„Hele, Sungie trošičku se klidni zlato." Vzal mi Hoseok flašku. „Nasrat." Řekla jsem a flašku si vzala zpět. „Sungie, prosím klidni." Řekl Hoseok. Já po chvíli flašku odevzdala a pak jsem napsala Renovi, jestli by nepřišel, ale odepsal mi, že dneska mají zkoušku. Tak jsem se šla nudit do pokoje. Padla jsem na postel a čuměla se do stropu. Po chvíli se ke mně přisral i Jimin, tak jsme se dívali do stropu spolu. Pak jsem zase usnula.
***
„SungJae, zvedni svou urozenost a doval jí okamžitě sem." Křikl RapMonster.
„No jo." Houkla jsem.
Ještě jsem se převlékla a pak jsem sešla dolů.
„Co je?" zeptala jsem se otráveně.
„Sedni si, nehraj blbou a všechno koukej vyklopit." Sykl Tae.
„Co ti zase jebe ty vole? A co mám vyklopit?" zeptala jsem se nechápavě.
„Co je mezi tebou a tím čínským idiotem?" zeptal se naštvaně Jin.
„Cože?!" vyjekla jsem.
„Odpověz na mou otázku." Sykl.
„Co bych s ním jako měla mít?" zeptala jsem se dost nechápavě.
„Holčičko, Suga si na tebe dává velkej pozor, když se bavíš s Taem." Řekl žárlivě Jimin.
„Ale já s ním nic nemám." Řekla jsem a vstala.
„Jako...nevím jestli jste tak natvrdlí a váš mozek to nechápe, ale jsme jen nejlepší kamarádi." Řekla jsem.
„Můžu se zeptat o co go?" přišel za námi JungKook.
„Jednoduše...tvá sestra se tahá s tím čínským idiotem z EXO." Řekl Jin.
„Netahá se s Taem. Jsou jen nejlepší kamarádi." Řekl jim JungKook.
„To se jim musí vysvětlit jinak. Někteří jsou blbější než Jimin." Poplácala jsem Kookieho po rameni a pomalu odešla nahoru.
Vzala jsem si šaty a šla do koupelny. Osprchovala jsem se, oblékla, učesala, vyčistila si zuby a trochu se i namalovala. Vzala jsem si kabelku a do ní dala peníze, klíče a mobil. Obula jsem si boty s vysokým podpatkem a pak se nenápadně vypařila ven. Šla jsem pomalu do nákupního centra, protože nakupování je pro mě relax.
„Sungie!" zavolal někdo za mnou.
Já se otočila a za mnou šli Krystal, její sestra Jessica a Lee Joon.
„Ahoj lidi." Všechny jsem objala.
„Lee Joon říkal, že jsi se vrátila zpět." Řekla Krystal.
„Jo." Usmála jsem se.
„Sungie, já jsem nadšená, že tě konečně vidím." Usmála se Jessica a dala mi pusu na tváře.
„Já taky." Zasmála jsem se.
Pak ke mně přistoupil Lee Joon a sklopil hlavu.
„SungJae, je mi to líto. Moc se omlouvám." Řekl smutně.
„Lee Joon, ještě jedno slovo o tam tom a já osobně tě vyhodím oknem ze čtvrtého patra a pak tě dorazím." Řekla jsem.
„Ale...okno tady není...natož čtvrté patro." Řekl.
„Tak někde v paneláku, ale myslím to smrtelně vážně." Pohrozila jsem mu prstem.
„To já taky." Zazubil se.
ČTEŠ
Bad love ✔
Hayran KurguOsmnáctiletá Jeon SungJae bydlí v České republice a její bratr známý více jako JungKook bydlí v Korei. SungJae se rozhodne za ním letět a bydlet i s ostatními kluky, kterých se často bojí, protože se chovají jak malé děti a jsou trošku víc retardova...