"A sakra." řekl RapMonster. "A co?" zeptali jsme se ho zvědavě já, Hoseok, Jin a Jimin. "Musíme jet do číny....na týden." řekl nenadšeně RapMon. "Moment....na celých-sedm-dní?" vyjekl V. "Jo." zavrčel RapMon. "Ale...ten problém je v tom, že....SungJae tu musí zůstat." řekl. "Cože?!" vyjekla jsem a ještě se ke mě přidal můj milující bratříček a Hoseok. "A to jako proč?" založila jsem si ruce v bok. "No...znamenalo by to o starost víc a.....navíc neumíš čínsky." řekl mi Mon. "Já umím čínsky líp než vy všichni dohromady." řekla jsem jim čínsky. Ano, další věc, které děkuji Taovi. "Já toho Zitaa už vážně něčím přetáhnu." řekl RapMon. "To uděláš jen jednou...." řekla jsem mu. "A navíc....kdo by se postaral o dům a to JungKookovo kotě? A myslím, že Kookie by se s jeho smrtí nevyrovnal." řekl. "A neboooo..." zamyslel se Suga a něco RapMonovi pošeptal do ucha. Namjoonovi se na tváři hned zjevil škodolibý úsměv. Pak s mobilem v ruce začal někomu volat. "Bez tebe nikam nejedu." vyjekl JungKook a omotal mi ruce kolem pasu. "A já taky ne!" řekl rozhodně Hoseok a objal mě. "Kluci, já vím, že se vám bude stýskat, ale je to jen sedm dní." řekla jsem jim. "Kdo říkal, že se mi bude stýskat? Jen potřebuju od tebe objímat, vařit, dávat pusinky a ukládat do postele." řekl a snažil se nerozbrečet. "Bude se mi stýskaaaaaat." řekl a zabořil mi obličej do hrudi. "Ale no taaak....mě po tobě taky." omotala jsem mu ruce kolem ramen a políbila ho do vlasů. "Domluveno." přišel k nám RapMonster. "A...?" teptala jsem se ho zvědavě. "Od zítra bydlíš těch sedm dní u Sistar." řekl. "COŽE?!" vyjekla jsem. Ano, nenávidím sistar. "Ne, dělám si prdel, ale....zítra si pro tebe přijede někdo z EXO a pak pojedeš k nim do dormu." řekl RapMon. "Ale...vždyť mají koncert." řekla jsem nechápavě. "Jo, ale narozdíl od nás v Korei a prý tě klidně vezmou sebou." řekl RapMon. "Fajn." rozzářily se mi oči. "Takže tam budu muset vydržet skoro osm dní bez Sungie?" teptal se nevěřícně Hoseok. "Um....asi....ano." pokrčil Jimin rameny. "Nikam nejedu." řekl rozhodně Hoseok a založil si ruce na hrudi. "Ale no taaaak....bude tam chlast. Hlavně Gin s tonicem....vodka, rum, whisky...." řekl RapMon. "Jedu. A tvrdej alkohol?" zeptal se ho Hoseok. "Ne." řekl Mon. "To nejedu." řekl rozhodně Hoseok. "Ale no taaak...." řekl Jimin. "Hele....žádnej chlast, žádnej J-Hope." řekl vážně. "Ale no taaak....Hoseok-ah.....Hoseokie...." přitulil se k němu Suga. 'Vražedná to kombinace' Pomyslela jsem si.Ne, vážně, už od mala si dělají různé naschvály a hádejte kdo začal? No jasně, že náš Sugíííínek. "Nech mě bejt." řekl mu Hoseok a odstrčil Sugu. "Tsss....Yun mě má aspoň ráda." vyplázl na něj jazyk. "Chudák holka. Mít za přítele takovýho idiota..." řekl Jimin. "Říká ten pravej." odsekl Suga. "Já si budu stěžovat právníkovi..." dodal. "No....to můžeš, protože pracuje pro nás sedm, ty vole jeden malej." řekl Hoseok. "Kobylí ksichte." řekl Suga. "Rappere na hovno." sykl Hoseok. "Dávej si pozor, aby se ti nezamotaly nožky." zlomyslně se Suga usmál. "Cože?" zeptal se nechápavě Hoseok a podíval se na nohy. Suga mu podrazil nohy. "Hovno se klouže." houkl na něj ze svého pokoje. "Su-ga-reeeee..." vypískl Hoseok a už po něm chtěl vystartovat, ale já ho chytila s pomocí RapMona a Víčka. "Hopie, klid, ano? Nádech a výdech. Nádech, výdech." uklidňoval ho Jin. "Já jsem v klidu." řekl a zklidnil se. Pomalu jsme ho pustili a Hoseok opravdu stál na místě. "Yooooongiiiii." křikl a rozběhl se nahoru k jeho pokoji. Já běžela za ním a Jimin ho chytil na schodech. "Kam pak?" založila jsem si ruce v bok. "Jdu tomu....kreténovi něco už vážně udělat." řekl a zaťal ruce v pěsti. "Hoseokie, my víme, že si se Sugou děláte schválnosti, ale nechcete toho nechat?" zeptal se ho JungKook. "Ne, ani mě nehne. On si začal a já mu to chci oplatit." řekl Hoseok. "To by ti to prvně muselo projít." houkl Suga ze svého pokoje. "Zavři hubu." křikli jsme na něj já, V, RapMon, Jin a Hoseok. "A co když ne?" zeptal se nás Suga. "Prorazím ti dveře vole malej." řekl Hoseok a už si vytahoval rukáv od své oblíbené košile. "Tak to ne..." řekla jsem a stoupla si před Sugův pokoj. "Počkat....ty v tom jedeš s ním?" zeptal se mě nechápavě RapMonster. "Co? Ani za pšt milionů, ale...kdo by pak zase dával ty dveře už po třetí dohromady?" řekla jsem jim. "Po páté." řekl V tiše. "Dokonce? Co vy jste za voly, to nechápu." řekla jsem. "Ale...Suga mi zavřel přímo před nosem a u sebe měl smaženou rýži s kimchi. Pochop to!" vypískl Jimin. "No...já to chápu, ale..."
ČTEŠ
Bad love ✔
Hayran KurguOsmnáctiletá Jeon SungJae bydlí v České republice a její bratr známý více jako JungKook bydlí v Korei. SungJae se rozhodne za ním letět a bydlet i s ostatními kluky, kterých se často bojí, protože se chovají jak malé děti a jsou trošku víc retardova...