23. díl

682 43 3
                                    

"Nejsem roztomilej." bránil se. "Ne vůbec." zasmála jsem se. "No...možná trošku." ukázal to svoje trošku. Měla jsem chuť si z něj udělat plyšáka na mazlení. "Přestaň s tou roztomilostí nebo odtud živej nevyjdeš." řekla jsem mu. "Takže stačí přežít dnešek a polovinu zítřka." zazubil se. "Bohužel." řekla jsem. "Ale notak. Myslím, že nás se asi nezbavíš." řekl Kyungsoo, který byl rozespalý. "KyungSoo, vzbudili Kimíčka." řekl mu Suho. "A Kaiíčka taky." přidal se Kai. "Smutný." pokrčil D.O rameny.

-------------------

Ostatní kluci se mezitím dovalili za námi. 

"Krisi, zabiju tě." zamumlal Tao, ale spal dál a objímal Xiumina. 

Kluci si je vyfotili. Vypadali vážně roztomile. 

"Ten gauč je dost nepohodlnej, ale co..." pokrčil Kai rameny a sedl si na kraj gauče. 

"Kurva kluci, musíte se tak rozvalovat." bouchl Xiumina do ramene Kai. 

"Nech toho." kopl do něj Xiumin. 

Kluci se tam ještě chvíli pošťuchovali, ale Tao je naštěstí od sebe oderval, i když v jeho stavu to šlo dost blbě. Pak se pán rozhodl jít na záchod, ale když vstal, tak spal na zem. 

"Pomůže mi někdo?" zeptal se opile Tao. 

Všichni se podívali na mě. S nucením jsem přišla k němu a podepřela jsem ho. Pomalu jsme šli do koupelny a Tao se opřel rukuma o umyvadlo.  

"Jsi v pořádku?" hladila jsem ho po zádech. 

"Potřebuju pomoct." řekl Tao. 

"S čím?" zeptal jsem se ho. 

"Abych byl při smyslech." řekl. 

"Myslím, že na tohle znáš odpověď. Počkám za dveřmi." řekla jsem a vyšla z koupelny. 

Opřela jsem se zády o zeď a čekala, až to bude v pohodě. Po nějaké době vyšel Tao a vypadal líp. 

"Tak co?" zeptala jsem se ho. 

"Dobrý. Stačili jen dva prsty." řekl. 

Já se chvíli zamyslela a pak vybuchla smíchy. 

"Sungie, na co ty hned nemyslíš?" bouchl mě lehce do ramene. 

"V podstatě myslím na jedno." řekla jsem a oba jsme se začali smát. 

Šli jsme do obýváku a tam se prali Lulu s KyungSooem, ale...znáte ty jejich 'rvačky'. S Taem jsme se začali smát ještě víc. 

"Oppa, bere mi medvídky." postěžoval si Luhan. 

"Víš, jsi starší, to zaprvý a zadruhý...klidně mu je všechny sežer." řekl Tao D.O.ovi. Kyungsoo si vzal od Luhana pytel gumových medvídků a všechny si je narval do pusy, aby náhodou mu je Luhan nevyfoukl. 

"Ty jsi ale svině." řekl Kyungsoovi, který se jen zazubil. 

"A ty jsi větší." podíval se na Taa. 

Luhan dělal že brečí a objímal TaeHyunga, který nevěděl o co go. Tae ho nejistě objal a Luhan mu dal pusu na tvář. To si kluci museli vyfotit a já na tom nebyla jinak. 

"Hele od toho tu máš mě." řekl Sehun a našpulil rtíky. 

Luhan se zlomyslně usmál a dal Sehunovi pusu. Sice byla obyčejná, ale pořád to byla pusa. To jsme si znovu vyfotili a já se zamyslela, jestli bych to nenastavila jako tapetu. 

Bad love ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat