Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
Bölüm sınırı: 70 yorum
📍
"Annenin yanından ayrılmıyorsun bak! Geldiğim gibi o kemiklerini kırarım senin. " Mahallede yapıla nişana katılacaklardı ailecek. O nedenle Bahri bey oğlunu uyarmıştı kimseyle yakınlık kurmasın diye. Bir kaç gün önceki markete gitme olayını duymamıştı henüz adam.
"Tamam baba. " Arda sade olan üstüyle gidecekti nişana, üstüne genel olarak özel zamanlar için kıyafet alınmamıştı. "Hadi gel ablacım. " Babasının gözüne girebilmek adına iyi ablayı oynamayı tercih ediyordu Asya, babası tarafından çok seviliyordu.
Arda masumca bir şey anlamazken ablasının koluna girdi ve hep beraber nişan olan meydana gittiler. Oğlan etrafa korktuğu için bakamasa da öyle ya da böyle Bekir'in geleceğini biliyordu.
3 koca gündür kendisini hiç görmemişti, sürekli görünce de bir boşluğa düşmüştü. Bir kere adamın kokusunu soluyunca burnu sızlamaya başlamıştı. Ablasıyla en kenardaki masaya oturdular, annesi de hemen dibindeydi. Oğlunun kulağına eğilip konuştu.
"Olduğun yerden ayrılma olur mu? Bak baban gözetletecekmiş seni. " Arda üzgünce annesine baktı. "Anne benim hakkıma neden giriyorsunuz? Ben kul değil miyim? Günahtan korkup bana neden böyle davranıyorsunuz? Bugüne kadar kime ne yapmışım da ahlaksız muamelesi görüyorum evde. "
Manolya hanım ofladı. "Babana karşı mı geleyim Arda? Ben böyle bir çocuk doğurmak istedim mi acaba? Benim ne suçum vardı da sen böyle oldun? Yıllardır ben de babandan senin yüzünden çekiyorum. " Oğlanın gözleri sulandı ve başını masaya gömdü. Ne kimseyi görmek istiyordu ne de gördüğü kişinin onun ağladığını görmesini istiyordu.
Asya ise etrafa bakarken fark etmişti Bekir'i. Erkeklerin yoğunluklu olduğu yerde elinde bir meyve suyu vardı. İçki tüketmediğinden ona şeftali suyu vermişlerdi. Gençlerle konuşup gülüşüyordu adam, kız iç çekti. Bir gün Bekir onun eşi olacaktı, bugün için her şeyi yapmaya hazırdı. İnsanların onları göreceği yerlerde bilerek adamın yanına gidiyordu ki laf çıksın ve onlar evlenmek zorunda kalsın diye.
Fakat yanlış düşündüğü şeyler vardı... Yakında bunu net olarak öğrenecekti genç kız.
"Anne ben Biran'ın yanına gideceğim 5 dakika, hemen gelirim. " Kadın başını salladı. "Tamam ama gecikme, sonra baban merak ediyor. " Asya gözlerini devirdi ve tamam anne dedi sitemkar bir şekilde. Masadan kalktı ve erkeklerin olduğu yerden içeriye geçti, kızla sohbet etmeye başladı. Nişanı yapılacak kızın olduğu yer erkeklerin durduğu yerin tam arkasında kalıyordu.
Bekir'in birazdan buraya gelecekti, emindi kız. Biran'ın nişanlısının yakın dostuydu adam. 10 dakika sonra dediği olmuş, adam yakın dostuyla içeriye girmişti.
Bekir Asya'yı görür görmez durdu olduğu yerde.
"Bekir abi? Hoş geldin! Vallahi gelerek ne iyi yaptın çok sana göre değil ama yine de gelerek beni çok mutlu ettin. " Genç kız çok mutlu olmuştu, onun sayesinde evleneceklerdi. İki tarafı da konuşarak ikna etmişti adam. "Estağfurullah öyle şey mi olur? Gelmesem ayıp olurdu. Mutlusun bacım değil mi? Üzmüyor bu Kemal seni? " Kemal abicim ya diyerek mızmızlandı.
Kadın gülümsedi. "Yok abi Allah razı olsun senden. Kemal de üzmüyor beni el üstünde tutuyor. " Bekir gülümsedi. " Tutmalı zaten erkeğin eşine hizmet edeni mutlu edeni makbuldür. "
"Siz evlenin de siz de eşinize hizmet edin de cemaat de sizden feyz alsın hocam. " Asya göz süzerek baktı adama, Bekir pek oralı olmadı. "Eşime edeceğim hizmeti görürsün yakında bacım, hep bekar kalacak değilim neticede. Neyse... Kemal ben çıkıyorum birazdan eve geçerim biliyorsun çok durmuyorum böyle organizasyonlarda. "
İkili dostça sarıldı, genç kızın içi burulmuştu adamın kurduğu cümleyle.
Adam dışarıya çıktı vakit kaybetmeden, şöyle bir bakındıktan sonra Manolya hanımın yanında başı masada gördüğü kişiyi saçlarının buklesinden tanımıştı Bekir. Neden öyle başını gömdüğünü anlamadığı için annesinin yanına ilerledi.
"Anne Arda'nın başı niye öyle masaya gömülmüş halde? Rahatsızlığı mı var bir sorsana sen. " Kadın şaşkınca oğluna döndü. Bir kere gördüğü oğlanı mı merak ediyordu oğlu yani!
"Sorayım tabii oğlum ama sen böyle şeyleri pek merak etmezsin. Hele de bir kere gördüğünü hiç merak etmezsin, bir şey mi oldu? " Kadın da ne olduğunu çözememişti.
"Bir kere gördüğümü kim söyledi sana anne?" Bir kere görseydi böylesine merak eder miydi sanki!
📍
Bölüm nasıldı????
Sizi seviyorum💕💕💕💕
YOU ARE READING
Tek Rekat
General Fictionİnterseksüel birey içerir... 🍂 İçinde büyüttüğü aşkı bir sabah namazı sonrası sonsuza dek kalbine gömmüştü. 🍂