"Menší otázka...jak dlouho tu budete?" zeptala jsem se jich. "Něco málo přes týden." řekl Lulu. "Fajn...dneska budu spát s Kyungsooem, zítra se Sehunem, pak s Luhanem a nakonec s Taem." řekla jsem a D.O. skákal radostí zatímco Tao musel bejt hodně nasranej. "Ale notak...za to budu s tebou spát po zbytek tejdne." políbil jsem Taa na tvář. "Jak já tě miluju." řekl Tao a objal mě. Pro změnu byli nasraní zase kluci.
-------------------------------
Kluci si připravili ležení a J-Hope zhasl. Kyungsoo nás přikryl dekou a přitiskl si mě k sobě a omotal mi ruku kolem pasu.
"Dobrou." zašeptal Kyungsoo.
"Dobrou." šeptla jsem nazpět a zavřela oči.
Po chvíli jsem usnula a znovu se mi zdálo o mě a o Taovi.
***
Ráno jsem se probudila v posteli a v pokoji nebyl jen Tao. Podívala jsem se na Hobiho, který objímal polštář.
"Taky tě hrozně miluju, SungJae." zamumlal a já byla v šoku.
"Ty vole, Hobi, co jsi zase pil?" řekla jsem si pro sebe a pohladila ho po tváři.
Vylezla jsem z postele a šla jsem k Sugovi, ale málem jsem se přerazila o spícího Junmyeona.
"Kurva, nemohl sis lehnout rovnou před dveře Suho?" šeptla jsem.
"Děláš si srandu? Chceš, abych se zranil?" otevřel Suho oči.
"Sorry...ale celkem i jo." řekla jsem.
"Fajn...a teď psst...Kimíček jde spinkat." šeptl sladce a zavřel svoje hnědá očka.
Tohle stvoření bylo tak k sežrání, když spinkalo. Šla jsem s čistým oblečením do koupelny. Vlezla jsem si pod sprchu a nechala na sebe stékat proud příjemně teplé vody. Umyla jsem se, osušila a oblékla se do J-Hopova trička a dost krátkých šortek. Vyčistila jsem si zuby, učesala si vlasy a na oči jsem si nanesla jen linky a řasenku. Zase jsem vyšla z pokoje a sešla dolů do obýváku.
"Ahoj." řekli ChanYeol, Kai, Xiumin, Rap Monster, JungKook, Suga, Jin, Jimin a Tae.
"Čauky." řekla jsem a šla do kuchyně.
"T-ty se ani nedivíš, kde je Tao?" zeptal se mě šokovaně Tae.
"Kluci, sice ho mám ráda, ale až tak velká vlezdoprdelka, jako vy, nejsem." řekla jsem jim.
"Kurva." řekli zoufale, Yeol, Xiumin, Lay, Tae, Jimin a Jin a vyndali z peněženky stovku.
"O co go?" zeptala jsem se nechápavě.
"Vsadili jsme se, že se okamžitě budeš ptát na to, kde je Tao." řekl nasraně Yeol.
"Jasně...a když už...tak, kdo mě dal do postele?" zeptala jsem se jich zvědavě.
"Tao tě tam dal." řekl Xiumin a já se zasnila.
"He-ej, probuď se, princezničko." zamával mi před obličejem Xiumin.
"Co? Jo...tak...co chcete k snídani?" zeptala jsem se jich.
"Palačinky." vykřikli všichni.
"Budete tlustí." upozornila jsem je.
"Ale já to vycvičím...narozdíl od nich." bránil se Jimin.
"No...ty sice jo, ale...palačinky prostě nebudou." řekla jsem.
"A co jinýho?" zeptal se mě JungKook.
"Nechte to na mě. Já vám něco udělám." řekla jsem jim a šla se podívat do lednice.
ČTEŠ
Bad love ✔
FanfikceOsmnáctiletá Jeon SungJae bydlí v České republice a její bratr známý více jako JungKook bydlí v Korei. SungJae se rozhodne za ním letět a bydlet i s ostatními kluky, kterých se často bojí, protože se chovají jak malé děti a jsou trošku víc retardova...