43. díl

672 38 1
                                    

Po chvíli někdo zazvonil na zvonek. Kris šel otevřít a hned bylo slyšet, jak se naštval. "Sakra Luhan! Kdes jako byl ty debile. Sehun se o tebe bojí, jestli se ti nic nestalo a ty pak jen řekneš, že si ztratil mobil? Děláš si pr..." přišla jsem k nim a ucpala Krisovi pusu. "Klid." řekla jsem a pak ho zase pustila. Někdo sešel dolů a my viděli Sehuna, jak je hodně naštvanej. "Tyyy..!?" zakřičel a vší silou Luhana přitlačil na zeď. "Ty se tu ještě hodláš ukázat po tom, co se stalo? Ani si nenapsal mail. Styď se Luhan. Já se o tebe bojím. Myslím na všechno, co se ti asi mohlo stát a teď si sem jen tak nakráčíš?" řekl Sehun a stisk povolil. Luhan se chtěl nadechnout a něco říct, ale v tom na něj Sehun skočil. Omotal mu nohy kolem pasu a začal ho hladově líbat. "S-sehun...nech mě trochu vydechnout." řekl Luhan a postavil ho na zem. "No kde jako seš?" přišel k nám i Suho. "Promiň. Mělo to zpoždění." řekl Luhan a objali se. "No...hlavně, že jsi v pořádku." usmál se Suho a pohladil ho po tváři. "Luhaaaan."vyjekl Kai hned ho běžel obejmout. "Taky tě rád vidím."zasmál se Lulu a objetí mu opětoval. "Dost už bylo objímání. Hannie je můj." nafoukl Sehun tvářičky. "No jo." Zasmál se Lulu a dlouze Sehuna políbil. "Takže....už jen Tao a zase budeme pohromadě?"zeptal se Kris. "Jo. Si ještě horší než Sungie. Ta například dneska o něm neřekla vůbec nic za celou tuhle dobu."řekl mu ChanYeol. "A že sem toho mohla říct hodně."řekla jsem. "To je taky pravda." řekl  Baek. "Ale teď vážně Sungie...proč zrovna Tao? Proč ne třeba Xiumin?"zeptal se mě zvědavě Lay. "Já nevím, prostě...už jeho hlas je...jiný než má většina z vás a...je i hezkej." Pokrčila jsem rameny. "No...kdybys řekla Chen, tak i pochopím, ale Tao? Vážně?" řekl Baek. "No...nechci nic říkat, ale podle mě je Chen....řekněme, že není moc hezkej co se týče vzhledu, ale aspoň nikoho nehází do bazénu a nedovoluje si na menší."řekla jsem a podívala se na Sehuna. "Cože? Vždyť nic nedělám."bránil se Sehun. "Ne vůbec..." řekl Luhan a plácli jsme si. "Zlato...ty jdeš proti mě?"zeptal se ho nevěřícně Sehun. "Nejen proti tobě. Jak kdy se mi to hodí." zaculil se Luhan. "Ty si zlý." Bouchl ho Sehun pěstí do hrudi. "No jasně, tak si ještě bouchni, když ti nestačí na mě křičet." řekl ironicky Lulu. "A můžu?" Zeptal se ho potěšeně Sehun. "Na to zapomeň Sehí." Řekl mu vážně Luhan. "Já to nerada říkám, ale docela mě ty vaše hádky pěkně rozčilujou." Řekla jsem. "No...můžeme mít ještě bitku. Mám sebou pytel gumových medvídků." Řekl Lu a vytáhl velkej pytel. "Hm...a z číny." Řekla jsem. "Přesně tak. Jsou lepší." Řekl provokativně Luhan. "A v tom musím souhlasit." Řekli Kai, Lay, Suho a Sehun. "Přijímám tvou nabídku." Řekla jsem. "Fajn." Řekl Lu. Chvíli jsme se na sebe ještě dívali a pak ten idiůtek začal dělat něco jako Kung-fu či co. "Hmm....ještě lepší než Tao. Vážně." Ušklíbla jsem se a podrazila mu nohy a spadl. "chci radši dance battle." Řekl Luhan. "Ale...panenka se bojí." Zasmála jsem se. "Nebojím. A nejsem panenka." Řekl Luhan. "Ale jsi. Podívej se do zrcadla. Jsi ještě hezčí než Barbie." řekla jsem mu. "Vážně?" Podivil se. "Jo." Řekla jsem. "No....tak děkuju. A teď se jde tancovat." Řekl Luhan. "Já budu rozhodčí." Řekl Kai. "Dobře." Řekli jsme s Luhanem a udělali jsme si kolem sebe prostor. "Takže....budou tři kola. Pravidla jsou jasná. Nemotat se nikomu pod nohy a nijak jinak nepodvádět." Řekl Kai a někteří to zas natáčeli. "Nevyhraješ." Řekla jsem mu čínsky. "J-jak umíš čínsky?" Podivil se div že nespadl na zadek a já jen pokrčila ramenem. "Tak....a Sungie začíná" řekl Kai. První písničkou byla heart attack, kde jsem tancovala Kaiovy kroky. Ano, člověk si občas musí šplhnout. Po mě tancoval Luhan na song animals od Martina Garrixe. "No...tohle kolo za mě vede....Sungie..."  řekl Kai a podíval se na ostatní. Suho, Lai, Chen, Kris, Baek a D.O zvedli ruce. "Vyhrála Sungie. Kolo dvě." Řekl Kai a já začala tancovat na písničku I need u. Ano, tohle kolo jsem prohrála, protože Luhan udělal backflip. "Tohle kolo rozhoduje o všem." Řekl Kai. Teď jako první tancoval Luhan a já hned po něm na call me baby. Samozřejmě mě to chytlo natolik, že jsem si i zpívala. "No...." řekl Kai a otočil se na kluky. "Sungie." Řekl Suho a ostatní přikyvovali. "Dobře....tvá odměna." řekl Luhan a dal mi pytel medvídků. "Díky." zazubila jsem se na něj. "Ale nemusíš se bát. Stejně ti jich pár dám." řekla jsem. "Vážně?" rozzářily se mu oči. "No jasně. Stejně to sama ani nesním, tak co." pokrčila jsem rameny. "No...myslím, že bys to snědla úplně v pohodě. Čínský jsou vážně o hodně lepší než ty korejský." řekl Suho. S kluky jsme se na sebe podívali a pak vybuchli smíchy. "Vlastní zkušenosti?" zeptala jsem se ho a po chvíli jsme vážně málem umřeli smíchy. "Ne. Myslel jsem na trošku něco jinýho než vy." řekl a nafoukl tvářičky. "Ale no taaak....přeci nebudeš celý den takhle nafouklej." přišla jsem k němu a zatahala ho za tvář. "Možná i jo." řekl a hrál uraženého. "Jak myslíš..." ušklíbla jsem se a letmo ho políbila na tvář. Pak jsem si tak nějak uvědomila, že jsem Suhovi dala pusu teprve podruhé. "Nezdálo se mi to?" čuměl na kluky s otevřenou pusou. "Jo, zdálo se ti to." řekl mu bez zájmu Kai. "Ne, nezdálo. Vážně tě Jeon SungJae políbila na tvář." řekla jsem mu. "Tak tuhle polovinu tváře už si nebudu mýt." řekl Suho a lehce se začervenal. "A jak to asi uděláš s make-upem ty chytrolíne? To budeš mít na jedné polovině tváři jednu vrstvu make-upu a na druhý tam toho budeš mít víc, či co?" zeptal se ho Kris. "Nekažte mi radost. Pak to ještě domyslím." řekl Suho. "Ty a myslet? Už tě vidím." zasmáli jsme se s Luhanem. "Tss...náhodou." řekl Suho a pak šel do svého pokoje. 

Bad love ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat