Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
Bölüm sınırı: 100 yorum
📍
Alışveriş için hazırlanan Arda bahçede Bekir ve annesini beklemeye başlamıştı. Kendi annesi bir bahane uydurup gelmek istemediğini söylemişti, o nedenle oğlan da tek başına gitme kararı almıştı.
Parmaklarıyla oynamaya devam ederken araba sesi duydu ve başını kaldırır kaldırmaz sevdiği adamla annesini gördü. Bekir vakit kaybetmeden arabadan inerken o da ayağa kalkmıştı.
"Selamun aleyküm... Nasılsın? "
"Merhaba, iyiyim sen nasılsın? " Arda utangaç, Bekir ise özlemle konuştu. "İyiyim ben de... Hadi bin arabaya da gidelim, öne geç istersen. " Annesi arkada oturuyordu.
"Ayıp olur annene, ben binerim arka tarafa." Adam cıkladı, oğlanı görünce uykulu hali gitmişti. "Annem istedi öne oturmanı, tabii benim canıma minnet ama asıl isteyen annemdi. " Oğlan tamam o zaman diyip öne oturdu ve Fatma hanıma selam verdi.
Kadın güler yüzle karşıladı damadını. "Nasılsın güzel evladım? İyi bakıyor musun kendine? Oyy yanaklarına renk gelmiş senin. O annenle baban laf etmiyor değil mi? Laf ederlerse hemen müstakbel kocana söyle oğlum gelir halleder her şeyi. " Arda mahcup bir şekilde gülümsedi.
"İyiyim, sen nasılsın Fatma teyze? İyi bakıyorum kendime, kilo aldım gibi bu ara. Annemle babam da laf etmiyor, pek konuşmuyoruz zaten. " Mutfağa bile girmiyordu öğlen yemeği hazırlama dışında, Bekir'e yemek hazırlıyor ardından bir daha da su bile almaya geçmiyordu mutfağa. O nedenle kimseyle de karşılaşmıyordu evde, arada ablası kötü bir şekilde baksa onu da görmezden geliyordu.
"Oh oh iyi yavrum, aman sen gel bir an önce de bize. " İmalı bir şekilde oğluna bakmıştı kadın. Bekir ise ikilinin sohbetini dinliyordu yalnızca, iki sevdiği insanın böyle güzel anlaşması çok hoşuna gidiyordu.
Yolculuk çok sürmeden pazar yerine gelmişler, Bekir de arabayı park edecek yeri bulmuştu. "Bekir oğlum biz alırız bir şeyler, yakında öğlen olacak camiye git sen en iyisi. " 1.5 saat vardı öğle ezanına, Bekir kontrol etmişti.
"Ben bir posta yardım edeyim, ezanı okuyup namazı kılıp yine yetişirim. Siz eksik gedik ne varsa alın... Ama önce ben Arda'yla o işi konuşayım anne. " Fatma hanım başını salladı. "Ben şu pastaneden delikli hamurdan alayım geçen gün çok sevmiştim yerim. " Donuttan bahsediyordu kadın, adam güldü annesinin bu hallerine.
Kadın arabadan indikten sonra arda etrafa baktı tanıdık insan var mı diye... Psikolojik olarak sürekli biri beni gördü mü diye endişe ediyordu.
"Arda... Ben senin de haberin olsun hatta senin de isteğin olsun istiyorum. Tayin isteyeceğim... Seninle bambaşka yerde bambaşka bir hayat yaşayacağız, tabii sen de istersen. " Oğlan parmaklarıyla oynadı, heyecanlanmıştı. "Benim için mi yoksa benim yüzümden mi? "
"Senin için... Ailenden, özellikle de kız kardeşinden uzaklaş istiyorum. Aklın hep orada acaba ne yapacak demekle geçecek. " Arda adama hak verdi. "Teşekkürler Bekir... "
"Geç geldin belki ama ne güzel geldin hayatıma. "
📍
Bölüm nasıldı?????
Sizi seviyorum 💕💕💕💕💕
YOU ARE READING
Tek Rekat
General Fictionİnterseksüel birey içerir... 🍂 İçinde büyüttüğü aşkı bir sabah namazı sonrası sonsuza dek kalbine gömmüştü. 🍂