14. díl

730 55 9
                                    

"Proč já musím mít kluka?" řekla jsem si pro sebe a zabořila obličej do Taovi hrudi. "Ale my ti to říkali." řekl Suga. "Sugar, kdyby bylo po tvým, tak by jsi postřílel všechny kluky n a světe kromě sebe a Kookieho." řekla jsem mu. "A taky k tomu mám důvod." řekl a dál se věnoval Jiminovi, který se různě vlnil v pase a J-Hope mu pomáhal. Řeknu vám...nechtěli byste je vidět. "Jakýpak?" zeptal se mě zvědavě Tao. "Suga pořád chce, abych si z něj udělala kamaráda s výhodami nebo se s ním nejlépe rovnou vyspala." řekla jsem.

--------------------------------------------

"No, asi neví, jak by měl balit holky." zasmál se Tao a já taky. 

"Vždyť on ani neví svoje pravý jméno." řekla jsem. 

"Ale vím."  řekl. 

"Tak..." udělala jsem gesto s rukou na náznak, aby říkal. 

"Suga." pokrčil rameny. 

"Chudáčku malej....když už, tak Min Yoongi." řekla jsem. 

"Min Y-jakže to?" nakrčil obočí. 

"Min-Yoon-gi." zopakovala jsem. 

"No, to je jedno." mávl nad tím rukou. 

"SungJae, zvedni svůj krásnej zadek a pojď." řekl Tae. 

"A můžu si ho nechat?" přitiskla jsem se k Taovi. 

"Ne, Taa tu musíš nechat." řekl Jin. 

"Jenže leader to ještě neřekl." řekla jsem mu. 

"SungJae, Tao zůstane tady." ukázal prstem na podlahu Rap Mon. "Neee....a můžu si ho vzít domů?" zeptala jsem se roztomile. 

"Ne." řekl Rap Monster. 

"A ani..." 

"Ne, ani Luhana." řekl Rap Mon. "A..."

"A Sehuna už vůbec ne." řekl a Sehun ho zabíjel pohledem. 

"No...je nám líto, ale už budem muset." řekl Rap Monster a snažil se mě odtrhnout od Taa, ale moc mu to nešlo. 

"SungJae, buď půjdeš dobrovolně nebo to řeknu Renovi a ten už tě nikam samotnou nepustí." řekl výhružně JungKook. 

"A ty budeš brzo neplodnej." řekla jsem vážně. 

"SungJae, no tak." klekl si přede mě Rap Mon a zase si hrál na hodnýho. 

Chvíli jsem se zamyslela a pak zamlela hlavou. 

"SungJae, něco ti řeknu..." usmál se na mě Tao. 

Šli jsme spolu za roh, kde na nás skoro nikdo neviděl. 

"Dáš mi prosím svoje telefonní číslo?" usmál se jak andílek a podával mi svůj mobil. 

Kývla jsem a naťukala jsem mu tam mé číslo. 

"Tady je moje." podával mi papírek s jeho číslem. Usmál se a dal mi pusu. 

"Tak ahoj." mrkl na mě a odešel a já tam stála jako sloup. 

"Tak řekni všem pápá a jdeme." táhl mě zpět V.

S kluky jsme se rozloučili a vyšli jsme ze studia. Šli jsme do auta a já na všechny házela /I hate you/ pohled. 

Bad love ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat