22 🔥

800 62 28
                                    

Hiç düğünle yormak istemiyorum sizi

Zaten bu mevlüt düğünü ne anlatcam yani neyseeee.

İlk sumutu

Miran'ın ağzından okusak mi be !

Güzel olmazsa silerim..

Ama hayalimdeki gibi yazarsam kötü olması imkansız bence .

____________________________________

Miran Karan 'dan

Mevlüt bitmiş karanlık çökmüştü ancak yakın arkadaşlarim Serhat ve Yasir benim konagimda bir eğlence düzenlemişlerdi..

Aslında Selim'in yanına gitmeden biraz enerjimi atmam iyi olurdu yoksa bugün üstüne gidebilirdim..

Bir yandan halay çekip bir yandanda Kürtçe türkü söylerken camda beni izleyen bir çift gözle buluştu gözlerim..

Selim yatak odamizin camından izliyordu halay çekişimi sesimi yükselterek onun gözlerine baka baka halay çekmeye devam ettim.

- Baran bari gule gule tene tene

( Türkü bu aslında halay türküsü değil ama ben çok sevdiğim için ve biraz aşk barındırıyor)

Birkaç türkü daha söyleyip biraz içmiştik
içimde yükselen ateşin ciğerimi yakışını hissederken sonunda vakit gelip çatmışti.

Ağalar bana imala bakarken damat dayağımida yiyip varmıştım sonunda odamızın kapısına..

Selim'im odamızda beni bekliyordu.. Sakin olmaliydim oğlanı korkutmamaliydim...

Yavaşça kapıyı açtığımda yatağın üstünde hala üzerinde ki kenarları işlemeli beyaz takımıyla duran Selim eğdiği başını kaldırdı ardindan çekingen bir şekilde yerinde dikleşti.

Kapiyi ardimdan kapatıp ona yaklaştigimda ayağa kalkti kol düğmelerimi açıp avcuma aldığımda bana bir adım fhs yaklaşıp gözlerimin içine bakarak gömleğimin düğmelerini açmaya başladı...

O kadar masum görünüyordu ki bunu yaparken sertleşmeye başlamıştım..

Düğmeleri açıp parmağını göğsümde gezdiridginde derince yutkunmuştum o parmaklarıda ısıra ısıra yiyecektim.

Benimde elim onun gömleğine gittiğinde gözlerini göğsümden çekip gözlerime çevirmişti saf ve duru bakan gözlerinde gördüğüm keyifli ifade içimde köpüren isteklerin dahada harliyordu..

İkimizde üstümüzdeki ceket ve gömleklerden kurulduğumuzda Selim'in süt gibi beyaz tenini saran tül bir içlik kalmıştı üstünde sadece ,bu gece ilkkez kızaran yanaklarıni gördüğümde kendimi tutamadım ve dudaklarına asildim .

İslak alt dudağıni dişlerimin arasına alıp ısırıp emdigimde inmesiyle yanagindaki elim kalçasına gitmişti. Belinden aşağısını kendime yaslayip dolgun kalkık kalçaları avcumdan taşıyordu kalçasına yapıştırdigim tokatla inleyip geri çekildiğinde onu yataga yatırıp üzerine çıktım.

Sertliğimi vücuduna yaslarken kaymak gibi tenine ulaşmama engel olan tülü yırtıp atmıştım.

Gözlerime ziyafet çektiren pembe göğüs uçlarıyla dudaklarımı yalayıp ağzıma almıştım tomurcuğu Selim inleyip elini başıma koyup bastırdığında ısırıp emmiştim kalçasını kaldırıp kendini sertligime bastırdığında onunda benim gibi sabırsız olduğunu hissetmek beni yakıyordu..

Sevsen Ya Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin