Alec szinte nem is védekezett. Az egyik pillanatban még úgy tíz méterre tőlük állt és őket (vagyis inkább Emmát) nézte döbbenten, a következőben pedig már a nyaka Jasper kezei között volt, aki majdnem ugyanúgy fogta le, mint ahogy Alec tette pillanatokkal azelőtt.
– Jasper, ne csináld! – Emma azonnal Jasper előtt termett, aki egy pillanatra mintha elbizonytalanodott volna.
– Emma, Alec Volturi az előbb rám támadt és ki tudja, hányan vannak még a közelben – úgy tűnt, hogy Jaspernek minden önuralmára szükség van ahhoz, hogy nyugodtan válaszoljon Emmának.
– Azt hittem, hogy Lara bajban van, a többiek pedig Seattleben vannak – Alec igyekezett lefejteni magáról a torkát szorító kezeket, azonban nem sok esélye volt Jasper ellen.
– Jasper, Alec a fiú Rómából – Emma mélyen Jasper szemébe nézve mondta ki a szavakat, miközben nyugalmat erőltetett a hnagjába.
– Nem lehet ő, az előbb Larának hívott – bár Jasper mintha egy pillanatra elbizonytalanodott volna, a következő pillanatban újra ugyanolyan erővel fogta Alecet, a fiúnak csak annyi ideje volt, hogy valamennyi levegőt tudjon beszívni.
– A másik nevem Larissa – Emma Jaspernek az Alec nyakára kulcsoldó kezére tette a kezét, miközben továbbra is a fiú szemébe nézett. – Jazz, ne csináld, szeretem őt.
– Csak ezért mondod, hogy ne bántsam – Jasper tekintetében egy pillanatra mély fájdalom és düh jelent meg, de továbbra sem mozdította el a kezét.
– Nézd meg az érzelmeit Whitlock – valahogy Alec még most is képes volt arra, hogy gúnyos hangon szólaljon meg, Emma pedig továbbra is Jasper szemébe nézve apró nemet intett a fejével, amiről pontosan tudta, hogy Alec érteni fogja, hogy igazából neki szólt. – Tudhattam volna, hogy rajtad nem működik, az túl egyszerű lett volna – Alec hangjában büszkeség csendült, Jasper pedig szorított valamennyit a fiú nyakán, miközben a tekintete ismét elsötétült.
– Jazz, ne csináld! – Emma kérlelő hangja valahogyan átjutott Jasperhez, a szeme ismét aranylott, amikor ránézett. Aztán Emmának eszébe jutott egy megoldás, amiről hiába tudta, hogy bántani fogja Jaspert, tudta, hogy csak így lesz képes megmenteni Alecet. Miközben Emma még mindig mélyen Jasper szemébe nézett, puhán végigsimított a fiú kezén: igyekezett olyan fájdalommentesen csinálni, amennyire csak tudta.
– Drága, hallgasd a szívemet – mondta Emma lágyan, és miközben a keze Jasper kezéről Alecéra csúszott, leguggolt, hogy egymagasságban legyen a Alec arcával. Aztán Emma mélyen Alec rubin szemébe nézett, és lágyan az arcára tette a kezét, mire Alec rémosolygott. És Emma már érezte is az apró lélekrész moccanását, és a mindent betöltő borostyán és mahagóni illatot és miközben egyszerre képtelen lett volna bármi másra koncentrálni Alec ajkain kívül, azt motyogta:
– Köd.
A következő pillanatban Jasper felkapta és maga mögé lökte, Alec pedig felegyenesedett.
– Mit csinálsz itt? – Jasper hangja számonkérő volt, miközben igyekezett Emmát minél jobban eltakarni Alec elől.
– Laráért jöttem, hogy biztonságba helyezzem – Alec természetellenesen nyugodt hangon szólalt meg, a fejével Emma irányába bökött. – Nem tudjuk ezt máshol megbeszélni? Itt nem biztonságos – tette hozzá, miközben a környező fákat pásztázta.
– Mehetünk hozzám – jegyezte meg Emma, mire Jasper hitetlen tekintettel fordult felé. – Neked van jobb ötleted? – kérdezte Emma felvont szemöldökkel.
– Nincs – sóhajtott Jasper, majd visszafordult Alec felé. – Gyere, mutatom az utat – mondta érzelemmentes hangon és a következő pillanatban Emma érezte, hogy Jasper a karjaiba kapja, majd másodperceken belül lerakja a szobája közepén. Jasper villámgyorsan bezárta az ablakot, és azonnal újra Emma és Alec között termett, aki épp érdeklődve nézett szét Emma szobájában. Alec tekintete egy-egy pillanatra elidőzött bizonyos dolgokon, a könyvespolcon heverő polaroidkamerán, Adam bekeretezett fényképén az íróasztalon, a parafatáblára kitett polaroidokon, és amikor észrevette azt, amit ő csinált Emmáról, halványan elmosolyodott. Aztán Alec tekintete egyszerre elkomorult, miközben a Jasper oldala mellől kikukucskáló Emmára nézett.
YOU ARE READING
Emma és Jasper 2 [Jasper Hale fanfiction]
FanfictionA phoenixi történések után Emma végre úgy érzi, hogy a dolgok egyenesbe kerültek és a napjai boldogan telnek majd Jasper társaságában. Arra azonban nem számít, hogy egy váratlan esemény minden elképzelését felborítja, és miközben az új problémákkal...