(16)zaw

6 0 0
                                    

သန္းေခါင္ျပန္သြားေတာ့ ခ်စ္ခ်စ္ြဖူနဲ့ခင္ခင္ေမက သာထက္နားကိုတိုးလားြက၏။

"ဟဲ့ေကာင္မ ညည္းြကိုက္တဲ့သန္းေခါင္မွိုင္းကျပန္သြား သြားသူ့ေနာက္လိုက္"

"ဟဲ့ညည္းဘာသိလို့လည္း ကိုသန္းေခါင္ကအိမ္ေထာင္သည္ြဖစ္သြားျပီ ငါကာေမသုမုတ္စားဆာလားကံထိုက္မွာေပါ့ အဲ့တာေြကာင့္ကိုသူြကီးကိုေျပာင္းခ်ိန္တာ"

"အမေလး ရယ္လိုက္ရတာဗိုက္ေတာင္နာတယ္ လင္တရူးတာက်ေတာ့ သူမ်ားထက္တစ္မူးသာတယ္ ဘုရားေတာ့မွန္မွန္မရွိခိုးဘူးထင္ပါရဲ့ ကာေမသုမုတ္စားဆာလားကံတဲ့ ဟဲ့ေကာင္မ မေသမခ်င္းမွတ္ထား ကာေမသုမိစ္ဆာစာရကံဟဲ့ လင္တရူးမရဲ့"

"အဲ့လိုေျပာရေြကးဆို ညည္းလည္းစာေပမလိုက္စားဘူးထင္ပါ့ ညည္းဝဇီကိုင္ မသင္ဖူးဘူးလား အဲ့မွာပါတယ္ ေအးေလ ညည္းကေက်ာင္းတက္ရတဲ့အရြယ္တုန္းက စာကိုေသခ်ာမသင္ဘဲ မိန္းမေနာက္ပိုးလုပ္ေနတာကို စာေလးဘာေလးေသခ်ာျပန္ဖတ္လိုက္အုန္း မိန္းမေနာက္ပိုးရဲ့"

သာထက္လည္း လူြကီးေတြကိုအားနာတာေြကာင့္ ထေငါက္လိုက္ရေတာ့၏

"ခင္ဗ်ားတို့ လင္တရူးျပဿနာေြဖရွင္းခန္းတရားစီရင္ဖို့ က်ုပ္လူစုထားတာမဟုတ္ဘူး ေအး လင္တရူးခ်င္တြခားသြားရူး က်ုပ္ထိပ္တုံးက က်ားမ မေရြးဘူးေနာ္ ဒီမွာဆက္ေနခ်င္ေသးရင္ ပါးစပ္ေပါက္ပိတ္ျပီး က်ုပ္နဲ့ေဝးေဝးမွာသြားေန"

"ဟုတ္"×2

"ကဲ ရြာဘုရားပြဲကိစ္စျပန္ဆက္ြကမယ္"

"ေဟ်ာင့္ သူြကီး"

"ေတာ္ျပီ က်ုပ္ဘုရားပြဲကိစ္စမေျပာေတာ့ဘူး က်ုပ္ေျပာမယ္လုပ္တိုင္းအဖ်က္ကေပါ္ေပါ္လာတယ္ ကဲဘာကိစ္စလည္း ဒူးမနာသား"

"မင္းေမလင္ကို ဒူးမနာသား မင္းဆရာေလးကစကားပါးလိုက္လို့"

"ဘာ! ဆရာေလးတစ္ခုခုြဖစ္လို့လား ဆရာေလးဘယ္မွာလည္း ြကာပါတယ္ကြာ ငါ့ဘာသာပဲသြားရွာေတာ့မယ္"

"ဟာ ေဟ်ာင့္ မင္းကဆရာေလးဘယ္မွာရွိလည္းသိလို့လား ငါကဆရာေလးကရြာဘုရားပြဲတြက္ အလွူေငြ1သိန္းထည့္မယ့္ကိစ္စေျပာခိုင္းလိုက္လို့ေျပာဖို့ဟာကို"

မတည့်အတူနေ(U&Z)Where stories live. Discover now