"Dobře. Do dvou minut jsem u tebe. Miluju tě." řekl vážně. "Taky tě miluju." řekla jsem a pár klukům z EXO bylo na zvracení. Ukončila jsem hovor a probodala všechny pohledem. "Ví on vůbec, že miluješ někoho jinýho?" zeptal se mě Luhan. "Já Taa nemiluju." řekla jsem se zatnutými zuby. "Ne? A co ta tapeta?" zeptal se Sehun. "A heslo?" pokračoval Chen. "A to zvonění." řekl BaekHyun. "A ten náramek." řekl Yeol. "A ty trička." řekl Suho. "Nevím, jak jste se dozvěděli o tom zbytku, ale jsem jen ulítlá ne zamilovaná." řekla jsem jim.
----------------------
"Zaprvý, Suga nám řekl, co všechno máš ve skříni a zadruhý zamilovaná jsi." zazubil se Suho.
"Sugo, koukej zdrhat." zabila jsem ho pohledem.
Suga se jen usmál jako andílek a rychle se rozběhl a já za ním.
"Stůj ty malej parchante." křičela jsem za ním.
"Ne." křikl a běžel dál.
"Kurva už." řekla jsem, když jsem málem hodila hubu.
"SungJae, můžeš ho zranit jak chceš, ale hlavně nám ho nezabíjej." řekl mi RapMon.
Suga se po chvíli svalil na rovině.
"Můžete mi říct, proč takovýho idiota máte ve skupině?" zeptala jsem se jich.
"Tutéž otázku si kladu už od mých šesti." řekl Jin.
"Hele, to není moc hezký. Jako dítě si byl hodnější." řekl mu Suga.
"A ty zase chytřejší." řekl Sugovi TaeHyung.
Najednou se ozval zvonek a já byla taaak moc líná zvednout zadek a dojít tam a náš leader taky, takže tam musel dojít maknae.
"Ahoj, zlatíčko." řekl s úsměvem Ren.
"Ahoj, lásko." úsměv jsem mu oplatila a dlouze ho políbila.
"Chyběla si mi." řekl tiše.
"Ty mě taky." řekla jsem.
"A mě tohle nikdy neřekneš." našpulil rtíky Jimin.
"Broučku, právě tebe postrádám nejmíň." poslala jsem mu vzdušnou pusu.
"Mám tě pozdravovat od kluků a hlavně JRa a chce, abys věděla, že tě hrozně miluje." řekl mi Ren.
"What???" zeptala jsem se nechápavě.
"Jo. Takhle mi to řekl." pokrčil Ren rameny.
"Eh, no...JR by si měl zajít za nějakým doktorem." řekla jsem.
"On už tam byl." řekl Ren.
"A..?" zeptala jsem se zvědavě.
"Je prý jen mentálně zaostalý." řekl a zazubil se.
"A to je leader." řekla jsem.
"Sungie, já mám hlad." řekl roztomile JungKook.
"Tak si dejte pizzu." pokrčila jsem rameny.
"A můžeme se šunkou i se sýrem?" zeptal se mě Tae.
"Klidně i...s gomovýma medvídkama. Mě je to jedno." plácla jsem.
"Ona existuje?" rozzářili se Jimin, Tae, Kookie, Suga, Sehun, Suho, Luhan, Kai a Lay.
"Omlouvám se, ne." řekla jsem a kluci sklesli.
Pak objednali 15 pizz a potom jsme se oblékli do plavek a šli k bazénu. Já si jen sedla na okraj a namáčela si nohy. Tao za mnou po chvíli připlaval a vyhoupl se nahoru vedle mě.
ČTEŠ
Bad love ✔
FanfictionOsmnáctiletá Jeon SungJae bydlí v České republice a její bratr známý více jako JungKook bydlí v Korei. SungJae se rozhodne za ním letět a bydlet i s ostatními kluky, kterých se často bojí, protože se chovají jak malé děti a jsou trošku víc retardova...