"Sungie, láska je složitá věc, kterou člověk nikdy nepochopí. Ale...musíš si vybrat. Kdo je ten z BTS?" zeptal se mě. "Hoseok." řekla jsem nenadšeně. "Člověk musí riskovat...řekni mu to...až budeš připravená." řekl Kris a pohladil mě po rameni. "Děkuju." řekla jsem a objala ho. Kris se tvářil prvně překvapeně, ale pak mi objetí opětoval. "Není zač." usmál se. Po chvíli jsme šli dolů a kluci se na nás hned podívali. "Pojď za mnou." zaškemral Tao. Luhan s Krisem se na mě podívali. Já je neřešila a šla jsem k Taovi, který si mě strhl k sobě do klína. Oba jsme se usmáli a já zavřela oči. Povedlo se mi, že jsem nějakým způsobem usnula.
***
Probudila jsem se v něčí posteli, ale abych byla přesnější, tak v Hoseokově. Protřela jsem si oči a rozhlédla jsem se po pokoji. Pak jsem si všimla něčeho zvláštního...na svém stole měl zarámovanou naší fotku, když jsme byli malý a vedle ní byla fotka z nedávna. Oba jsme se roztomile culili a Hoseok mě objímal kolem pasu. Opravdu jsem nevěděla, co si o tom myslet a hlavně jsem nevěděla, jak to cítí on. Po chvíli jsem vyšla z jeho pokoje a šla jsem do koupelny. Tam jsem si vlezla pod sprchu a pustila si proud příjemně teplé vody. Čelo jsem si opřela o zeď a přemýšlela jsem nad tím vším, co mi včera řekl Kris, Luhan a Tao. Na jednoho člověka je to prostě moc. Po čtvrt hodině jsem vylezla ze sprchy a oblékla se. Pak jsem si vyčistila zuby a učesala vlasy. Byla jsem tak moc unavená, že se mi nechtělo zvednout ruku a namalovat se. Sešla jsem dolů jako ta největší mrtvola a málem jsem hodila hubu na schodech, protože jsem měla nejspíš ještě noc...i když, o půl osmé ráno. "Ahoj." řekli kluci. "Ahoj." řekla jsem a pak jsem si všimla Rena. "Ahoj lásko." usmál se a objal mě. Letmo jsem se podívala na Luhana, který jen posmutněle zamlel hlavou. "A-ahoj." vykoktala jsem. "Děje se něco?" zeptal se starostlivě a podíval se mi hluboko do očí. "Ne, nic se neděje." falešně jsem se usmála. Bylo mi to opravdu líto, že jsem cítila lásku hned ke dvěma klukům najednou. "Víš, bylo mi po tobě hrozně smutno a přišlo mi, že už jsme se neviděli docela dlouho." řekl Ren. "To máš pravdu." řekla jsem mu. "Ahoj všichni." kýchl JungKook. "Bráško, měl jsi zůstat v posteli." řekla jsem a hned přišla k němu blíž. "To je v pořádku. Už mi nic není." řekl. Lehce jsem se dlaní dotkla jeho čela. "No, horečku už nemáš, tak by to mělo být snad dobré." řekla jsem. "Jo, to bude v pohodě. Jen...snad se uzdravím dřív než budeme mít koncert." řekl. "Určitě jo." usmála jsem se a vtiskla mu pusu na čelo. Šla jsem si udělat kávu, která mě aspoň trochu probrala. "Sungie, ty jsi jak přejetá parním válcem." řekl Luhan. "Mám kruhy pod očima?" zeptala jsem se ho. "No...tak trochu." řekl. "Ne...to snad ne." vypískla jsem a hned jsem se běžela podívat do zrcadla. "Ne ne ne." začala jsem hned vyšilovat. "Lásko, vždyť to jsou jen kruhy pod očima." řekl Ren a zasmál se. "Jen? Jen? Já nemůžu mít kruhy pod očima. Prostě nemůžu." řekla jsem a hned si to snažila make-upem překrýt. "Co se děje lidi?" zeptal se Hoseok. "Sungie má kruhy pod očima...a hrozně kvůli tomu šílí." řekl mu JungKook. "Sung, jsou to jen kruhy pod očima. Vyspi se a hned ti zmizí." řekl Hoseok. "Ale já nechci spát." řekla jsem mu. "No...ale make-up máš vážně povedenej." začal se smát. "Pořád lepší než aby mi ty kruhy byly vidět." prskla jsem a šla si sednout vedle JungKooka. Musela jsem mít někoho u sebe a pak jsem se na něj podívala. "Než to uděláš, mohl bych mít poslední přání?" zeptal se mě Kookie. "Jo." řekla jsem mu. "Budu rád, když se dožiju svých devatenáctých narozenin." řekl. Já jen kývla a hned jsem ho začala mačkat ve svém objetí. "Už ti někdo řekl, že máš nepohodlný kosti sušenko?" zeptala jsem se ho. "Ne." řekl Kookie a já si na něj lehla. "Ahoj." řekli unaveně Kai, Suho, Xiumin a Kris. "Ahoj...koukám, že nejste jediní, kdo má kruhy pod očima." zasmál se Hoseok. "Hubu drž." snažila jsem se po něm hodit polštář, ale místo toho, aby to trefilo Hoseoka, tak to sejmulo Kaie. Ten si z toho nic nedělal, lehl si na zem a Suho na Kaie. Když se JungKook uvelebil, tak jsem konečně mohla zavřít oči. "Co to s váma dneska je?" zeptal se nás nechápavě Luhan. "To bys nepochopil." řekl Kris a pak už jen sladce oddechoval.
ČTEŠ
Bad love ✔
FanfictionOsmnáctiletá Jeon SungJae bydlí v České republice a její bratr známý více jako JungKook bydlí v Korei. SungJae se rozhodne za ním letět a bydlet i s ostatními kluky, kterých se často bojí, protože se chovají jak malé děti a jsou trošku víc retardova...