Chapter Twenty Six

833 132 125
                                    






" ناکەویتە کێشەوە؟" ڤێرۆنیکا پرسیاری کرد کە لەناو ئۆتۆمبێلەکە لەتەنیشت ئانتۆنی ـەوە دانیشتبوو.
ئانتۆنی بۆ چرکەیەك ئاوڕی دایەوە تا سەیری بکات و پاشان سەیرکردنەکانی گەڕاندەوە سەر ڕێگاکەی بەردەمی
" بۆچی؟"
" کە منت هێناوەتە دەرەوە ؟ تۆ دەزانیت کە ماکس چونەدەرەوەی لەمن قەدەغەکردووە "
ئانتۆنی برۆیەکی بەرز کردەوە
" کە ئەوەشت دەزانی ئینجا دەتویست پرسیاری ئەوە بکەیت کە لێبگەڕێت بتباتە دەرەوە ؟"
ڤێرۆنیکا سەیری بەردەمی کرد و پاشان ئانتۆنی " لەڕاستیدا ویستم لەگەڵی بکەمە شەڕ هەر ئەوەندە"
ئانتۆنی زەردەخەنەیەکی فراوانی کرد " واو .."

" ئەم چەند ڕۆژە بەزۆر توانیومە بیبینم و هەرگیز قسەمان نەکردووە ! .. بەجۆرێك ئەوە بێزاری کردبووم دەزانم لەو شوێنەیا نیم بەوە بێزار ببم لەکاتێکدا لەوانەیە هێشتا لەبەرچاوی ئەو و تەنانەت تۆش تەنها سیخورێک بم .."

" لەبەرچاوی من نا " ئانتۆنی بێ ئەوەی ئاوڕبداتەوە قسەی کرد تا ڤێرۆنیکا ڕووی بسوڕێنێت و سەیری بکات " بۆچی؟ تۆ نزیکترین کەسی لە ماکس وە من تەنها بێگانەیەکم راستە لەلایەن کریستۆڤەر بەکارهێندراوم بەڵام هێشتا راستەیەکە ناگۆڕێت"

" تۆ تەنها راستیەکە نازانیت ڤێرۆنیکا "
قسەکانی ئانتۆنی وایکرد ڤێرۆنیکا برۆیەکانی گرژ بکات ! لە قسەکانی تێنەگەیشت بەڵام دووبارە هەستی بە هەستێکی نامۆ کرد ..
" ڕاستی چی ...". ....... " ئەها گەیشتین " ئانتۆنی قسەکانی پێ بڕی و باسەکەی گۆڕی
ئۆتۆمبێلەکە لەبەردەم کافێیەك وەستا ، تا ڤێرۆنیکا لە ئۆتۆمبێلەکە بهێتە خوارەوە و پاشان ئانتۆنی ..

" دەیەیتە ژوورەوە ؟" ڤێرۆنیکا پرسیاری کرد
" بێگومان .. جارێ ئەوە بەلاوە بنێ کە تۆم هێناوەتە دەرەوە ئینجا شتێکیش ڕووبدات ئەمجارە ماکس بە زیندوێتی ئەمخاتە چاڵەوە "

Twisted obsession حيث تعيش القصص. اكتشف الآن