Mezitím co se někteří magoři hádali o...bůh ví čem, tak jsem šla do pokoje a zapla jsem si notebook. Najela jsem na stránky k-popu a zjistila jsem, že Tao zase vydal novou písničku a má i luxusní fotky. Jak je mým zvykem, tak jsem si tu písničku hned pustila. Už ze začátku to byla bomba. V takovým obraze ho ještě neznám. Musela jsem si to pustit snad milionkrát za sebou a pak jsem si jí i stáhla. 'Že on je tak šikovnej, když chce...' Pomyslela jsem si. No jo, už abych byla zase u kluků, u mého bratříčka a u míláška Hobieho. Vážně se mi docela stýská. Vzala jsem si sluchátka a pustila jsem si tam tu písničku. "Now stop. Who's controlling the power that's me you heard that? That's me. That's me." bohužel mě nejspíš slyšeli kluci, když jsem procházela do kuchyně. "Hej, Sungie...vnímáš?" zeptal se mě Suho. "Hmm...co?" zeptala jsem se ho a vyndala si sluchátko. "Nebudu se ptát...je to slyšet až sem." řekl otráveně Luhan. "Problem?" zeptala jsem se ho. "Ne ne, v pohodě." řekl Lulu a dal ruce před sebe. "No proto." řekl Tao. Ukázal mi palec nahoru a mrkl na mě. Já se uchechtla a šla jsem teda do tý kuchyně. Vzala jsem si jen jablko a vrátila se ke klukům. "Taaak....co na to říkáš?" zeptal se mě Tao. "Na co?" zeptala jsem se ho a hrála blbou. "No na tu písničku." řekl. "Prostě...wow!" řekla jsem. Luhan se zaksichtil a Sehun protočil očima. "Kluci...nemusíte přeci závidět, že Tao má lepší songy." řekla jsem a dala Taovi ruku na rameno. Ne, vážně...už aby se kluci vrátili. Zase jsem si začala broukat a Tao se na kluky povýšeně usmál. "Proč to je tak chytlavý?" zeptala jsem se ho. "Tomu se říká pořádná hudba." řekl Tao. "Nechvástej se tolik." řekl Suho a došel si pro notebook. Pustil si tu písničku taky a musel si jí pustit ještě snad milionkrát. "Tak to je faaakt boží." řekl Suho a s Taem jsme si plácli. "Jak....jak to můžeš říct Suho? Ty. Zrovna TY? Nejchytřejší Hyung?" zeptal se ho zoufale ChanYeol. S pár kluky jsme chytili výtlem. "Co zase?" zeptal se nás Yeol. "Nechci nic říkat, ale...nejchytřejší z kluků je tu Kris." řekl Chen. "Jo...to je pravda." řekl Xiu. "No to teda není." řekl Suho a nafoukl tváře. "Suho...všichni víme, že to je velká pravda." řekl Sehun. "I ty Sehune? Odstup Satane." řekl Suho. "No konečně vyšší pozice než je debil." zaradoval se Sehun. "To chce oslavu." dodal. "To chce většího debila než ty." řekla jsem. "Tak na to si vem Laye." řekl. "Ach ty náš Maknae..." poplácala jsem ho po zádech a šla vyhodit ohryzek od jablka. "Sungie...když už jsi v tý kuchyni, tak, nemohla bys mi vzít pití prosím?" zeptal se mě Tao. "Jo-o." řekla jsem. "A mě bys mohla taky?" zeptal se Luhan. "Jo, tobě bych taky mohla." řekla jsem. "A mě?" zeptal se mě zvědavě D.O. "Tak tobě už vážně ne." řekla jsem. "A proč?" zeptal se mě. "Snad víš, že první tři jsou Tao, Luhan a Kris se Sehunem." řekl mu Baek. "No to taky, ale ruce mám jen dvě." řekla jsem a donesla pití těm dvěma. "Xiéxié." řekl Tao. "Bù kèqì." řekla jsem mu. (Není zač....kdyby někdo nevěděl) "A kde ses sakra naučila čínsky?" zeptal se mě naštvaně Baek. "To víš...mám prostě jen talent." řekla jsem. "A ten talent je záhadně zakopanej v Taovi, že?" probodl ho Sehun pohledem. "Tak to teda není." řekla jsem. "Řekněme si to upřímně....sama ses určitě všechno učit nemohla." řekl Suho. "To sice ne, ale...co když mě třeba učil Lay?" ukázala jsem na Laye. "Jo no..." řekl. "Proč si myslíte, že za všechno můžu já?" zeptal se jich nechápavě Tao. "Jo...a přitom to mohl bejt klidně...i Chen...nebo Xiumin." řekla jsem. "A na chudáčka Krise jste jako zapomněli? Tak to vám faaakt pěkně děkuju." řekl Kris. "Krisi....tos byl ty?" vyjekl Suho. "Cože? Ani náhodou. Proč nikdo nepodezřívá Luhana?" ukázal na něj Kris. Lulu vůbec nevěděl o co go, protože si psal se Sehunem. "Co zase já?" zeptal se nechápavě Lulu. 'Ten je sladkej.' Pomyslela jsem si. 'Že bych si ho vzala domů?' zamyslela jsem se. "Ani na to nemysli." pošeptal mi Tao do ucha. "Cože? Na co?" zeptala jsem se ho nechápavě. "Luhan s tebou nikam nepůjde. A ani nikdo jinej....kromě mě." řekl Tao. "A co ty máš za schopnosti?" zeptala jsem se ho. "Pfff, co já vím....ale vím určitě, že umím řídit čas." řekl. "Jasně....a dál?" zeptala jsem se ho. "To už je asi všechno." pokrčil rameny. "A to ti mám věřit?" zeptala jsem se ho. Tao mi do ruky dal dvě stovky. "Už ti věřím." řekla jsem a peníze si dala do kapsy. "A kolik chceš za to, abys mlčela?" zeptal se mě. "Pff....kolik dáš, tolik dáš." pokrčila jsem rameny. "Fajn..." pokrčil rameny. "Ale teď by to byla škoda použít." řekl a někam šel. "Tak jo...vyklop to. Kde ses naučila čínsky?" zeptal se mě Suho přisně. "Kluci mě učili." řekla jsem a ukázala na Luhana a Krise, kteří nevnímali. "Kluci, je to pravda?" zeptal se jich Suho. "Co?...Jo je." pokrčil Kris rameny a zase se obrátil k Luhanovi. Jo, bylo to trošku zneužití, ale co se dá dělat. Tao mě teď z toho nejspíš nevyhrabe. "Pandomilec ti zdrhl cooo?" škodolibě se usmál D.O. "Nezdrhl. A kdyby...mojí pandičku bych vzal sebou." řekl Tao a zezadu mě objal. "Tss....a Sehíka bys tu nechal." řekl uraženě Sehun. "No...jasně že jo." řekl Tao. "Ty si tak hnusnej." řekl Sehun. "A co jinýho, když tu máš Luhana?" zeptal se nechápavě Tao. "A joooo." řekl Sehun a rozzářily se mu oči. "Lidi....už je docela pozdě. Nechcete někam zajít?" zeptal se nás Suho. "Hlavně žádný...."
ČTEŠ
Bad love ✔
Fiksi PenggemarOsmnáctiletá Jeon SungJae bydlí v České republice a její bratr známý více jako JungKook bydlí v Korei. SungJae se rozhodne za ním letět a bydlet i s ostatními kluky, kterých se často bojí, protože se chovají jak malé děti a jsou trošku víc retardova...