Bylo mi jedno, jestli JungKook zakopával nebo ne, ale poznal jsem, že to, co řekl nemyslí vážně. Rychle jsme došli k jejich dormu, kde jsem s JungKookem došel do jeho pokoje a uložil ho do postele. Ale ten idiot, ne že by to zůstal ležet...ale ono se to nějak rychle dostalo ke dveřím a zamklo je to.
"JungKooku...co to do prdele děláš?" vyjekl jsem.
"Chci sex Sehunnie...je to to jediné co chci." řekl a já byl hned natisknutý na dveřích.
"C-co???" vyvalil jsem na něj své oči.
"Sehune...když to nikomu neřekneš, nikdo o tom vědět nebude. Prosím...chci se s tebou jen vyspat." teď už vážně zněl jako děvka první třídy.
"Zbláznil ses? Já s tebou spát nechci...nechci Luhana podvádět." odstrčil jsem ho od sebe.
"Kašli na Luhana...udělej to prosím. Jen jednou...a taky naposled." přilepil se ke mě.
"Ne...Kooku...vždyť tě ani nemiluji. Proč bych to měl jako dělat?" zeptal jsem se ho.
"Pro jednou tě to snad nezabije, ne?" zeptal se mě.
"Tak proč si kurva nejdeš ojet nějakou děvku, když po tom tak hrozně moc toužíš?" odsekl jsem mu.
"Protože já chci tebe....chci líbat každé místo na tvém těle." hbitě s rukami zajel pod moje tričko a hned mě začal hladit na bříšku.
"Ne...JungKooku...jsi jak nadržená děvka. Přestaň." dal jsem mu ruce pryč.
"Sehunnie....já vždycky dostanu to co chci já." řekl a shodil mě na postel.
Snažil jsem se vstát, ale Kook mi přitiskl ruce vedle hlavy a sedl si na mé nohy, takže šance úniku? Nulová. Jednou rukou si stáhl tričko, kterým mě přivázal k posteli.
"JungKooku..nech mě být..." cukal jsem sebou jak jsem jen mohl, ale...nepomohlo to.homJá nechci, aby mé poprvé bylo s ním. Chci Luhana. Tak proč sakara? Proč se to děje mě.
JungKook na to šel opravdu rychle. Sundal mi prvně všechno oblečení a pak líbal každé místo na mém těle. Nebyl jsem ani trošku nadržený. Spíš naštvaný, že se nedokážu ubránit před děckem.
JungKook si sundal oblečení a pronikl do mě. Hrozně moc mě to bolelo. JungKook hned začal rychle a bolestivě přirážet. Já ani jednou nezasténal. Spíš jsem jen křičel a plakal.
JungKook se po dlouhé době udělal a já hned po něm."Pane bože, bylo to dokonalý Sehunnie." rozdýchával Kook svůj orgasmus a přitáhl si mě do polibku, který jsem mu neoplácel.
JungKook po chvíli usnul a já se šel osprchovat. Strávil jsem tam plus mínus deset minut. Oblékl jsem se a vyšel s mobilem v ruce na zahradu. Bylo teplo tak jsem si sedl na trávu. Po tvářích mi stékaly slzy a volal jsem Luhanovi, který to po chvíli vzal.
"Sehí...proč voláš tak pozdě? Děje se něco?" zeptal se mě rozespale Lu.
"Luhane...musíme se rozejít." vzlykl jsem.
"S-Sehunnie...j-jak jako rozejít? Nechápu to?" vykoktal ze sebe.
"Ráno asi vše pochopíš, mianhae...ale bylo by nejlepší mít spolu už jen přátelský vztah...saranghae..." vzlykl jsem.
"S-sehune....proč mi to říkáš? Vždyť já tě miluji." rozbrečel se.
"Já tě také miluji, ale...po dnešní noci mě už milovat nebudeš. Mrzí mě to." řekl jsem smutně.
"Sehune..." okamžitě jsem to položil a mobil si vypnul.
Neměl jsem teď chuť s nikým mluvit.
***
JungKook's POV.:
Když jsem se probudil, zjistil jsem, že jsem nahý. Někdy spím tak, jak mě bůh stvořil, ale...na prostěradlu bylo cosi zaschlého. I hned jsem vyskočil na nohy a natáhl na sebe kalhoty. Rychle jsem seběhl dolů a podíval se na gauč, kde ležel Sehun.
"Umm...Sehunnie...to..."
"Okamžitě se mnou přestaň mluvit!!!" zakřičel.
"Co se stalo??" zeptal jsem se ho.
"Tak chlapeček mě znásilní a pak se ještě ptá, co se stalo? Přestaň si hrát na nevinného. Pěkně jsi mi posral vztah. Jdi mi hned z očí!!" zakřičel na mě znovu a dal mi facku.
Kluci přiběhli dolů a já pak se slzami utekl na záchod. Sedl jsem si na okraj vany a po mých tvářích stékaly Niagary.
"Kookie...otevři prosím." řekl se starostí v hlase Jin.
"Vypadni!" zasyčel jsem.
"Kookie...tady Tae...otevři lásko." vzlykl.
Chvíli jsem se rozmýšlel, ale nakonec jsem otevřel.
"Kookie...proč si to Sehunovi udělal? A...proč si neřekl něco mě?" zeptal se mě.
"Já vůbec nevím, jak a proč se to stalo Tae...mrzí mě to." rozbrečel jsem se.
"To nic...ale...proč si ho sakra znásilnil? Proč si nešel za mnou?" klekl si přede mě.
"Já prostě nevím...chápeš?!" zakřičel jsem a objal ho.
"To nic Kookie...to nic." vzlykl a políbil mě.
Sehun's POV:
Šel jsem domů se svěšenou hlavou a přišel jsem ke dveřím. Než jsem otevřel, udělal to někdo jiný. Vešel jsem dovnitř a Luhan byl v obýváku.
"Ty...co to má znamenat?" zařval Luhan a ukázal mi se slzami v očích noviny.
"J-já..."
"Co ty? Rozešel si se se mnou jen proto, aby jsi mohl chodit s...tím...agghr...?" zavrčel.
"Lu...n-ne...on mě znásilnil." řekl jsem.
"Tak s touhle výmluvou jdi do prdele!!!" zakřičel a dal mi tak silnou facku, že jsem spadl na zem.
"Miloval jsem tě, jako nikdy nic předtím...ale teď...už to tak necítím..." řekl a odešel z obýváku.
Já jen s udiveným výrazem zůstal sedět na zemi. Byl jsem z té facky dost mimo...tohle by nikdy Luhan neudělal, kdyby byl při smyslech...
Annyeong ARMY, EXO-L, BABYS.…no prostě všichni 😂
Tak jak jste chtěli HunKook is real 😂 i když jsem to psala fakt s ne velkou radostí, ale pro mé čtenáře cokoliv 😉
Takže snad se líbilo 😜
Votujte a komentujte, gomawo 😉
Saranghae 😘😘
ČTEŠ
Bad love ✔
FanficOsmnáctiletá Jeon SungJae bydlí v České republice a její bratr známý více jako JungKook bydlí v Korei. SungJae se rozhodne za ním letět a bydlet i s ostatními kluky, kterých se často bojí, protože se chovají jak malé děti a jsou trošku víc retardova...