Jako vždy jsme museli běžet za nimi. Luhan spadl na gauč a Sehun na něj. Sedl si obkročmo na Luhanův pas a skláněl se k němu. "Tak...jak to bude dál?" zeptal se ho Sehun svůdně. "Jak? Nevím o čem mluvíš."řekl Luhan. "Jak myslíš..." pokrčil Sehun ramenem a začal Luhana líbat. Kluci hned začali fotit a já nebyla vyjímkou. Prostě jsem musela. Byli hrozně krásní. Rozhodně víc, než Sehun a BaekHyun v EXO Next Door. "Lidi...jako vážně?" zeptal se nás Kris nechapavě. "Jen počkej. Dojde i na tebe." řekl mu Suho a natáčel dál. "Kluci....já mám hlad." postěžoval si Chen. "Tak ty máš hlad pořád." řekl ChanYeol a mávl nad ním rukou. "To není pravda." bránil se Chen. "A kdo teda jinej?" zeptal se ho Lay. "Xiumin." řekl Chen a ukázal za sebe, ale tam stál místo Xiumina Kai. "Uh...já jsem tady." řekl Xiumin a zvedl ruku. "Promiň. Přehlédl jsem tě." ušklíbl se na něj Chen. "Cože? Vždyť jsem vyšší jak D.O a skoro stejně vysokej jako Suho a ty mě přehlídneš?" zapištěl Xiu. "A ještě to pistí jako holka." řekl Chen bez zájmu. "Hele...jsem nejstarší a.."
"A také nejmenší. A co my s tím?" zeptal se ho nechápavě Chen. "Ne. Jsem nejstarší a měl bys mít ke mě respekt. Jsem TVŮJ hyung." řekl mu Xiu. "A to ti mám skočit kolem krku a říkat ti Oppa?" zeptal se ho Chen. "Radši...radši na to zapomeň." řekl mu Xiu. "Fajn a teď....Kde je to jídlo?" zeptal se Chen. "V prdeli." řekl Lay. "Jak to?" zeptal se Chen. "Protože ti ho Baek snědl." řekl Suho. "BaekHyuneeeeee!!!" vykřikl Chen a chtěl po něm skočit, ale ChanYeol ho odtáhl od BaekHyunieho dál. "Děkuji Yeolie." řekl Baek. "Yeolie-hyung." dodal Yeol se vztyčeným ukazováčkem. "Ovšem...Yeolie -hyung." řekl Baek a políbil ho na rty. Suho si je opravdu nenápadně vyfotil a pak se k tomu zaculil jako neviňátko. "A ty si jako co?" zeptal se ho D.O. "Já jsem hotovej andílek." řekl Suho a já s Luhanem jsme vyprskli smíchy. "Co je tu jako k smíchu?" zeptal se nechápavě Suho. "Ty." řekl Luhan a cukaly mu koutky do úsměvu. "Hej lidi...." přišel za námi Kris. "Všimli jste si, že Suhovi stojí?" zeptal se čínsky. "Co?" zeptala jsem se ho nechápavě a pak se podívala na Suhu. Já, Lulu a Kris jsme se začali smát. "Máš pravdu." řekla jsem čínsky. "O čem se tam baví?" zeptal se Suho zvědavě. "O tvym juniorovi....řekl bych." pokrčil D.O rameny. "Tss..." řekl jen a někam odešel. "Jeon....zvoní ti mobil." řekl Kai a podával mi ho. "Jo...díky." zazubila jsem se na něj a podívala se kdo volá. "Ren?!" vyjekla jsem. "Cože?!" přisrali se ke mě ostatní kluci. "Rene, co zase chceš?" zeptala jsem se ho otráveně. "Za pět minut přijď do parku. Sama." řekl vážně. "Teď nemám čas." řekla jsem. "Jestli nepříjdeš, mohlo by se ti něco stát...nebo...Hoseokovi...nebo, nedej bože....i....JungKookovi." řekl. "Za deset minut tam sem." řekla jsem. "Hodná holka." řekl škodolibým hlasem. "Zatím. Miluju tě." řekl a položil to. "Kluci..." otočila jsem se k nim. "Potřebuju aby šel někdo se mnou. Nemám z toho dobrý pocit." řekla jsem. "Já půjdu." řekl Suho. "Suho....ty zůstaneš tady. Kdyby se něco stalo...neumíš se moc prát." řekl mu Lay. "To je pravda....rozhodně půjde Tao, umí se prát nejlíp. A..." zamyslel se Sehun. "Ať jde Kai. Je taky dobrý." řekl D.O. "Jo, máš pravdu. Půjdu já." řekl Kai. "Hlavně...nezapomeňte, že když bude mít Sungie byť jen škrábanec...nedopadne to dobře." řekl jim Suho. "Neboj...nenechám nikoho, aby mojí sestřičce jeň zkřivili vlásek." řekl Tao a dal mi ruku na rameno. "Fajn..." vydechl Sehun nervozně. "Sehí...budu v pořádku." řekla jsem a objala ho. "Buď opatrná." řekl. "Neboj, budu." řekla jsem a pak jsme se šli obout. Hodila jsem na sebe jen mikinu a vyšli jsme ven. "Půjdete kousek za mnou a pak se schováte...třaba za strom. Hlavně, aby vás neviděl." řekla jsem a začala utíkat, protože to je docela daleko. Když jsem tam přiběhla, nikde jsem ho neviděla. Rozhlédla jsem se kolem a pak jsem uviděla JEHO. Byl ostříhaný a už vypadal víc jako kluk. Měl krátké černé vlasy, byl o něco vyšší a taky hubenější. Když mě uviděl, do jeho očí se hned draly slzy. Přišel pomalu ke mě a smutně se usmál. "Ahoj." pípl. "Ahoj." řekla jsem. "Tak...přejdi hned k věci....proč si mě sem vytáhl?" zeptala jsem se ho. "Už jsem nemohl dál....potřeboval jsem tě aspoň na pět minut vidět." řekl a sklopil zrak. "Aha, nooo...tak si mě viděl a můžeme zase jít." řekla jsem a byla na odchodu, ale ten kluk mě chytil velice lehce a opatrně za zápěstí. Stačilo jen lehce pohnout rukou, aby mě nechal a já tak mohla odejít, ale....otočila jsem se k němu čelem. "MinKi...proč...proč to děláš?" povzdychla jsem si. "Ale...prosím SungJae. Já...přiznávám, že jsem udělal tu největší kravinu, protože...neuvědomoval jsem si co mám, než...jsme se rozešli. SungJae, moc tě prosím..." po jeho tváři stekla slza. "Saranghae." špitl. "Rene, já....víš dobře, že už tě nemiluju. Moc se ti omlouvám." řekla jsem a pohladila ho po tváři. "Sungie, prosím..." setřel si slzu. "Rene...víš moc dobře, že miluju někoho jinýho." otočila jsem se k němu zády. "Já...já vím....respeltuju tě, ale..." zezadu mě objal. "Nesnesu jen pomyšlení na to, že jsi s jin." pošeptal mi do ucha. "M-mohl bych...tě políbit? Alespoň naposledy." řekl. "Fajn..." řekla jsem a letmo mu dala pusu na rty. "Miloval jsem tě, miluju a milovat budu." řekl smutně. Pak jsme oba pomalu odcházeli a kluci byli docela nasraní. Hlavně Kai. "Děláš si ze mě..."
"Jongin, nech toho prosím." řekla jsem. "Proč...proč si ho neposlala.."
"Prostě neposlala, jasný?" řekla jsem a šli jsme pomalu domů. "Sung, jsi v pořádku?" zeptal se mě starostlivě Tao a omotal mi ruku kolem krku. "Já...nevím. Já..." zakoktala jsem se. "Víš co Sung, až budem doma, tak si lehneš a odpočineš si, ano?" pohladil mě Tao po zádech a já přikývla. Pomalu jsme šli domů a hned jak jsme přišli, kluci se začali vyptávat. "Tak co?" přicupital za mnou Luhan. "Nic panenko. Vytáhl mě jen proto, aby mě viděl." řekla jsem. "Aha...aspoň, že nikomu nic není. Ale....proč mi říkáš panenko?" zeptal se mě nechápavě. "Vždyť už jsem ti říkala, že seš hezčí než panenka." řekla jsem mu a Lulu se lehce začervenal a sklopil hlavu. "Děkuju." pípl. "Ty jsi tak cuteeee." řekla jsem a pohladila ho po tváři. "Za to se neděkuje." řekla jsem mu s úsměvem a pak mě Tao dotáhl do ložnice i přes mé protesty. "Jestli nechceš, aby na tebe poslal Suhu, tak si lehni." řekl a já byla hned pod peřinou. Moc dobře věděl, že Suho by si se mnou klidně bez problémů lehl a mě by se to nelíbilo. "Hodná." řekl a políbil mě na čelo. "Snaž se usnout, prosím." řekl a potichu zavřel dveře. Byla jsem opravdu unavená, ale...nemohla jsem usnout. Nakonec jsem usnula asi jen na hodinu. Probudila jsem se a protřela si oči. Ze zdola byla slyšet hudba, která nejspíš vycházela z tanečního sálu. Posadila jsem se a rozkoukala se po pokoji. Pak jsem se zvedla a převlékla se do něčeho jiného. Vyplížila jsem se z pokoje a nějak se kolem kluků proplížila. Šla jsem přímo za hudbou. V jednom sále jsem uviděla Kaie, jak tancuje. Nic jsem neřekla a tiše se na něj jen dívala. Tancoval různé choreografie, které se kdysi naučil. Bylo to vážně krásné. Ani jsem nevěděla, že umí tak dobře tancovat. "To bylo krásný." řekla jsem. Kai se trochu lekl a pak se otočil. "Děkuju...ale neměla bys být v posteli?" zeptal se mě. "Ale já už nemohla usnout." ohnula jsem spodní ret. "Tak dobře. Nikomu nic neřeknu." usmál se. "Díky moc." úsměv se mi zvětšil. "Za nic." řekl a napil se. "Víš, tak mě napadlo....mohl bys mě něco naučit?" zeptala jsem se ho. "No...já nevím....teda...ne, že bych nechtěl, ale...slyšel jsem o tom tvém zranění před pěti lety." řekl starostlivě. "Ale....no taaak. Nikdo by to nevěděl." řekla jsem. "Vážně....co když se ti něco stane?" zeptal se mě. "Prosííííím. Smutně koukám." udělala jsem psí očka. "Umm....tak dobře....ale jestli jen jednou spadneš, tak už tancovat nebudeš." řekl vážně. "Děkujuuuu." vypískla jsem a padla mu kolem krku. "Není za co a...myslím, že by se ti to taky mohlo hodit." řekl. "Fajn." usmála jsem se. "Dobře, tak....převleč se." řekl a podával mi své čisté tričko a kraťasy. Převlékla jsem se a pak jsem se posadila na lavičku. "Dobře....ukážu ti zatím něco lehkýho. Myslím, že to bys měla taky dát." řekl a pustil hudbu. Začal tancovat a já na něm mohla oči nechat. Teda....ne proto, že by byl Kai nějak obzvlášť hezkej, ale ta choreografie ano. "Zkusíš to?" zeptal se mě. "Jo." řekla jsem a postavila se. "Dobře....stoupni si sem." řekl a ukázal vedle sebe. Já si stoupla na ono místo a začal mě učit první kroky. Nebylo to nijak těžký. "Dobře...." usmál se. "Zkusíš to teď sama?" zeptal se mě. "Radši ne. Až pak." řekla jsem. "OK." usmál se a pustil znovu hudbu. Začali jsme oba tancovat a Kai se usmál. "No vidíš jak ti to jde....a teď to zkus sama." řekl a posadil se na lavičku. Stoupla jsem si před zrcadlo a začala tančit. Málem jsem spletla jeden krok, ale naštěstí se nic nestalo. Po chvíli jsme uslyšeli něčí kroky. Já se schovala za jednu skříň a koutkem oka jsem zahlédla několik kluků. "Jongin, nevíš kde je SungJae? V posteli není, v koupelně taky ne, v kuchyni už vůbec, tak mě napadlo jestli...není třeba tady." řekl Suho a rozhlédl se kolem. "Ne, sorry kluci, ale sem tu jen já." řekl jim Kai. "No...já se jdu podívat ještě někam." řekl BaekHyun a odběhl pryč. "Jo, já taky." řekl D.O. a taky běžel ven. "Fajn, tak....kdyby si jí náhodou viděl, tak jí přiveď k nám. Tao by zase vyváděl, kdyby zjistil, že ho neposlechla." řekl Xiumin a se Suhou zase šli. Kai pak vybuchl smíchy a já vylezla z poza skříně. "Co je tom tak vtipnýho?" zeptala jsem se ho nechápavě. "To, že si tě vůbec nevšimli." řekl a znovu se začal smát. Já jen nechápavě zakroutila hlavou a sedla si na lavičku, protože to bude nadlouho.
Ayo ladies and gentleman
Nový díl je zde. Ano, je to neuvěřitelné, ale vydala jsem další díl :) To chce aplaus XD
Jinak....nevím, co bych ještě měla psát, takže...znáte to... Votujte a komentujte ;)
SARANGHAE :*
ČTEŠ
Bad love ✔
FanfictionOsmnáctiletá Jeon SungJae bydlí v České republice a její bratr známý více jako JungKook bydlí v Korei. SungJae se rozhodne za ním letět a bydlet i s ostatními kluky, kterých se často bojí, protože se chovají jak malé děti a jsou trošku víc retardova...