"Já bych taky chtěl, aby se to dalo dohromady, ale Krisova slova zněla jasně....Nedávej Taovi moje číslo." řekl Luhan. "Lulu prosím. Tao by to chtěl napravit." řekla jsem. "No...udělám co můžu, ale nic neslibuju." řekl. "Díky Lulu." řekla jsem a ukončila hovor. "To je Kris vážně tak blbej?" zeptala jsem se Xiumina. "Na mě se nedívej. Já se o něj zrovna dvakrát nezajímám." řekl Xiumin.
--------------------
"Jestli ho někdy uvidím, tak slibuju, že ho zabiju na místě." řekla jsem.
"To bych nedělal. Za Číňana bys zaplatila víc než za Korejce." řekl Xiumin.
"Ty tomu nějak rozumíš." rozcuchala jsem mu vlasy.
"No co? Jsem trošku rasista no." pokrčil rameny.
"Jestli myslíš, že rasistický je to, když se Korejec pohádá s Číňanem, tak to moc rasistický není." řekla jsem mu.
"Ne?" zamyslel se.
"Chudáčku. Vrať se na základku." znovu jsem ho rozcuchala.
"Hele, to že jsem menší neznamená, že se ke mě musíš chovat jako k dítěti." nafoukl Xiu tvářičky.
"Ale no tak Minseokie." zatahala jsem ho za tvářičky.
"A jsi synem smrti." řekl vážně Minseok.
"Um, dcera." opravila jsem ho.
"SungJae!" vyjekl. No jo, on prostě nesnáší, když ho někdo opravuje.
Jen jsem mu poslala vzdušnou pusu. Pak se sem dovalil Jin.
"Mám hlad." zívl si.
Já jen protočila očima a šla jsem se podívat do ledničky. Byl tam jen rohlík. Dala jsem ho před Jina a ten sletěl ze židle.
"Tohle jíst odmítám." řekl.
"Nic jinýho není." zazubila jsem se na něj.
"Nenávidím tě." křikl za mnou.
"Miluju tě." řekla jsem lhostejně.
Jin nafoukl tvářičky a já se šla převléct. Vytáhla jsem šortky a RapMonovo tričko, které mi 'dal'. Šla jsem do koupelny, kde jsem se převlekla a pak jsem se upravila. Tentokrát jsem si vlasy stáhla gumičkou, protože bylo docela hodně vedro. Sešla jsem dolů a lehla jsem si v obýváku na plovoucí podlahu, která krásně chladila.
"Jé, my tu máme novej koberec." zaradoval se Jimin.
Já ho jen probodla pohledem a válela jsem se dál.
"Sungie, na to tričko prosím opatrně." řekl RapMonster a nervózně si kousal nehty.
"V klidu. Přeci vím, jak moc pro tebe znamená." řekla jsem a dál ležela na zemi.
Najednou někdo vykřikl. Všichni byli tak líní se zvednout a dojít se tam podívat, tak jsem zvedla svou urozenost a šla se podívat nahoru.
"Proč mi v posteli leží zombie?" přišel za mnou J-Hopem.
"To není zombie, ale spíš....nová....verze Taa." konstatovala jsem.
"Ta stará se mi líbila víc." řekl. Já se pleskla dlaní do čela.
"Ještě spí?" zeptala jsem se J-Hopea.
"Jo. Ale můžeš mi laskavě říct, co chlastal? Táhne to z něj jak prase." řekl Hope.
ČTEŠ
Bad love ✔
FanfictionOsmnáctiletá Jeon SungJae bydlí v České republice a její bratr známý více jako JungKook bydlí v Korei. SungJae se rozhodne za ním letět a bydlet i s ostatními kluky, kterých se často bojí, protože se chovají jak malé děti a jsou trošku víc retardova...