16

565 50 15
                                    

Hadi babamız gelsin

__&___________________________

Bugün babam geliyordu.. Nişana bir buçuk hafta kalmıştı ve Miran babamı almaya gitmişti...

Alışverişe cikmamizin üzerinden üç gün geçmişti babamin çıkacağı kesinleşince ikinci katta iki odayı temizletip hazirlatmişti Delal Ana babamlarin yanında ki odada kalacaktım.

Babamin sevdiği yemeklerden içli köfteyi yapmıştık yeni aldığımız gömleklerimden birini üzerime geçirmiş avluda gelmelerini bekliyordum..

Babamin sevdiği yemeklerden içli köfteyi yapmıştık yeni aldığımız gömleklerimden birini üzerime geçirmiş avluda gelmelerini bekliyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Korna sesleri gelirken ayaklandim merdivenden hızla inen annemi gördüğümde gözlerim büyümüştü ne kadar da güzel görünüyordu..

Köyün o yoran işleri artık olmadığından daha sağlıklı görünüyordu haliyle..

Güzel beyaz bir elbise giymişti.. Yeni gelin gibi duruyordu aşiretin adamları dönüp bize bakmazken avlunun büyük kapısı açıldı babamı görmemle kucağına atlamam bir olmuştu sonunda ailem bir aradaydi..

- Hoşgeldin baba hoşgeldin..

O da saçlarıma öpücüklerini kondurup kokumu içine çekerken bizi izleyen Miran 'a kaydı gözlerim ona minnetle bakıp dudaklarımı oynatarak teşekkür ettim..

- Çok iyi gördüm seni Selim Allah'a hamdu semalar olsun iyisiniz ya

Annem yanımıza adımlarken babamın gözlerinin içi patlamıştı " İyiyiz Devranim ikimizde iyiyiz seni gördük ya sapa sağlam hiçbir tasamiz kalmadı Allah'a şükür olsun " babam ikimizide kolunun altına alıp koltuklara otururken Miran' da karşıya oturmuştu gözleri açık kalan yerlerde dolanıp duruyordu ...

Utançla babama sığınıp yüzümü gizledim .. Babamın Delal anayla konuştuğunu duyduğumda ufaktan çıkardım başımı gizlendigim girintiden.

- Allah kimseyi düşürmesin oraya Delal kadin vallahi zordur asker bir an bırakmaz Türkçede bilmem ben herşey daha kötüydü haliyle..

Delal ana ona gizliden gizliye bakmami yakaladığında " Öyledir tabi Devran bey baksana bize geldiğinde hırçın bir aslan olan oğlun şimdi babasının koynunda tatlı bir kedi olmuş " babam dönüp bana baktığında kızarmıştim .

- Benim oğlum gerektiğinde kendini kormayi bilecek şekilde yetişti sonuçta insan ömrünün ne zaman sonlanacagi belli olmaz Delal kadin sende bilirsin.

Allah bilir tabi kimin önce öleceğini fakat bir baba olarak ona kendini savunmayı öğretmem mecburidir...

Hele ki Doğuda doğurganlara yapılan şeyleri bilirken..

Gözlerim dolmuştu babamsiz bir hayatı tekrar kaldıramazdim.. Bir kaç damla yaş akıp giderken babam hissetmiş olmaliki beni iyice sarmaladi..

-Selim ağlamıyorsun değil? Bak ya kızarmış burnunu görebiliyorum oğlum benim ağlama bakayım sen teşekkür ettin mi sözlüne ha oğlum ayıptır Selim.

Sevsen Ya Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin