Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
Bölüm sınırı: 100 yorum
📍
Gün boyu ikilinin gülüşmeleri odanın dışına çıkmış, sohbetleri yeni demlenmiş çay kadar koyulaşmıştı. Sohbetlerini sadece adamın namazları bölebilmişti.
Şimdi ise Bekir akşam için ekmek almaya gitmiş, Arda da yemek yapmak için mutfağa geçmişti. Sebze çorbası yapmak istediği için sevdiği sebzeleri bir bir büyük şekilde doğramaya başladı. Bekir'in ona aldığı telefondan son zamanlarda dinlediği şarkıyı açtı oğlan.
Şarkıya kendisini kaptırmış giderken yanlarından tezgaha uzanan iki el ve arkasında bir beden hissetti Arda, doğradığı patateste kalan bıçak oğlanın ne kadar şaşırdığını gösterir nitelikteydi.
"Bekir?.. " Adamın nefesini saçlarında hissetti anlık olarak. "Efendim? " Adam hiçbir şey yapmıyormuş gibi yalnızca oğlanı seyrediyordu. "Ne yapıyorsun? "
"Yemek yaparken seni izliyorum. Ekmeği aldım, milletle selamlaştım ve bugün sevdiğini söylediğin o bademli çikolatadan aldım. Başka bir işim de olmadığı için şimdi seni seyrediyorum. " Yemek yapmaktan anlasaydı pek tabii yapabilirdi ama anlamıyordu.
"Ama bu şekilde... Yemek yapamam ki. " Kalbi çıkacaktı yerinden, Bekir ne çok cüretkar davranıyordu öyle... Kendisini gerçekten istiyor gibi görünüyordu.
"Ama sen istiyorsun ki ben sana hiç yaklaşmayayım... Yaklaşmayayım mı? " Bekir evlenmeden önce asla bunları yapacağını düşünmüyordu fakat evlenince işler pek öyle olmamış adam her an her saniye oğlanın dibinde olmak istiyordu.
Onu öpmenin tadına bir kez vardığı için bir sonraki için nöbette bekliyordu.
"Bekir... Sen bana hep yaklaşmak mı istiyorsun? Böyle isteyerek? Beni öpmeyi... Sevdin mi ki? " Dünden beri bunu merak ediyordu. Arda belini tezgaha yaslayıp adamla yüz yüze geldi. Bekir ise bu fırsatı değerlendirerek oğlanın beline elini sarıp kendisine çekti.
"Beni defalarca kapına getirtmemiş gibi ne kadar masum konuşuyorsun Arda... " Oğlanın dudaklarını okşadı sağ baş parmağıyla. "İnsanoğlunun bu et parçası için neden bu kadar dertlenip hayat verdiğini anlayabildim sayende. Nefesini hissetmek canıma can katıyor sanki. "
İkili şimdi burun burunaydı.
Arda derin bir nefes aldı ve bu ikisinin de göğüslerinin değmesine neden oldu. "Dışarıdan görünürüz buradan... " Sesindeki heyecan Bekir'i gülümsetti. "Öpecek miyim ki? " Hiç olmadığı biri gibiydi şimdi Bekir, bu çocukca laflar ve flörtöz tavırlar ona ait olamazdı.
"Öpmeyecek misin? Ben öyle sandım... " Oğlan utançla başını eğmiş, yanakları da kızarmıştı. "Öpmek istiyorum.... İzin veriyor musun? " Arda istemsiz kıkırdadı, Bekir'in göğsüne vurdu hemen. "Benimle oynama! "
"Ne yapıyorum ki ben? Ayıp ediyorsun. " Arda mızmızlanarak döndü arkasına. " Benimle oynuyorsun resmen, seni seviyorum diye yapıyorsun... Öpmek istiyorsan çabala o zaman. " Her şeye izin verip duruyordu aptal gibi.
Bekir şaşkınca baktı bir kaç saniye. " Ne yapacağım peki? Ama öpmek istediğimi söyledim, hatta izin almak için sordum da sana... Ne oldu ki şimdi? " Arda omuz silkti, sebzeleri tencereye aktardı el çabukluğuyla.
Adam elini oğlanın karnına sardı ve arkadan oğlana sıkıca sarılıp saçlarından öptü.
"Ben senin nazına kurban olurum. "
📍
Bölüm nasıldı???
Sizi seviyorum💕💕💕💕💕
YOU ARE READING
Tek Rekat
General Fictionİnterseksüel birey içerir... 🍂 İçinde büyüttüğü aşkı bir sabah namazı sonrası sonsuza dek kalbine gömmüştü. 🍂