SUNGJAE'S POV:
Hoseok odešel a JungKook najednou přišel za mnou.
"Nepovídej. Ty taky víš, že tu jsem." zasmála jsem se a rozcuchala mu vlasy.
"Sestřičko?" nasadil ten svůj neodolatelný kukuč.
"Tak co potřebuješ?" povzdychla jsem si.
"Namohla by sis se mnou zahrát videohry?" zeptal se mě.
"A co V? Ten už dosloužil?" zeptala jsem se ho.
"No...právě spí." řekl.
"Jasně, a já jsem ta druhá možnost, že?" ušklíbla jsem.
"Ale to ne...ty vždycky budeš moje velká sestřička." usmál se a objal mě.
"Najednou..." zasmála jsem se a s Kookem jsme šli do jeho pokoje.
"Tak...co si zahrajeme?" zeptal se mě Kook.
"Mě je to jedno." pokrčila jsem rameny a sedla si na postel.
"Nebo...nepodíváme se radši na film?" zeptal se mě.
"Klidně." řekla jsem.
"Dobře...tak dáme...Frozen." řekl.
"Neee..." zakňučela jsem a praštila se dlaní do čela.
"Ale notaaak...bude prča." řekl a pustil film.
Ještě doběhl do skříně, kde skladoval brambůrky, pocky, lízátka a tak a donesl brambůrky, flašku coly a čokoládový i jahodový pocky.
Jo, kombinace na...ale je to dobrý.JungKookovi zářila kukadla, zatímco já se na to dívala dost znuděně. Občas jsem se pousmála a JungKook si položil hlavu na moje stehno. Pomalu usínal a nakonec po půl hodině usnul úplně.
Vypla jsem televizi a uložila Kooka do postele. Líbla jsem ho na čelo a sešla jsem dolů. Jin dělal v kuchyni oběd a Jimin se tu zase předváděl polonahý."Jimine, tady nikoho nezbalíš." řekla jsem mu.
"Ale nikdy není pozdě." řekl s docela okouzlujícím úsměvem.
"Jimine! Vždyť té chudince pleteš hlavu." řekl Rap Monster.
"Rap Mone, kdybych tě neměla ráda, řekla bych ti, abys držel hubu, ale jelikož tě ráda mám, tak ti to neřeknu." zavrčela jsem na něj.
JungKook se pomalu ospalý šoural ke mě. Sedl si vedle mě a ká ho začala objímat.
Po nějaké době přišel i V a Jin dodělával oběd."Kluci, dojděte pro ty naše spáče." řekl Jin a všichni se jako vždy podívali na mě.
"Ani náhodou. Víte, jakej Suga po ránu je." řekla jsem.
"JiMine..." obrátil se na něj Rap Mon.
ČTEŠ
Bad love ✔
FanfictionOsmnáctiletá Jeon SungJae bydlí v České republice a její bratr známý více jako JungKook bydlí v Korei. SungJae se rozhodne za ním letět a bydlet i s ostatními kluky, kterých se často bojí, protože se chovají jak malé děti a jsou trošku víc retardova...