40. díl

522 36 2
                                    

"Shit! Jak se to mohlo stát?" zeshora se ozýval křik Jina. "Co se stalo?" zeptala jsem se ho. "Řeknu ti to takhle...já, Namjoon, jedna postel, oblečení po zemi." řekl mi a rozcuchal si vlasy. "Ale no tak...to se občas stane." řekla jsem a objala ho. "Ale...já chtěl přijít o panictví s někým jiným." řekl a objetí mi opětoval. "Seokjinie no tak...to se určitě nějak spraví." řekla jsem mu. "Nespraví. Nenávidím NamJoona." řekl chraplavě a po tvářích mu stekly slzy. "Ale no taak....promluv si s ním a vyřešte to." řekla jsem mu. "Dobře. Máš pravdu." smutně se na mě usmál a já ho hladila po zádech. "OMG. NamJin is real..." vyjekl RapMonster a hned běžel dolů, div, že se nezabil. "Jinie..." starostlivě se na něj RM podíval. "Nemluv na mě." řekl mu tiše Jin. "Já...moc mě to mrzí, ale...udělal jsem jen to, co jsem už od našeho prvního setkání na základce chtěl. Saranghae...Seokjinie." sklopil NamJoon hlavu a lehce se červenal. "Um....Saranghae....Namjoo." taky sklopil hlavu a pousmál se. RapMonster ho chytil za ruku a dlouze ho políbil na rty. "Lidi, pařba už snad skončila ne?" zeptal se Lulu. Jin zčervenal a RapMonster se zasmál. "Ale no taaak....vždyť jim to sluší." řekl Sehun a objal Luhana zezadu kolem pasu. Lulu se usmál a dal Sehunovi pusu. "Takže spolu chodíte?" zeptala jsem se jich nadějně. "Ne, spíš....přátelství s výhodami." konstatoval Lulu a Sehun se zaculil. "A kdo se s kým ještě vyspal?" zeptala jsem se zvědavě. "Um...Baek nakonec zase opustil Taeyeon a teď chodí s ChanYeolem, protože si myslí, že to je s ním lepší." zazubil se Sehun a já mu gesto oplatila. "A...KaiSoo?" zeptala jsem se zvědavě. "No...to nevím, ale zase vím to, že Tao tě zase bere jako svou sestru." řekl mi Luhan. "Fajn." usmála jsem se. "Ahoj." ozvalo se za mnou a já se lekla. "Bože...víš jak jsem se lekla?" řekla jsem a otočila se k Taovi. "Promiň." zaculil se a přitáhl si mě do objetí. Zabořila jsem hlavu do jeho hrudi a nasála jeho vůni. Ta jeho vůně mě nikdy neomrzí. "Uhh...už nikdy nebudu pít." zaskuhral GD a chytil se za hlavu. "To si říkal i minule." řekla potichu CL. "Tss...ještě, že jsem s tebou neskončil v posteli." sykl na ní GD. "A ty to snad umíš? Já myslela, že jsi pořád panic." zasmála se CL. "Lidi...nechte toho." řekla jsem jim a dala chudáčkovi GDmu pohlavek. "A jí jako nic?" zeptal se mě nevěřícně a ukázal na CL. "Je to holka vole." řekla jsem mu. "Neříkej mi vole." sykl. "Fight! Fight! Fight!" pokřikoval Jimin. "Jimin-ah...sklapni." řekl mu Jin. "Ty, já, dance battle v BigHit." zabil mě GD pohledem. "No...jak myslíš." zasmál se RapMonster a poplácal ho po rameni. "Já neprohraju." řekl sebejistě GD. "Kdo s kým má dance battle?" přišly za námi všechny skupiny. "SungJae a G-Dragon." řekl Jimin. "GD...to nedáš." řekl s jistotou Zelo. "No...jen abys jí nepřeceňoval." řekl Tae a já mu plnou vahou dupla na nohu. "Auuu." zaskuhral a chytil se za nohu. Všichni se hned začali smát. "Dobře ty." zasmál se Mir a plácl si se mnou. Tae ho jen zabil pohledem. "A v kolik že budete mít ten dance battle?" zeptal se zvědavě YongGuk. "Um...asi...za hoďku." navrhl GD a já přikývla. "Škoda...to už bohužel musíme odejít." řekla jedna holka z T-ara. 'Yep..' pomyslela jsem si. "Ah. To je škoda." řekla jsem. Pomalu odešli skoro všichni až na B.A.P, BigBang, VIXX, EXO a Block B. Po schodech pomalu scházeli ostatní kluci a jako poslední přišli Suga a Yun. "Ayo ladies and gentleman." skočil na mě JungKook. "Ayo." zasmála jsem se a chytila JungKooka pod zadkem, aby zase nespadl. "Hustýýy...teď jsem vyšší než Jin." zaradoval se Kookie. "Blahopřeju." zasmál se RapMonster. "Tak...Sugar...jaká byla noc?" zeptal se zvědavě J-Hope. "No...úžasná." zaculil se Suga a políbil Yun. "Sugo, vážně doufám, že vám to vydrží dlouho." řekla jsem mu. "To já taky." usmál se na Yun. "Kookie...nechceš ze mě slézt?" zeptala jsem se ho. "Um...a věříš, že vážně ne?" ušklíbl se. "Tak si vlez na Hobieho. Ten je vyšší než já." řekla jsem mu. "Nechci." zamlel hlavou a natiskl se na mě ještě víc. "Vyfoťte je někdo..." vypískl Luhan a klepal se Sehunem, který nevěděl o co go. RapMonster to vyfotil na můj mobil a pak mi tam prohlížel fotky. To by nebylo tak děsný, kdybych tam neměla i fotky s ním. "No ne..." podivil se. "Um....chceš to vidět dál?" zeptala jsem se ho. "Jo." zazubil se na mě. "Tak co? Jdeme se trochu rozehřát ne?" zeptal se mě po chvíli GD. "Um...jo." řekla jsem. Položila jsem JungKooka na zem a všichni jsme šli da tanečního sálu. Ostatní si tam sedli na lavičky a my se s GDm rozcvičovali. "Prohraješ." řekl s jistotou GD. "Si nemysli." řekla jsem mu. "Ale...nefandi si tolik." mrkl na mě. "Jimine, uber mu trochu jeho ega." ukázala jsem na GDho. "Dobře..." zlomyslně se Jimin usmál a šwl si s ním promluvit. "To dáš sestřičko. Já ti věřím." řekl mi JungKook. "Fight!" řekli jsme oba a pak jsme se začali smát. Já si šla stoupnout víc do prostoru. "Holky mají přednost." řekl GD. "No...tak to abys začal." řekla jsem a kluci vybuchli smíchy. "Tss..." řekl jen a začal tancovat na jejich písničku. Kluci se tvářili dost otráveně. Zvolila jsem si písničku Twoo moons, ale čínskou verzi. Asi je jasný proč. Dala jsem do toho opravdu všechno. Udělala jsem i backflip a Jimin hned začal tleskat. 'Mám to jasný' pomyslela jsem si. Pak jsme se s GDm vyměnili a zase tančil on. Tentokrát to bylo vážně boží. Ale jsem egoistka, takže...lepší budu já.

Bad love ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat