56. díl

363 35 10
                                    

Pomalu jsme se připravili do školy a já si na hodinu zabavila koupelnu. Trochu jsem se namalovala a pak jsem si ještě vymýšlela účes. Po chvíli jsem byla hotová a koupelnu jsem nechala Kaiovi. Vzala jsem si snídani a s donucením ji snědla. Pak jsem se tepleji oblékla a musela jsem čekat na ty magory, až se uráčí přijít dolů. 

"Tak my jdeme mami." křikla jsem z chodby. 

"Užijte si to." řekla vesele a my nasedli do mé Audi. 

"Jako...vím, že kopíruješ Taa, ale...jako i stejný auto?" zeptal se mě Kai. 

"Tohle není stejný." řekla jsem mu. 

"R8 jako R8. Je to stejný." řekl. 

"Bohužel...souhlasím s ním." řekl Kangnam. 

"Ty mlč. Ještě jsem se nedostala z toho šoku, že jsem od tebe chytila AIDS."zabila jsem ho pohledem. 

"Ale...víš doufám, že to bys musela být HIV pozitivní?" zeptal se mě Kai. 

"HIV od něj mám taky....jsi tak velkorysí..." rozcuchala jsem Kangnamovi vlasy. 

Ten si jen odfrkl a já se vydala ke škole. Ti dva si pořád něco šeptali a já poslouchala písničky, takže mi to bylo úplně jedno. 

"Jsme tu děcka..." řekla jsem a zaparkovala. 

"Komu říkáš děcka. Jsem starší než ty. Měla bys mi projevit trochu úcty." řekl Kai.

"Ohh, tak pardon Oppa." řekla jsem a šli jsme dovnitř.

Kai se po chvíli oddělil za jinými asiaty, kteří jsou nejhorší na téhle škole a my šli do třídy. 

"Musíš chodit se mnou? Vždyť už umím česky." řekl Kangnam. 

"No a? To nic neznamená." řekla jsem mu a schytal ode mě pohlavek. 

"Za co?" zeptal se mě. 

"Za hovn...neřeš to." řekla jsem.

Fajn, před dítětem bych svůj slovním mohla krotit aspoň trochu. Ale za nic nemůžu. Sedli jsme si do lavice a čekali na to, až přijde Kai. Bohužel...pár šílených k-poperek a fujoshi ho honily po škole. To byla fakt podívaná. Ony ho našly úplně všude. A dokonce si pro něj došly i na klučičí záchody a ono...když je jeden kluk sám proti třiceti pěti holkám...to není moc dobrý. 

Po chvíli jsem šla ze těma holkama.

"Hej lidi...právě jsem viděla, jak běží Jimin bez trička po škole." křikla jsem.

Naštěstí to zabralo a ony vypadly. 

"Kaiíčku, už můžeš ven." řekla jsem. 

"Uff...děkuju. Málem mě přetrhli..." oddychl si a byl hrozně rozcuchaný. 

"Češky jsou šílený, věř mi." řekl jsem mu a po chvíli zvonilo na hodinu. 

Přišla docela milá učitelka, ale v životě jsem ji neviděla. 

"Dobrý den studenti. Posaďte se." řekla s úsměvem a pohledem přejela celou třídu. 

"Takže.....jak jste si všimli jsem tu nová a teď vás budu učit matiku." řekla.

Té...holce mohlo být kolem 19ti let. 

"Takže....nějaké dotazy?" zeptala se a já hned zvedla ruku. 

"Ano?" kývla směrem ke mě. 

"Kolik vám je?" zeptala jsem se jí. 

"Za pár měsíců mi bude 20." řekla. 

Bad love ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat