anaa sen ne dersin ben yavrumu kaybettim.. Bebeğimi..Ben o enkazdan canlı cikmasaydim gelip sana deselerdi bir kere daha olu harab etme kendini diye canın yanmazmiydi.. Neden benim canımı yakıyorsun ha neden..

Sakinleşen yüreğimde yeni bir yangını başlatmışti anam.. Nasıl derdi evlat değil miydi benim yavrum .

- Oğul ben öyle demek istemedim gençsin daha onun canı üflenmemişti günahsızdi..Zordur bilirim ama hayatını bu acıyla devam ettiremezsin... Ağanda gelecek toparlanman gerek yoksa kocanda dağılır evin barkinda..

Onu kolundan tutup odadan attığımda kapının arkasından ağlamaları geliyordu .

Evim barkım dağılırmış.. Bebeğim öldü ama evim barkım dağılırmış..

- EV BARK Mİ KALDİ HA ! NEFRET EDİYORUM HEPİNİZDEN NEFRET BEBEĞİMİ ALDINIZ BENDEN BEBEGİMİİİ !

KOCAM GELECEKMİŞ TOPARLANMAM GEREKİYORMUŞ NASIL TOPARLANİM BEN NASİL ! SÖYLE BANA NASİL TOPARLANİM YERİMİ YURDUMU YİKTİNİZ NASİLLL

Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladığımda kriz damarlarımda dolanıyordu cekmecenin üstündeki sürahiyi kaldırıp cama firlattigimda cam kalbim gibi yüreğim gibi tuzbuz oldu heryer ıslanmış kırık parçalar etrafa saçılmışti..

Sevsen Ya Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin