48. díl

326 36 8
                                    

"Co sakra děláte u mě? A proč máte můj mobil?" rozrazil dveře Hoseok, až Kookieno nadskočil. "Nehraj si na blbýho..." sykl Víčko, ale Kookie mu zacpal pusu. "Hoseok...." stoupl si naštvaně Jin a šel k němu. "Zamysli se. Poslal ti to zrovna Ren, chtěl tě zničit... Zapoj trochu mozek." řekl Jin a pak odešel. "Necháte nás tu chvíli o samotě?" zeptal se nás JungKook. S Víčkem jsme se na sebe nechápavě podívali a pak jsme šli do Kookova pokoje. Po chvíli byl slyšet křik...jak JungKooka, tak i Hoseoka. Takhle to probíhalo ještě dlouho, tak jsem se zvedla a šla za nimi. "Okamžitě toho nechte!" rozrazila jsem dveře a JungKooka odtáhla od Hoseoka. "Ale...on ti ubližuje." řekl se slzami v očích Kook. "Zlato...ty mi takhle ubližuješ ještě víc." smutně jsem ho pohladila po tváři. Kook se na něj hodně naštvaně podíval. "Kookie, prosím...nech to být." chytila jsem ho za ruku. "A-ale...no tak dobře." sklopil pohled a já si všimla toho monoklu na tváři. "Kookie, jdi za Taem...hned!" řekla jsem. Kook jen smutně odešel a já za ním zamkla dveře. "Co to do tebe sakra vjelo?" vyjekla jsem a lehce do něj strčila. "Co tím myslíš?" zeptal se mě s úšklebkem. "Ještě jednou na něj zvýšíš hlas, tak něco uvidíš..." sykla jsem a chtěla odejít, ale ten blbeček mě chytil za zápěstí. "Cože si to řekla?" přibližoval se ke mě, ale já necouvala. "Hele...ubližuj mi jak chceš, ale JungKooka se už nedotýkej." řekla jsem se zatnutými zuby.

"Na tom jediným ti taky záleží, co?" uchechtl se. "Cože?!" zeptala jsem se ho nechápavě. "I když je to tvůj bratr...pořád je to kluk." řekl. "Si debil.....mrzí mě, že věříš lži..." špitla jsem a šla zpět do JungKookova pokoje. Smutně jsem si sedla na postel a kluci se na mě podívali. "Neudělal ti nic?" prohlídla jsem si JungKookovu tvář. "Ne...to je dobrý." řekl. "Tak jo..." povzdychla jsem si a lehla si. "Jsi v pořádku?" zeptal se mě V. "Jako vážně? Tak on mě seřve, jednu mi vrazí, pak si se Sungie říkají bůh ví co a ptáš se jí, jestli je v pohodě?" zeptal se ho JungKook nevěřícně. "Kluci....klid." řekla jsem. Po chvíli se z RapMonova pokoje začaly ozývat jeho a Jinovi steny. "Jako vážně?" zeptal se nechápavě V. "Jin si svůj dárek k tři a dvacetinám asi užívá co?" uchechtl se Kook. "No...a...nechceš taky?" zeptal se ho V. "Teď ne." řekl Kook a objal mě. "Nechci vám kazit plány. Jestli tu chcete...to...tak já klidně půjdu za Jiminem." řekla jsem. "Ani náhodou. Zůstaneš tady." řekl JungKook. "Tak jo." povzdychla jsem si a omotala mu ruce kolem pasu. "Kookie, víš....napadlo mě....zlobil by ses, kdyby....kdybych se vrátila....do Česka?" zeptala jsem se ho smutně. "Cože?! Ty mě chceš opustit? To nemůžeš? Co bych pak asi dělal?" po tváři mu stekla slza. "Nechci tě opustit. Jen....jen mě to napadlo. Promiň." řekla jsem a setřela mu slzy. "SungJae...na tohle se mě už prosím nikdy neptej. Nechci aby jsi odjela." vzlykal mi JungKook do trička. "Kookie....neplakej." kolíbala jsem s ním. Pak jsem uslyšela jen jeho tiché oddechování. "Jako vážně? On usnul? Teď?" zašeptal Tae. "No...jak vidíš, tak asi jo." řekla jsem. "Hele....jdu se dívat na film. Jdete taky?" zeptal se Jimin. "Na co?" zeptala jsem se ho zvědavě. "No...Suga chtěl Titanic, ale ten jsem hned zakázal." řekl Jimin. "Suga už je tady?" zeptala jsem se ho zvědavě. "Jo." řekl Jimin. "No...já bych možná šel..." řekl V a chytil mě za ruku. Šla jsem tedy taky a opatrně jsem za sebou zavřela dveře. "Ahoj Sugareeee!" vypískl V a skočil na něj. "Ahoj." řekla jsem. "Ahoj lidi. Taky tě vidím rád V, ale taky bych chtěl, aby z tebe něco zbylo...." zasmál se Suga. "Promiň..." řekl V a pustil ho. "Ahoj Sung. Tak jak?" kývl ke mě hlavou. "No...pořád se hádáme." řekla jsem. "No, hele....Yun se nabídla, že klidně z Hoseoka vymlátí duši, takže....stačí říct." řekl mi Suga. "Ne, děkuju, ale...třeba se mi to jednou bude hodit." řekla jsem. "No...a...na co se teda budeme dívat?" zeptal se V. "Na star wars." řekl Jimin. "Tak na to zapomeň. Jestli nechceš, abych usnula v prvních deseti minutách, tak..." pokrčila jsem ramenem. "Dobře, tak...iron man?" zeptal se Jimin a mě se rozzářili oči. "Je to jasný." zasmál se Suga. Jimin pustil film a já si to ani neuvědomila, ale ve čtvrtině jsem usnula Taemu na rameni. 

***

"Sungie....vstávej. Hrozně chrápeš." řekl Jimin a 'příjemně' mě probudil. "Ugh...já jsem zase usnula?" protáhla jsem se. "Jo..." zasmál se Suga. "Aha..." řekla jsem. Pak jsem šla k JungKookovi do pokoje. Kookie ležel na posteli a díval se do blba. "Kookie...děje se něco?" pohladila jsem ho po břichu. "Já...ani nevím Jen jsem...unavenej." řekl. "Tak spinkej." pohladila jsem ho po tváři a políbila ho na čelo. Přikryla jsem ho dekou a pak jsem odešla dolů, kde byli skoro všichni až na Kookieho. "No...tak já zase půjdu-..." zvedl se Hoseok. Prošel hodně blízko kolem mě div, že do mě nevrazil. "J-Hope..." otočila jsem se k němu. Hoseok se zastavil a po nějaké době se otočil. "Co?" prskl na mě. "To se budeme až do smrti přehlížet?" zeptala jsem se ho. "No...je to jen na tobě..." poplácal mě po tváři a pak odešel nahoru. 

Naštvaně jsem si šla do lednice pro vodu a sedla jsem si ke stolu. "Tak to je ještě horší..." Povzdychla jsem si a praštila se čelem do stolu. "Sung....nad čím přemýšlíš?" zeptal se mě RapMonster. "No....já....chci být od Hoseoka co nejdál a...napadlo mě odjet. Ale...zase nechci zranit Kookieho." řekla jsem a opřela si hlavu o jeho rameno. "A...už ses ho ptala?" zeptal se mě. "No....naznačila jsem mu to, ale....vypadal hodně smutně." povzdychla jsem si. "Sung...jsou tu tři možnosti..." přišel za námi Jin. "Buďto...jestli ti bude líp, když odjedeš, tak jeď." řekl RapMon. "Jestli nechceš zranit Kookieho....zůstaň." řekl Jin.

"A ta třetí?" zeptala jsem se jich. "Nech si to projít hlavou." řekli oba dva. "No vy jste ale dvojka. Ale....rozmyslím si to zítra." řekla jsem a oba kývli. "Ale jestli to bude vědět ještě nikdo jiný, tak už si v životě neužijete...." řekla jsem a ukázala na jejich rozkroky. "Neeee...Namjoonie, zachraň mě." vypískl Jin jako holka a schoval se za RapMona. "A co má říkat já? Už si někdy viděl leadera bez....svýho miláčka?" zeptal se RapMonster a hladil se po....tam tom místě. "Fajn." řekla jsem a omotala Jinovi ruce kolem pasu. "Děkuju." řekla jsem a zabořila obličej do jeho hrudi. "Není za co." usmál se na mě a políbil mě na čelo. 





Ayo ladies and gentleman :)

Další krátký díl je na světě :)

Ale zatím nevím, jestli Sung zůstane, takže mi to možná bude trvat trochu dýl, tak se prosím nezlobte ;)

A prosila bych o potlesk za tu fotku. Trvalo mi to hodně dlouho, než jsem jí našla.....a navíc jsou tak cuteeee :3

No a jinak....votujte a komentujte, děkuju :)

SARANGHAE :*** 


Bad love ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat