49. díl

345 37 12
                                    

"No téééda. Prvně svádíš Jimina, pak RapMona, TaeHyunga a nakonec i přebíráš Namjoonovi přítele. No vlastně....proč se vůbec divým, že?" nadřazeně se uchechtl Hoseok. "Tak já ti teď něco pov..." Jin mi dal ruku přes pusu a stáhl si mě k sobě. "Víš co, je to dost ubohý. I na tebe, Hoseok. Doposud jsem si myslel, že jsi normální kluk a chceš jiným pomáhat, když se cítí smutně, ale...zřejmě jsem se spletl, co?" založil si ruce na hrudi RapMonster. "Víš...ono...bránit někoho, kdo má za půl roku vystřídaný tři kluky, možná i víc...pak bys to možná chápal." řekl Hoseok a já po něm chtěla vystartovat, ale Jin mě pořád držel. S ne moc velkou radostí jsem ho kousla do ruky a Jin mě pustil. Odstrčila jsem RapMona od Hoseoka a jednu jsem mu vrazila. RapMonster otevřel pusu dokořán a mě trochu bolela ruka. "Proboha..." vydechl Jin. "Tys mě praštila..." zeptal se v údivu. "A divíš se?" do očí mi vhrkly slzy a já je s těží zadržovala. "Ale....proč si to teda udělala, když teď brečíš?" zeptal se mě nechápavě. "Protože mě mrzí, že se chováš jako idiot a nechceš to prostě pochopit. A ke všemu věříš lži. Brečím jen nad tím, jak moc velkej jsi idiot." řekla a jsem a šla jsem od něj dál, až jsem narazila na Jina. "A ještě mi řekni, že bych měl věřit ZROVNA tobě." ušklíbl se. "Mě ne. Ale nemusíš věřit ani Renovi. Nenávidí tě, tak už si to sakra srovnej  hlavě." vyjela jsem po něm a utíkala do JungKookova pokoje. "Sungie, počkej." křičel za mnou JungKook a doběhl mě. Já mu hned padla kolem krku a rozbrečela jsem se. "Tohle už není normální." vzlykala jsem. "Sungie...já....vážně hrozně rád bych ti pomohl....ale vůbec nevím jak." v jeho očích byl taky náznak slz. "JungKookie, mě pomáháš už tím, že tu jsi." položila jsem mu hlavu na rameno. JungKook mě odnesl do pokoje a položil mě na postel. Přikryl mě dekou a políbil mě na čelo. "Prospi se a uvidíš, že všechno bude dobré." pohladil mě po vlasech a potichu odešel. Ještě jsem sebrala svůj mobil ze stolu a vytočila jsem Zelovo číslo. "SungJae? Děje se něco?" zeptal se mě. "Ahoj Junnie, já...potřebuju tvou pomoc. Vlastně všech." řekla jsem smutně. "Samozřejmě. Povídej." řekl. "Víš...poslední dobou se s Hoseokem jen hádáme a...nesnesu být s ním v jednom domě. A chci se tě zeptat, jestli...." zadrhla jsem se. "Jestli bys nemohla být u nás?" zeptal se mě. "Jo. Na tři dny." řekla jsem. "Jo, tenhle týden máme volný. A...kdy chceš přijet?" zeptal se mě. "No...spíš kolem jedné ráno. Kdyby JungKook věděl o tom, že jsem odešla...." povzdychla jsem si. "A nikdo o tom nebude vědět?" zeptal se mě. "Chci to říct jen RapMonovi, Jinovi a Jiminovi. Nikomu jinýmu ne." řekla jsem. "Dobře. Kolem jedné pro tebe přijedu před váš barák, jo?" zeptal se mě. "No...raději přijeď do uličky. Ne přímo k baráku." řekla jsem. "Dobře. Není v tom problém." řekl. "Dobře. Děkuju moc." řekla jsem. "Vůbec za nic. Tak v jednu. Ahoj." řekl. "Ahoj." řekla jsem a pak jsem zavřela oči. 

*** 

Když jsem se probudila, bylo kolem páté večer. Vylezla jsem z postele a rychle si naházela věci do svého kufru, který jsem dala pod postel, aby na něj náhodou JungKook nenarazil. Pak jsem šla za Jiminem, který ležel na posteli a hrál hru. "Potřebuju s tebou mluvit." řekla jsem. "Dobře." řekl a hned hru vypnul. "A...i s Jinem a Namjoonem." řekla jsem. "Fajn. Můžeme jít za nimi. Jsou u Jina v pokoji." řekl Jimin a šli jsme do Jinova pokoje. Kluci poslouchali hudbu a líbali se. "Kluci...SungJae nám chce něco říct." řekl Jimin a vypnul jim hudbu. Sedli jsme si všichni čtyři na postel a kluci se na mě dívali. "Přemýšlela jsem a...jelikož je J-Ho..." 

"Sungie...můžeme vynechat jméno toho....naprostého idiota, kterej má mozek velikosti hrášku? Děkuji." řekl Jimin a my se zasmáli. "Fajn...jelikož je ten idiot pořád tak blbej, rozhodla jsem se, že....prostě odjedu." řekla jsem. "No....já....nebudu ti v tom bránit. Ale co JungKook? Až se to dozví, tak bude nesnesitelnej. Bude fňukat, bude všem odsekávat, bude ničit věci, bude na všechny řvát..." řekl RapMonster. "Hele...nech mého brášku. Nemůže za to. Ale...chci, abyste o tom věděli a abyste to nikomu neřekli. Obzvláště JungKookovi." řekla jsem. "No dobře, ale....JungKook si toho všimne jako první." řekl Jin. "No, to už ale budu dávno pryč a oni budou v ruce držet jen dopisy...který sice ještě nemám napsaný, ale...dneska je napíšu a vy jim to pak dáte." řekla jsem. "Dobře a....kam mezitím půjdeš než odjedeš?" zeptal se mě zvědavě Jin. "Už jsem se Zelem domluvená, že mě tu kolem jedné vyzvedne." řekla jsem. "B.A.P? Děláš si srandu?" vyjekl Jimin, ale já mu zacpala pusu. "Jo. Co se tak divíš?" zeptala jsem se ho. "No...mohla si třeba jít za....řekněme....4minute, Apink, F(X), Brown Eyed Girls...." 

Bad love ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat