70. díl

397 37 12
                                    

"Sungie...nech to být." pohladil mě Jimin smutně po rameni. 

Jen jsem kývla a šla jsem do kuchyně, kde jsem si vzala něco k jídlu. 

"Hobi, sakra, pojď si okamžitě promluvit." zakřičel na něj Jimin. 

V tu chvíli mi bylo Hobiho docela líto, protože všichni víme, jaký dokáže Jimin být, když ho někdo neposlouchá.

"Počkejte tu. Za chvíli jsem zpátky." řekl holkám Hoseok a šel s Jiminem nahoru do pokoje. 

"Hele...ty jsi SungJae, viď?" zeptala se mě Minzy. 

"Myslím, že to víš moc dobře." zavrčela jsem na ní. 

"Ale...že by jsi s Jiminem nebyla spokojená?" zeptala se škodolibě Minzy. 

"Ne, jsem s ním spokojená a teď dobře poslouchej..." 

CL si stoupla a dala mi ruce na ramena. 

"Sungie, prosím...chtěla bych ti něco říct..." řekla smutně. 

"Tak ale dělej." řekla jsem. 

CL mě dovedla do kuchyně a tam si oddychla. 

"Hele, Hobi není zas takový nevinný zlatíčko, jak sis myslela." začala. 

"Cože?" nechápavě jsem se na ní podívala. 

"Víš...Hobi umí docela dobře vydírat. Teda...aspoň mě. Ví, že mám v životě hodně lidí, na kterých mi záleží. Nedělám to proto, že bych ho milovala." řekla a když jsme slyšely dupání po schodech, CL dělala jakoby nic a já taky. 

"Ale...děje se tu něco, o čem bych měl vědět?" uchechtl se Hoseok a omotal CL ruku kolem pasu. 

Omluvně se na mě podívala a musela jít s Hoseokem. 

"Děje se něco?" zeptal se mě starostlivě Jimin. 

"Ne...jsem úplně v pořádku." řekla jsem. 

"Dobrý ráno." sešli dolů Sehun s JungKookem. 

"Dobrý. Kde je Suho?" zeptala jsem se zvědavě kluků. 

"Ještě to rozdýchává. Ale nikdo mi neřekl, co je s Luhanem..." zamyslel se Sehun. 

"Suho ti to řekne. Neboj." dal mu Jimin ruku na rameno a podíval se na mě. 

"Luhan snad odjel do číny?" zeptal se se slzami v očích Sehun. 

"Promiň Hunnie...ale už ho nikdy nesmíš vidět." řekla jsem a přitáhla si ho do objetí. 

"C-cože?" vykoktal ze sebe přiškrceně. 

"Luhan si to nepřeje, víš?" pohladila jsem ho po vlasech. 

"Lidi, udělejte někdo něco. Jin a Rap Monster spolu spí a já nemohl spát." zívl si Suho. 

"Ale...náš Kimíšek nemohl špinkat?" zašišlal Jimin. 

"Jako...jsem starší o 4 roky, jo? Tak kdo by tu měl na koho šišlat?" ušklíbl se na Jimina Suho.

"Pff...ale já nejsem po ránu ten roztomilej." zasmál se mu Jimin. 

"Neber to nějak urážlivě, ale...ty nejsi tozromilej nikdy." řekla jsem Jiminovi. 

"Cože? Jak jako nejsem?" našpulil rty. 

"Ty jsi spíš...takovej ten typ kluka, co se předvádí a je sexy, ale....roztomilost? To už by bylo moc." zasmála jsem se a po chvíli sešli dolů všichni kluci. 

Bad love ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat