"A teď se jde spát." zavelel Suho.
Všichni jsme šli k Sugovi a problém byl ten, že pro dvanáct lidí je tenhle pokoj moc malý, takže Lay musel spát u Sugy v posteli.
"Proooč? To bych radši skočil z okna." vyjekl Suga.
"Tak k tobě šoupneme Luhana." pokrčila jsem rameny.
"Na to zapomeň." vypískl Lulu.
"Nebo se. Tebe bych nedala takovýmu debilovi." objala jsem Luhana a políbila ho na tvář.
"Děkuju Bože." řekl Suga.
"Tak...Layi dělej." řekl Luhan a postrkoval ho k 'natěšenému' Sugovi.
"Jen jednou na mě sáhneš a tu ruku ti useknu." řekl Suga.
"Hele, bude jí ještě potřebovat." řekla jsem mu.
"To je jedno." pokrčil Suga rameny.
"Víš...kdyby přišli o dalšího Číňana, tak bych brečela jak malý dítě...a to bys přeci nechtěl." řekla jsem mu.
"Ne, to ne." řekl.
"Takže ho nech žít." řekla jsem Sugovi a lehli jsme si do našich 'postelí'.
Jen jsem doufala, že Kai bude moct usnout, protože má velké problémy se spaním. Přitiskla jsem se k němu a Kai se usmál. Omotal mi ruku kolem pasu a já zavřela oči.
***
Probudila jsem se kolem dvanácté a Kai pořád koukal do stropu.
"Kaii, nemysli na to." pohladila jsem ho po tváři.
"Nejde to." povzdychl si.
"Když budeš myslet na to všechno, tak ti to nepůjde nikdy." řekla jsem mu.
"Já vím, ale...když se to všechno spojí dohromady...nikdy nemůžu usnout." řekl tiše.
"Prostě mysli na něco hezkýho." políbila jsem ho na tvář.
"Dobře." usmál se a zavřel oči.
Moc jsem nevěřila tomu, že bude myslet na něco jinýho, ale nakonec vážně usnul. Pousmála jsem se a potichu jsem opustila pokoj. Šla jsem dolů do kuchyně se napít něčeho studeného a jediné, co v lednici bylo, tak byla voda a mléko. Vzala jsem si malou flašku vody a skoro celou jsem jí vypila. Pak někdo rozsvítil a já si musela zvykat na světlo.
"Co se děje?" zeptal se mě Hoseok.
"Nic. Nemůžu spát." řekla jsem.
"Já taky ne." řekl a napil se trošku vodky.
"Tohle ti asi moc nepomůže." řekla jsem mu.
"No...většinou jo." řekl.
"Jak myslíš." pokrčila jsem rameny.
"A co Kai? Usnul?" zeptal se mě zvědavě.
"Věř tomu nebo ne, ale usnul." řekla jsem.
"Zázrak." řekl.
"To jo." povzdychla jsem si.
"No nic...já jdu zase spát." řekla jsem.
"Dobrou." řekl Hoseok.
"Dobrou." pousmála jsem se a šla do Sugova pokoje.
Kai stále tiše oddechoval a já se pousmála. Lehla jsem si k němu a omotala mu ruku kolem pasu. Pohladila jsem ho lehce po tváři a zavřela jsem oči. Po chvíli jsem usnula.
ČTEŠ
Bad love ✔
FanfictionOsmnáctiletá Jeon SungJae bydlí v České republice a její bratr známý více jako JungKook bydlí v Korei. SungJae se rozhodne za ním letět a bydlet i s ostatními kluky, kterých se často bojí, protože se chovají jak malé děti a jsou trošku víc retardova...