5. díl

947 64 0
                                    

Chtěla jsem něco říct klukům, když v tom Tae hodil po Sugovi polštář. Potom se to zvrtlo v hádku a mlácení polštáři. "Pojď za mnou." šeptl J-Hope a nepozorovaně jsme se odplazili. Šli jsme do jeho pokoje a J-Hope za sebou raději zamkl dveře. "Páni, zdá se mi, že jsou rok od roku blbější." rozvalila jsem se na jeho posteli. "Tak to se ti vážně nezdá." řekl a vyčerpaně si lehl vedle mě. "Jo, to máš pravdu." lehla jsem si na břicho. J-Hope mě příjemně hladil po zádech až mě to uspalo. Už jsem jen cítila, že J-Hope si položil hlavu na moje záda a taky usnul.

-----------------------------

"Ehmhm, nenechte se rušit." řekli kluci tak, aby nás vzbudili, ale mě se moc nechtělo. 

"SungJae, vstávej." lehce se mnou J-Hope zaklepal. 

"Nechci." zabořila jsem obličej do jeho polštáře a fetovala J-Hopeovu vůni. 

Sakra, proč já nemohla spát u něho a u Sugy jo? Pomyslela jsem si. 

"Tak schválně...Suga tě chce znásilnit." pošeptal mi do ucha J-Hope a já rychle vstala. 

"Vidíš, že to jde, když se chce." uchechtl se JungKook. 

"Suga mě nechtěl znásilnit? Tak co blbnete?" spadla jsem zpátky do postele a pomalu usínala. 

"Sugo...poprvý a naposled ti to dovoluji." řekl Kookie a Suga si sedl vedle mě. 

"Bejt tebou bych vstával." pohladil mě po zádech a pomalu sjížděl níž. 

"Tak na to zapomeň." rychle jsem vstala a chytila za ruku prvního kluka, který byl nejblíž. Naštěstí to byl JungKook. 

"Máš ty ale smůlu, co?" ušklíbl se Kookie. 

"Však ono na to taky dojde." poplácal ho Suga po rameni. 

"Kolik vůbec je?" zeptala jsem se zvědavě. 

"Už je devět." řekl Jimin. 

"A jde se chlastat." řekl RapMonster. 

"Joooo." běžel Jimin do pokoje. 

Se Sugou jsme odešli k sobě a ten chytrák mi vybral zlaté tílko a kožené kraťasy a raději se neptejte, jaké spodní prádlo si mě donutil vzít. Šla jsem do koupelny, kde jsem se převlekla a upravila. 

"Děláš si srandu? Jdeme pít do klubu ne jen tak někam ven." řekl Suga a vtáhl mě do koupelny. 

Na oči mi nanesl výrazné oční stíny, lesklé linky, trochu i třpytky y potom řasenku. 

"Páni, vypadáš aspoň tak na devatenáct." řekl a já se podívala do zrcadla. 

"Tak to ti teda pěkně děkuju." ušklíbla jsem se. 

"Fakt si to ještě nechceš rozmyslet? Nikdo kromě tebe a mě by to nevěděl a nikomu bych to neřekl." opřel se o zeď. 

"Neber si to špatně, ale nejsi pro mě vhodnej." snažila jsem se mu to nějak citlivě vysvětlit, ale marně. 

"Ale jelikož tě mám rád, tak si to můžeš ještě promyslet." mrkl na mě a odešel. 

"Ty vole, nedivím se, že je ještě panic." řekla jsem si pro sebe a sešla dolů za ostatními kluky. 

"Tohle ti vybral Suga, že jo?" řekl JungKook. 

"Jo, jak to víš?" zeptala jsem se ho. 

"Znám tě, sestřičko. Tohle by sis nikdy dobrovolně nevzala." uchechtl se. 

Bad love ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat