6. díl

972 59 4
                                    

"Na Brown eyed girls mi nesahej." řekl vážně Suga. "Ale." uchechtla jsem se. "No co? Jsou hezký...ale na tebe nikdo nemá." řekl a sedl si vedle mě. "Kdepak, tady bude sedět J-Hope." řekla jsem. Suga protočil panenky a poposedl si o židli dál. J-Hope a JungKook se hned nasrali vedle mě. Po chvíli byl celý sál k prasknutí. Zbývalo ještě 5 minut do začátku a kluci z poloviny spali. "Hej, idioti, nespěte." šťouchla jsem do nich. "To už je konec? Můžeme jít?" protáhl se RapMon. "Ne, ještě to ani nezačalo." řekla jsem.

--------------------------------------

Najednou celý sál zhasl a pódium osvětlilo několik barevných reflektorů. Nu'est pomalu přicházeli blíž a všechny holky a já jsme začaly ječet. Kluci z BTS nahodili otrávený ksichty, ale v tuhle chvíli mě zajímal jen on. Ren. Začali písničkou Action potom pokračovali Face pak Sandy..no prostě, kteroukoliv písničku zpívali, byla úžasná. Po hodině se šli převléct do něčeho jiného a skoro hned byli zase zpátky. Ren na sobě měl černý tričko, bílý kalhoty s šedým potiskem, černý boty, nalakované nehty na černo, zlaté náramky, blond vlasy se světle růžovým pramínkem na ofině a černou čelenku. Byl okouzlující...jako by někdy nebyl, až na to, že tohle bylo trochu jiný. Na konci zpívali Sleep talking a Ren se tvářil jako andílek. Když si Nu'est trochu vyhrnuli tričko, tak celý sál hned začal ječet, ale BTS je zabíjeli pohledem...tak jasně, nebudou přeci šílet z toho, že Nu'est si vyhrnuli tričko. Ren mrkl a podíval se na mě a to kluky hned zaujalo...parchanti. 

"On mrkl na MOJÍ princeznu." šeptl naštvaně Suga. 

"Tvojí? Vážně?" zeptali jsme se dohromady s J-Hopem. 

"Jo!" řekl nasraně Suga a založil si ruce na hrudi. 

Hm, někdo nám tu na Renieho žárlí. Pomyslela jsem si. Písnička skončila a v sále bylo o něco víc světla. 

"Je nám líto, ale musíme se rozloučit. Doufáme, že jste se dobře bavili a my zase přijedeme." řekl Aron a my zase začaly ječet. 

Nu'est odešli a kluci mi najednou zavázali oči. Někam jsme šli s několikrát se mi podařilo hodit hubu. Po chvíli jsme zastavili. 

"Hele, kluci, já chápu, že jste nebyli z dneška moc nadšení, ale jestli mě chcete zabít, tak to prosím udělejte rychle." slyšela jsem něčí smích, ale nebyl mi povědomí. 

"To máš pravdu, nadšení jsme nebyli a asi bych tě zabít měl." řekl RapMon. 

"A ty hubu drž." řekl Suga. 

"Sugo, ty jí drž taky." řekla jsem a znovu jsem slyšela ten smích. 

"Ale dřív, než tě zabijeme..." začal mi JungKook rozvazovat tu látku a sundal mi jí. 

"Všechno nejlepší." řekli úplně všichni kluci. 

Jak sakra Nu'est ví, že mám dneska narozky? Pomyslela jsem si. 

"No...co na to říkáš?" zeptal se s úsměvem Rap Monster. Já měla pusu otevřenou. 

"No, já...nemám slov." dostala jsem ze sebe. 

Kluci z Nu'est ze usmáli. 

"No, já tak trochu přemýšlel a napadlo mě, že by se ti to mohlo líbit." zaculil se Suga. 

"Ty, že si přemýšlel?" zeptala jsem se nevěřícně. 

"Nečekaný, viď?" uchechtl se J-Hope. 

"Teď nevím, jestli to je realita, nebo se mi to jen zdá." řekla jsem a snažila se dostat z toho šoku. 

"Mám tě o tom přesvědčit?" ušklíbl se JR. 

Bad love ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat