"Sung..." probudil mě Sehun a kašlal. "Co se děje?" zeptala jsem se ho vystrašeně. "Trochu nemůžu dýchat." řekl Sehun. Já rychle vstala a podepřela jsem ho. "Prosím tě....vem mě...ven." řekl a začal kašlat ještě víc. Rychle jsme šli na zahradu a snažila jsem se Sehunovi nějak pomoct. Dýchal jakž takž normálně, ale pořád ještě trochu pokašlával. Po chvíli jsme šli dovnitř a lehli jsme si na gauč, kdyby se něco stalo.
-------------------------------
"OMG, kluci dělejte, pojďte sem." křikl Luhan a všichni přiběhli k nám.
Já si protřela oči a podívala se na ně.
"Co je?" zeptala jsem se jich nechápavě.
"Ty chodíš se Sehunem?" nahrnuli se Suhovi slzy do očí.
"Co?" nechápala jsem a podívala se na Sehuna.
Neměl tričko a sahal mi na zadek.
"SEHUNE!" vykřikla jsem na něj a on spadl za gauče.
"Nekřič. Hunie spinká." řekl Sehun a spokojeně mlaskl.
"Ty idiote jeden, vstávej." hodila jsem po něm polštář.
"Co?" zeptal se mě a vstal.
"Tak s tebou už v životě nespím." řekla jsem.
"Já pořád nevím o co go." řekl.
"To hraj na někoho blbýho." řekla jsem a naštvaně šla do pokoje, abych se osprchovala a oblékla.
Učesala jsem si vlasy a vyčistila zuby. Schválně jsem si na sebe vzala krátké šortky a hodně krátký šedý tričko a bílým nápisem. Sešla jsem dolů a všichni samozřejmě vytáhli mobily a začali mě fotit. Já se jen uchechtla a šla jsem do kuchyně. Ti idioti šli za mnou a dívali se na mě.
"Co čumíte?" zeptala jsem se jich.
"Um..no...." poškrábal se na zátylku Kai.
"Jdeme ti pomoct s...vařením." řekl.
"Dobře...tak můžete začít." usmála jsem se a šla si do obýváku sednout k telce a nenápadně jsem je tam sledovala.
"Ty...Kyungsoo? K čemu je tohle?" zeptal se ho nenápadně Chen a ukázal na pánvi. Já hned vybuchla smíchy.
"Čemu se směješ?" zeptal se Suho.
"Ale ničemu. V pohodě." řekla jsem a dál se dívala na telku.
Nenápadně jsem se občas dívala jak s tím zápasí.
"Ne...ne ne ne Sehune, ty jsi...aggh." řekl Tao a dal Sehunovi pohlavek protože omylem vylil vodu na Taa.
Jelikož Tao měl bílý tričko, tak se na něj nalepilo a byly krásně vidět ty jeho detaily na bříšku. Musela jsem se smát jak Taovi tak Sehunovi. Oba se na mě vražedně podívali, ale Tao hodně rychle přestal.
"Já tě zabiju." řekl Sehun se zatnutými zuby.
"Tak to si dáš prvně práci se mnou." řekl Tao.
Poslala jsem Taovi vzdušnou pusu jako poděkování a on se na Sehuna vítězně usmál. Najednou začal zvonit něčí mobil a vyhrávala písnička T.A.O.
"Hm, čí mobil to asi tak bude." řekl Lay a byl trošku nasraný.
"Layi? Polib si." řekla jsem mu a podívala se na mobil. Volalo mi neznámé číslo. Kluci se ke mě hned nahrnuli.
ČTEŠ
Bad love ✔
FanfictionOsmnáctiletá Jeon SungJae bydlí v České republice a její bratr známý více jako JungKook bydlí v Korei. SungJae se rozhodne za ním letět a bydlet i s ostatními kluky, kterých se často bojí, protože se chovají jak malé děti a jsou trošku víc retardova...