Kluci se modlili, aby B.A.P nevyhráli, ale ono hovno. Bohudík vyhráli. Já tam poskakovala jako šílenec a kluci tam nešťastně bušili do země. "Jak? Jak mohli vyhrát?" vyjekl Sehun. "Joo." běhala jsem sem a tam. "Sungie, proč si jim fandila? Nestalo by se to." řekl Luhan. "Fandila jsem jim proto, že si vybrali dost dobrou písničku a se Zelovým děsně sexy ublíženým výrazem je jasný, že vyhráli." řekla jsem.
-----------------------
"Odvolej to." řekl Luhan.
"Nikdy." vyplázla jsem jazyk.
"Řekni, že jsem víc sexy než Zelo a já tě nezabiju na místě." řekl znovu.
"To je výhoda. Těch pět minut navíc by se mi hodilo, ale...Zelo je nejvíc sexy kluk na světě." řekla jsem a hned jsem se rozběhla.
Luhan vstal a rozběhl se za mnou.
"Těch pět minut ti odebírám a já tě osobně uškrtím." křikl za mnou.
"Ty se svýma párátkama? Nemusíš se namáhat, ještě bys nám ochrnul." řekla jsem a přidala, protože tohle věčinu lidí nasere.
"SungJae!" vykřikl Luhan a skoro mě chytil.
"Hele, na mojí pandičku se nesahá." řekl Tao a zastavil Luhana.
"Děkuju všem, kteří se mě NEpokoušeli zachránit." ušklíbla jsem se a rozvalila se na podlahu.
Rychle jsem dýchala a Tao tam pořád držel Luhana.
"Jsem hezčí než Zelo." řekl Luhan.
"Spíš roztomilejší." řekla jsem.
"Vážně?" vyjekl nadšením.
"Ne." udělala jsem poker face a Luhan taky.
"Zabiju tě." šeptl.
"Taky tě tak moc miluju." řekla jsem lhostejně.
"Ne Lulu, tohle nemáš za potřebí. Nezabíjej jí, JungKook nezabije tebe a všichni budeme spokojení. Místo toho radši zabí Rena a Sungie se k tobě nastěhuje. JSI GÉNIUS LULU!" mumlal Luhan, ale to poslední doslova vykřikl.
Nechápavě jsme se na něj podívali.
"Jujky..já to asi řekl nahlas, že?" zeptal se nevinně Luhan.
"Um, jo." pokýval Lay.
Luhan zrudl a někam odběhl.
"Tohle dělal vždycky, když se styděl." mávl nad tím BaekHyun rukou.
"Fajn, KAIrismatic dojde pro Luhana a jde se spát." řekl Suho.
"Říká kdo?" zeptal se ho Rap Monster.
"Říká ten starší." řekl Suho.
Rap Mon jen pokrčil rameny a Tao, D.O, Sehun, J-hope a já jsme šli k J-Hopovi do pokoje. Kai nám sem potom přinesl Luhana a já si šla lehnout k mojí lásce...konečně. 'Proč jsem je musela střídat?' Pomyslela jsem si a v duchu jsem brečela jak malý dítě. Natiskla jsem se k Taovi co nejvíc a on se usmál. Omotal mi ruku kolem pasu a já spokojeně usnula.
***
"Hej, vstáváme vy lenoši." vtrhli sem všichni kluci a začali nás mlátit polštářema.
Lekli jsme se, ale pak jsme se tam začali mlátit polštáři hlava nehlava. Kolem bylo dost peří, které si poletovalo vzduchem, jakoby ani neznalo gravitaci. Leželi jsme na zemi a smáli jsme se. Pak jsme se v tom vyfotili a kluci to hned dali na svůj twitter a instagram.
ČTEŠ
Bad love ✔
FanfictionOsmnáctiletá Jeon SungJae bydlí v České republice a její bratr známý více jako JungKook bydlí v Korei. SungJae se rozhodne za ním letět a bydlet i s ostatními kluky, kterých se často bojí, protože se chovají jak malé děti a jsou trošku víc retardova...