71. díl

372 41 22
                                    

Probudila jsem se a zjistila jsem, že na sobě nemám ani spodní prádlo. Pak jsem si pomalu začala uvědomovat, že jsem v noci spala s Jiminem. Rychle jsem vylítla z postele, ale stejně rychle jsem málem spadla, jelikož mě neuvěřitelně bolely nohy. Musela jsem si sednout na postel a oblékla jsem si na sebe aspoň spodní prádlo.

Jimin se začal probouzet a sedl si. Protáhl se a pak se na mě usmál.

"Dobrý ráno." lípl mi pusu na tvář a šel do koupelny.

Tak buď je slepý, blbý a nebo o tom ví a nic nedělá. Nechápavě jsem se dívala na jeho záda, jak mizí v koupelně a já se rychle oblékla. Vzala jsem si na sebe Rap Monovo tričko a kraťasy. S menším problémem jsem sešla dolů, ale zvládla jsem to. Na schodech jsem se přerazila jen pětkrát. Když jsem sešla, všichni na mě upřeli své pohledy. Nijak jsem to neřešila a šla jsem do kuchyně. Ale oni se na mě dívali i tak.

"Co?" zeptala jsem se jich nechápavě.

Ani jeden neodpovídal.

'Ještěže tu nejsou Suga s Yun...' pomyslela jsem si.

"Tak na co tak blbě čumíte?" zeptala jsem se jich.

"Proč si spala s Jiminem?" zeptal se mě chladně Jin.

"Proč jsem spa....co? Sakra mluv Korejsky." řekla jsem unaveně a vzala si flašku s vodou.

Sedla jsem si na gauč, ale ti idioti se pořád čuměli na mě. A nejhorší je to, že i Kook.

"Sakra čumte se na Vho, když tak moc chcete čumět na lidi." zvýšila jsem hlas.

"No jo...ale V není tak zajímavej jako ty." řekl Mon a sedl si vedle mě.

"Kluci....leader si protřebuje promluvit se SungJae....ven." řekl rázně Mon a všichni kluci raději vyšli na terasu před barák.

"Tak povídej...co včera dělo?" zeptal se mě Mon zvědavě.

"Je to horší, než to bylo. Jimin...nějak jsme se spolu vyspali. Ale..." povzdychla jsem si.

"Máš pořád ráda Hoseoka, viď?" pohladil mě po vlasech.

"Já už nevím koho vlastně miluju a koho ne. Nejradši bych začala úplně odznovu. Ale...Hoseok...neulehčuje mi to. Co si o sobě vůbec myslí? Že když je nějaká ta hvězda, tak že může mít 20 holek najednou?" řekla jsem nechápavě.

"Sungie...já vím, jak se teď cítíš. Věř mi." objal mě a já si položila hlavu na jeho klín.

"Já už nevím, co mám dělat. Myslela jsem, že když Hoseok uvidí, že jsem s Jiminem, přestane mě provokovat, ale...ještě se to zhoršilo. Mám chuť si něco udělat..." omotala jsem mu ruce kolem pasu.

"Sungie...co chceš sakra dělat?" podíval se na mě s obavami.

"Moni...promiň." pohladila jsem ho po tváři a šla nahoru.

Jimin zrovna scházel dolů a já se zamkla v pokoji. Sedla jsem si na postel a vzala do ruky mobil. Začala jsem volat Taovi.

"Sungie, ahoj." řekl.

"Ahoj Tao." povzdychla jsem si.

"Co se děje?" zeptal se mě zvědavě.

"Tao...já už nemůžu dál. Odejdu pryč. Bude mi líp. Už mi nevolej. Promiň. Saranghae." řekla jsem a položila to.

"Sungie...chceme jít do kina. Nechceš jít s námi?" zeptal se mě Hoseok.

"Ne. A vypadni." řekla jsem mu se zvýšeným hlasem.

"Sestřičko...jsi v pořádku?" zaklepal na dveře JungKook.

"Kookie..." otevřela jsem dveře a poslala Hoseoka pryč.

"Budeš mi chybět bráško." dala jsem mu pusu na rty.

"Nezlob se na mě. Ale jednou to možná pochopíš." řekla jsem a vyhodila ho z pokoje.

Z okna jsem nenápadně kontrolovala, jestli už konečně odjeli. Když už konečne byli pryč, doběhla jsem do kuchyně a vzala si kuchyňský nůž. Běžela jsem zpět do pokoje a sedla si ke stolu. Vzala jsem do ruky papír s tužkou a začala jsem psát.

Rap Mone, TaeHyungu, Jimine, Sugo, Jine, bráško....omlouvám se, ale už to takhle nejde dál. Nemůžu tu být s někým, kdo mě nejen jednou zradil. A vsadím se, že by to udělal i několikrát po sobě. Doufala jsem, že konečně bude všechno v pohodě, ale...asi ne.
Všem se vám moc omlouvám. Bylo mi s vámi opravdu hezky a každý okamžik, který jsem s vámi mohla strávit byl opravdu nezapomenutelný. JungKooku...nezlob se na mě. Chci, abys věděl, že tě pořád miluju a je mi to opravdu líto. Tae....postarej se o JungKooka dobře.
Řekněte prosím EXO a hlavně Taovi, že jsem s nimi byla ráda a že mě to mrzí. Prosím...neberte si to špatně.

Dopis jsem podepsala a nechala ho ležet na stole. Na papírek jsem napsala i love you a z druhé strany Hoseokovo jméno.

Vložila jsem si papírek do dlaně a v druhé jsem tiskla nůž

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vložila jsem si papírek do dlaně a v druhé jsem tiskla nůž. Udělala jsem si pár krvavých stop na své dlani a pak si nůž zabodla do břicha. Děsně to bolelo, ale pořád to nemělo na tu bolest, kterou jsem cítila ve svém srdci. Vytáhla jsem zakrvácený nůž ze svého břicha a pomalu jsem spadla na zem. Cítila jsem to. Tu úlevu, která se stupňuje. Cítila jsem, že to potrvá jen chvíli a budu moct v klidu odejít. Konečně.








Ayo ladies and gentleman :)

Tak tady máte malinko depresivnější díl, no. A komu se to nelíbilo, což počítám, že všem, tak se moc omlouvám. Ale ještě to není konec. Třeba Sungie zachrání....a nebo taky ne. Ale ti, co mě znají ví moc dobře, co se ode mě může očekávat 0:)

Tak snad jsem aspoň některým nevzala naději úplně ;)

Votujte a komentujte, gomawo ;)

Saranghae :*

Bad love ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat