Rozdział 10:

366 6 4
                                    


Natalia siedziała przy biurku, próbując zapanować nad narastającym napięciem. Ból po trudnym weekendzie i niefortunnym poranku wciąż dawał jej się we znaki, ale to, co ją teraz przyciągnęło, to nowa wiadomość w skrzynce odbiorczej. Kiedy zobaczyła, że nadawcą była pani Kowalska, jej serce zabiło mocniej. Wiedziała, że nic dobrego z tego nie wyniknie, ale jednocześnie nie mogła powstrzymać rosnącej ciekawości.

Kliknęła na wiadomość, a jej zawartość szybko pojawiła się na ekranie. Z każdą kolejną linijką tekstu Natalia czuła, jak zimny dreszcz przeszywa jej ciało. Pani Kowalska nie pisała zwykłych zaleceń ani próśb. To były rozkazy – twarde, nieodwołalne, pełne władzy i dominacji. Wyznaczały granice, których Natalia nie mogła przekroczyć, oraz nakazy, którym musiała się podporządkować.

Treść maila zawierała wytyczne, których musiała bezwzględnie przestrzegać. Miała być w pełni uległa, posłuszna wobec pani Kowalskiej i innych mieszkańców. Z każdą kolejną zasadą, które miała zaakceptować, Natalia czuła mieszankę przerażenia i... czegoś innego. Coś w niej reagowało na te twarde wytyczne w sposób, którego się nie spodziewała.

Oczekiwanie na to, co dalej, zaczęło ją podniecać. Fakt, że miała stracić kontrolę, że miała być całkowicie pod władzą innych – to było przerażające, a jednocześnie budziło w niej coś nieznanego, coś, co wcześniej w sobie stłumiła. Czuła się jak ktoś, kto balansuje na granicy – z jednej strony zdominowana przez rosnący lęk, z drugiej zaś odkrywająca, że ta dominacja wywołuje w niej reakcje, których nie potrafiła wyjaśnić.

Załączony do wiadomości regulamin nie pozostawiał żadnych złudzeń – nie miała wyboru. Jej rola była z góry ustalona, a jedyną opcją było całkowite podporządkowanie.

________________________________

Regulamin Uległej

1. Zasada Bezwzględnego Posłuszeństwa

· Uległa jest zobowiązana do bezwarunkowego podporządkowania się pani Kowalskiej oraz każdemu mieszkańcowi kamienicy.

· Wszelkie próby oporu, sprzeciwu czy nawet kwestionowania poleceń będą natychmiastowo karane.

· Nie istnieje prawo do wyrażania niezadowolenia ani dyskusji.

· Masturbacja niewolny jest całkowicie zakazana – Złamanie tej zasady jest surowo karane.

2. Zasada Całkowitej Dyspozycyjności

· Uległa musi być dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, bez wyjątku -okres i ból głowy nie zwalnia z obowiązków.

· Każde wezwanie musi być spełnione natychmiast, niezależnie od okoliczności, zdrowia czy osobistych potrzeb.

· Uległa nie ma prawa do odpoczynku, dopóki nie zostanie udzielone pozwolenie.

· Na każde wezwanie, uległa musi natychmiast stawić się pod drzwiami osoby, która ją wezwała. Po dotarciu, uległa jest zobowiązana uklęknąć na wycieraczce, a następnie zapukać, oczekując dalszych instrukcji.

· W nocy niewolnica jest zawsze zawiązana ręce za plecami, i nogi razem, więzy nóg i rąk połączone ze sobą. (aby nie sprawiała sobie przyjemności). Mieszkańcy mogą zastosować dodatkowe elementy jeśli uzna za stosowne lub będzie miała taką ochotę.

· Wszelkie próby oporu będą skutkować zaostrzeniem sytuacji.

3. Zasada Całkowitego Dostosowania

· Uległa musi dostosować swoje życie, myśli, zachowanie i wygląd do woli pani Kowalskiej i mieszkańców.

· Wszelkie decyzje dotyczące ubioru, jedzenia czy codziennych spraw są podejmowane przez panią Kowalską lub mieszkańców. – Uległa je z podłogi, jeśli mieszkańcy nie zadecydują inaczej.

(Nie)UległaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz