"Mianhae Sehí...ale ty tak dokážaeš naštvat...mianhae." řekl ten někdo a já v šoku otevřel oči.
"Luhane???!!" hned jsem se posadil.
"Sehí...mrzí mě vše, co jsem ti řekl. Promiň. Asi se mnou nebudeš chtít mluvit, zvlášť ne po té...facce, ale..."
"Lu..." dal jsem mu prst na rty.
"Naštval jsi mě, to ano, ale...miluji tě stejně, jako před tím." řekl jsem.
"Ale...já ti ublížil...tobě...křehkému stvořeníčku..." pohladil mě po tváři.
"Lu...vše je v pořádku." zašeptal jsem.
"Není...Sehune...ublížil jsem ti...to si nikdy neodpustím...ta facka tě musela hodně bolet, viď?" pohladil mě po oné tváři.
"Ne tolik jako fakt, že by jsi měl odletět." sklopil jsem hlavu.
"Hunnie...je mi to moc líto." špitl a jako křehkou věc mě objal.
"Odpustíš mi?" vzlykl.
"Samozřejmě...pabo." vzlykl jsem a přitáhl si ho k sobě ještě víc.
"Saranghae." opřel jsem si čelo o to jeho.
"Saranghae." pousmál se a vášnivě mě políbil.
"Tohle už mi v životě nedělej." řekl jsem mu a Luhan mě znovu políbil.
"Už nikdy. Neboj Hunnie...tohle už ti nikdy neudělám." špitl a pohladil mě po vlasech.
Luhan mě stlačil zpět na postel a omotal mi ruce kolem pasu.
Oba jsme zavřeli oči a já se snažil usnout, ale Luhan mě pořád hladil pod tričkem na břichu. Ne, že by chtěl zajít dál, i kdxž bych mu to stejně nedovolil, nemohl jsem usnout. Ne proto, že bych se bál, co by se mnou udělal, ale jeho doteky na mém těle. Lehce jsem se třásl. Že bych byl nervózní? Zrovna z něj?
Nevím, co to je. Ale zase vím, že se mi ten pocit nelíbí."Jsi tak sladký." špitl Luhan a políbil mě na krk.
Otočil jsem se čelem k němu, abych na něj viděl.
"Copak?" sladce se usmál a dal mi pusu na čelo.
"Já jen..." zamyslel jsem se.
"Jsi nervózní?" zeptal se mě.
"A-asi..." vykoktal jsem ze sebe.
Luhan se usmál a znovu mi omotal ruce kolem pasu.
"Tak nebuď." přitáhl si mě co nejblíže k sobě a lehce mě políbil.
JungKook's POV.:
"Sakra JungKooku, co se stalo mezi tebou a Sehunem?" vyjekl Rap Monster.
"J-já nevím...byl jsem zmatený, když se to stalo. Kdybych byl při smyslech...nikdy bych..." rozplakal jsem se.
"Kookie...slzičky to zpět nevrátí."
řekl Hoseok."Ty na mě nemluv!" sykl jsem na něj.
"Kooku..nerad to říkám, ale...Hoseok má pravdu. Slzy opravdu nic neřeší a ani to nevrátí zpátky." řekl mi Jimin.
Tae stál v koutě a díval se do blba.
"TaeHyungu...měl bys mu taky něco říct." přišel k němu Jin.
"A co si sakra myslíš, že mu řeknu???" zakřičel. "To, že se chová jako děvka??? Jo, to máš teda pravdu, chová!!!" znovu zakřičel a naštvaně odešel.
"Kookie...on to tak nemyslel." objal mě Rap Monster.
Rozplakal jsem se ještě víc.
"Ne...má pravdu. Vážně se tak chovám. Prvně Jimin, pak několik holek, Tae, znovu Jimin a teď Sehun..." řekl jsem a všichni se podívali na Jimina.
ČTEŠ
Bad love ✔
FanfictionOsmnáctiletá Jeon SungJae bydlí v České republice a její bratr známý více jako JungKook bydlí v Korei. SungJae se rozhodne za ním letět a bydlet i s ostatními kluky, kterých se často bojí, protože se chovají jak malé děti a jsou trošku víc retardova...