11. díl

878 55 5
                                    

"Co kdybychom se někam vypařili a něco spáchali?" pošeptal mi do ucha. "Jestli tím někam myslíš svůj pokoj, a tím něco spáchali myslíš vyspat se spolu, tak možná večer." řekla jsem mu. "Jak to, že mě vždycky prokoukneš?" nafoukl dětinsky tvářičky. "Ale ploším tě. Ani nevíš, jak lozomile vypadáš." zatahala jsem ho za tvářičku. Oba jsme se zasmáli a pak mě Ren dlouze políbil. Jenže to by nebyli kluci, kdyby nám někdo z nich tu chvilku nepřekazil. Tentokrát to byl MinHyun.

-----------------------------------

"Ale no tak, lidi." zoufale si povzdychl. 

"Buď rád, že se jen líbají, můžou dělat i..." řekl Baekho a naznačoval, že bychom s Renem spolu mohli spát. 

"Ty jsi ale debil." strčil do Baekha MinHyun. 

"Víš, Hyune, abys věděl, tak proč ne?" pokrčil Ren rameny. 

"Tak ty někdo bude v noci hlídat." řekl rozhodně Aron. 

"A to jako proč?" zeptal se nechápavě JR.

"Nechci, aby se spolu vyspali." řekl mu Aron. 

"Nečekaně další otázka typu...proč?" zeptal se dál JR. 

"Prostě to nechci." nafoukl dětinsky tvářičky. 

"Tak to ti asi nevyhovíme." řekl Ren a omotal mi ruku kolem pasu. 

"Fuck." nahodil Aron Pokerface. 

"Asi máš po svém snu." uchechtl se Baekho a poplácal ho po rameni. 

"Po jakým?" zeptala jsem se zvědavě. 

"Chtěl tě mýt jen pro sebe." řekl lhostejně MinHyun. 

"A zdrhej." řekl JR a zabíjel Arona pohledem. 

Ren, JR a Aron rychle vylezli z bazénu. Aron začal zdrhat, JR za Aronem a Ren za těma dvěma. 

"Tak jaký to je, když se o tebe hádají tří kluci?" zasmál se Baekho. 

"Nevím, ale asi je za chvíli půjdu skopat. Snad jim je jasný hned, kdo vyhraje." dívala jsem se na ty tři jak se 'perou'. 

"Tvůj Renie, co?" šibalsky se usmál. 

"No jasně." usmála jsem se a ta jejich hádka a rvačka s mácháním ručičkama kolem sebe neměla konec. 

Pomalu jsem usínala a už mě to přestalo bavit, tak jsem šla za nimi. Nikdo si mě nevšímal, tak jsem pokrčila rameny a všechny kopla do nohy. 

"Buď toho necháte teď, nebo to bude ještě horší." pak jsem se jen nevinně zaculila a odešla zpět. 

"Můžu tě o něco poprosit?" zeptal se mě roztomile Ren. 

"Podle toho..." pokrčila jsem rameny. 

"Namazala bys mi prosím záda?" nahodil psí oči. 

"A...kdybych řekla ne?" zeptala jsem se zvědavě. 

"Tak..." chvíli se zamyslel. Pak mě položil na trávu a začal mě líbat. 

"Tak jo, fajn." zasmála jsem se po chvíli. 

Ren se zvedl a mě pomohl taky na nohy. Dala jsem si trochu krému na ruce a rozetřela jsem mu ho po jeho dokonalých zádech. 

"Můžu tě poprosit ještě o něco?" zeptal se s úsměvem. 

"Fajn, přežiju to." řekla jsem. 

"Můžeš mi namazat i předek?" zeptal se. 

"Co bych pro tebe neudělala, že?" zaculila jsem se a rozetřela jsem mu krém po jeho vypracovaném bříšku. 

Bad love ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat