🪷 1

2.3K 211 119
                                    

Keyiflice okuyun la

📍

Her yeni güne sığdırmaya çalıştığı sevgisi için bugün de kolları sıvayıp kek yapmıştı genç oğlan. Üzerine hindistan cevizi serptikten sonra güzel görünüyor mu diye geriye çekilip baktı.

Güzel görüntüyle gülümsemesi büyüdü.

Sevinçle üst raftan saklama kabını indirip keki güzel bir şekilde yerleştirdi. Ablası da tam o anda mutfağa gelmişti her gün olduğu gibi.

"Al abla bugün de kek yaptım. Beğenir değil mi? Çok özendim ben, yeni tarif hem bu. " Heyecandan dudağının kenarını ısırdı. Ablası da keki beğenmiş olmalı ki şöyle bir bakıp gülümsedi.

"Güzel görünüyor ablacım, ben çıkıyorum hemen. Geç kaldım zaten camiye, kadınlar çoktan toplanmışlardır. " Asya camide hafızlık yapan ve kuran kursunda kadınlara eşlik eden tesettürlü genç bir kızdı.

"Abla... Kimin yaptığını sormuyor mu hiç? " Caminin bekar hocasına aylardır aşıktı Arda, Bekir'i çok saf bir şekilde seviyordu. Genç kız duraksadı, yüzünde hüzünlü bir gülüş belirdi.

"Sormuyor ablacım... Hem sorsa ne olacak ki? Seni nasıl diyebilirim ki ben? " Asya poşeti aldı ve portmantoya ilerledi trençkotunu giymek için. Arda'nın içi burulsa da hak verdi ablasına, hiçbir kadına dahi şöyle bir bakmazken ona neden baksındı ki?!

"Hem babam da duyarsa hoş olmaz, sen ağzından çıkana falan dikkat et tamam mı bebeğim? " Kardeşinin saçlarından öptü ve evden çıktı genç kız. Kapıyı kapattığı anda derin bir nefes aldı, vicdanı onu hiç rahat bırakmasa da aynı kişiye aşık olmak onun suçu değildi.

Öyle düşünüyordu genç kız.

Bir alt mahalleye yürümeye başladı hızla, başı önde kimseye bakmıyordu. Dinine düşkün ve bir o kadar da bu konulara dikkat ediyordu Asya. Caminin yanındaki Kur'an kursuna girene dek de başı önden kalkmadı.

İçeriye geçtiğinde herkese bir bir selam verdi ve bir kaç saniyeliğine kağıda bir şeyler yazıp poşeti hocanın dolabına koydu. Bekir yarım saate gelir ve keki yerdi muhtemelen, bugüne dek hep öyle olmuştu.

Çok da vakit geçmeden Bekir abdestini almış bir şekilde havlu alma ihtiyacıyla dolabına ilerledi. Yanında can dostu Adem de ona eşlik ediyorken dolaptaki poşetle adam konuştu.

"Çok seviyor bu kız seni kardeşim, insan her gün üşenmeden hazır eder mi bunca yiyeceği. Vallahi çok özendim, Allah bir gün bana da nasip eder inşallah. " Bekir'in canı sıkılsa da bozuntuya vermedi.

"İnşallah kardeşim ama bu şekilde hiç uygun değil. Biri görecek adını çıkaracaklar kızın. " Öyle muhabbetlerden hiç hoşlanmıyordu adam. 33 yıllık hayatında hiç böyle pervasızca hareketlerde bulunan biriyle tanışmamıştı adam.

"O halde evlen kardeşim, Asya'dan daha çok seveni daha güzel bakanı nereden bulacaksın? " Bekir poşeti açıp içindeki notu içinden okudu.

"Umarım beğenirsin... Yeni bir tarif denedim beğen diye çok zahmet verdim. "

-Asya.

"Ben o şekilde gönül vermedim ona Adem, tamam belki evlenebileceğim türden bir kız ama bir şey hissediyorum desem yalan söylemiş olacağım. Allah sonumuzu hayır etsin, bu işin sonu hiç güzel değil. " Adem çok endişeleniyorsun dedi. "Gereksiz düşünüyorsun. En sonunda kızı kaybedeceksin o olacak. "

Bekir hadi içeriye geç namaz vakti geldi diye uyardı arkadaşını. Gönül işleri pek gündeminde değildi bu ara. O nedenle bunların üzerine düşünmedi daha fazla.

O camide Asya'nın yaptığını düşündüğü keki yerken Arda internetten yarın için sevdiği adama yapacağı tariflerden bir yenisine bakıyordu.

Bu tarifler ise sevdiği adamla arasına uçurum açacak, onları çıkmaza sürükleyecekti.

📍

Arkadaşlar bu kurgum çok kısa olacak ve her gün bölüm atacağım.

Bekir'e veya annesine kızmayın çünkü onlar her şeyi yapanın asya olduğunu zannediyorlar.

Yani açıkçası Arda çok üzülecek. Çok kırılacak. Sonunda tabiii ki guzel bitecek ama epey bir hüzün var.

Umarım beğenirsiniz.

İlk bölümü nasıl buldunuz?

Sizi seviyorum ❤❤❤

Tek RekatWhere stories live. Discover now