9.- Női energiák

250 34 3
                                    

Péntek este Emma bukósisak nélkül érkezett meg a Cullenekhez, hátán a táskája lógott, amibe minden sminkcuccot és körömlakkot beleszuszakolt, amit az anyja még februárban küldött neki és aminek a többségét még ki sem nyitotta. A többiek már ott voltak a nappaliban: Rosalie a kanapé szélén ücsörgött durcás ábrázattal, kezében egy csillogó divatmagazinnal, és az arca azonnal felderült, ahogy Emma belépett a szobába. Esme kissé távolabb, a dohányzóasztalon álló vázában levő virágokat rendezgette, Bella pedig... meglepően mérgesen nézett a vele szemben álló Alicere.

– Nem csak most, nem igaz? Minden alkalommal, amikor elmegy vadászni – Emma talán még sosem látta Bellát ilyen mérgesnek, a lány szinte füstölt a dühtől.

– Csak biztonságban akar téged tudni – Alice csengőhangján próbálta megnyugtatni Bellát.

– Azzal, hogy lefizet téged egy kocsival! – Bella karba font kézzel, durcásan levetette magát a Rosalietól legtávolabb eső pontra a kanapén.

– Mi történik? – kérdezte Emma az emberi fül számára nem hallhatóan, miközben leült Rosalie mellé.

– A testvérem nem szeretné, ha Bella vérfarkasokkal barátkozna – Rosaliet úgy látszik, hogy nem zavarta a téma, mert normál hangerőn válaszolt Emmának.

– Múlthéten kiszedte a motort a kocsimból – dühöngött Bella, mire Emma döbbenten fordult a lány felé. Eddig is tudta, hogy a vámpírok és a vérfarkasok nem kedvelik egymást, de ez mintha egy új szint lett volna. Aztán szinte azonnal eszébe jutott az, amit Embry mesélt, miszerint Jacob totál szerelmes Bellába. Vagyis Edward féltékeny – jutott végkövetkeztetésre Emma, aki ettől még a legkevésbé sem érezte jogosnak, hogy a fiú korlátozza Bellát.

– Bella, – Emma mélyen a lány szemébe nézett. – ugye tudod, hogy Embryvel bármikor be tudunk vinni, ha szeretnéd?

– Már Jake is felajánlotta, hogy értem jön, – rázta meg a fejét Bella. – de nem szeretném, hogy bárkinek is baja essen.

– Nem esne – Emma egy halvány mosollyal megrázta a fejét. Amikor Emma meglátta, hogy Bella továbbra is aggódva néz rá, rögtön rájött, hogy Edward mélyen elhallgatta Bella elől az egész bevésődést. Hiszen, ha Bella tudná, hogy Emmát nem bánthatja, akkor bármikor találkozhatna Jacobbal. Amikor Emma újra megszólalt, a hangja meglepően nyugodt volt. – Bella, Embryvel bevésődtünk. Ha Edward bármelyikőnket is bántaná, Sam azonnal megjelenne.

A „megjelenne" a legenyhébb szó volt, ami Emma eszébe jutott: igazából Sam és a többi farkas azonnal széttépett volna bárkit, aki bántja az egyik társukat, vagy bárkit, akibe bevésődtek.

– Bevésődtetek? – Rosalie hitetlenül nézett Emmára, aki egy kicsit bólintott. – Jasper tud róla?

– Igen – bólintott Emma. – Ez egy kicsit... másmilyen bevésődés – mondta aztán mire Rosalie megértően bólintott, Emma pedig visszafordult Bella felé, aki meglepően fehéren nézett rá. Valószínűleg eddig tartott neki, hogy megértse Emma szavainak az igazi értelmét, vagyis, hogy ha Edwrad megtámadja Embryt vagy Emmát, annak perceken belül iszonyatos vérfürdő lesz az eredménye.

– Nem akartalak megijeszteni – mondta Emma lágyan.

– Nem, én... – Bella egy nagyot nyelt. – igazából örülök, Edward sosem beszél ilyenekről.

– Próbál megvédeni – felelte Emma, aki azonban nem volt benne biztos, hogy Edward elképzelése hosszútávon mennyire lesz sikeres. Hiszen Bella mégiscsak vámpírrá akar válni, amivel rengeteg borzasztó dolog is együtt járt.

– Mi van a táskában? – úgy tűnt, hogy Alice eddig bírta ki, hogy a képessége nélkül fellépő kíváncsiságot palástolja, hiszen az egész beszélgetés alatt Emma lábánnál heverő fekete hátizsákot figyelte.

Emma és Jasper 2 [Jasper Hale fanfiction]Where stories live. Discover now