Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
Bölüm sınırı: 150 yorum bu bölüme özel.
📍
Tüm gün ve akşam sohbet etmekle geçse de ikisi de gece olacaklar için heyecanlıydı. Bekir akşama kadar olacakları düşünmemek için sürekli mahalleliyle sohbet edip kafasını dağıtmaya çalışmış fakat biraz olsun bile aklından çıkaramamıştı.
Şimdi ise Arda yatak odasında Bekir'in camide yatsıyı kıldırıp gelmesini bekliyordu. Geçen gün bir mağazada görüp aldığı çamaşırı giymişti içine, kocasına gerçekten güzel görünmek istiyordu.
Ellerini dizlerine sürtüp durdu, gerginlikten ölecekti şimdi. "Birazdan gelir... Beni tamamen görünce... Soğur mu acaba? Belki beni böyle kabul eder..." Bekir onu her ne kadar sevip öpse de beraber olmak başkaydı.
İki kalbin tek beden haline gelmesi çok başka bir olaydı ona göre. Herkesle beraber olunmazdı, insan ruhu her bedenle birleşmezdi. O nedenle bu gecenin sabahında hayatın ona ne getireceğini bilemiyordu Arda.
Nemlendirici sürdüğü dudaklarına götürdü parmağını. "Beni öpmeyi seviyor... Bana sarılmayı da seviyor... Hem beni her halimle kabul de etti... Soğumaz ki benden. " Kendi kendini ikna etmeye çalışırken dış kapı sesi duydu oğlan.
Yerinden fırladı Arda, ne yapacağını bilemeyerek ayakta durdu bir kaç saniye. Ardından odadan çıkıp salona geçti adamı karşılamak için. "Hoş geldin.. " Bekir ceketini vestiyere astı ve oğlana doğru yürümeye başladı. "Hoşbuldum yavrum. " Uzanıp oğlanın belinden tuttu, kendisine çekerek sıkıca sarıldı.
Arda da ellerini adamın ensesine sararak karşılık verdi. Bekir bir de boynundan öptü oğlanın, o mis kokuyu derince solumuştu istemsiz. "Bu kokun var ya... İnsanın başını döndürür senin kokun. " Arda'nın ten kokusunu çok seviyordu adam, yumuşak hoş bir ten kokusu vardı oğlanın.
"Vücut jeli kullanıyorum ondan hep... " Asla kişisel anlamıyordu hiçbir şeyi, Bekir ona dünyanın en güzel erkeğisin dese o senin gördüğün derdi. "Lavanta değil bu koku, kendi öz kokun çok başka yavrum. " Arda uzatmak istemediği için teşekkür etti sadece, utanıyordu hep.
"Çay demleyeyim mi? İçer misin? " Belki de Bekir bu akşam dokunmayacaktı ona, bilemiyordu ne yapacağını. "Allah'ın bir kulunun başka bir kulun aklıyla bu denli oynayabilmesi hiç doğru değil güzelim. Sabah dediklerinle şimdi dediklerin birini hiç tutuyor mu? " Arda'nın yanakları allanmaya başlamıştı hemen, titrek bir nefes aldı.
"Ama öyle bir anda mı... Şey olacak yani?" Nasıl olacaktı ki? Arda hiç öyle şeyler de görmemişti, duymamıştı da kimseden bu iş nasıl yapılır diye... "Gerginsen veya yapamayacak gibiysen söyle güzelim, bir ömür beklerim ben seni. " Oğlanın kendisini kasmasını istemiyordu.
"Yok hayır, sadece nasıl davranacağımı bilmiyorum. " Bekir gülümsedi, kendisi de pek bilmiyordu esasen. "Ben biliyor muyum sence yavrum? Nasıl hissediyorsak öyle davranacağız. Birbirimizle keşfedeceğiz bunları... Ben seni, sen beni keşfedeceksin acele etmeden. Dünyayı gezer gibi gezecek dudaklarımız tenlerimizde. "
Arda iç çekti adamın sözleriyle, Bekir gerçekten göz alıcı bir adamdı ve laflarıyla insanı kıvama getirmeyi iyi beceriyordu. "Bir başkasıyla evli olsaydın o kadar çok üzülürdüm ki... Sen benim gerçekleşen tek dileğimsin... Bu lafları bir başkasına ettiğini düşününce bile kötü oluyorum. " Kendi gerginliğini atmak adına içindekileri dökmeye başladı oğlan.
"Senden başka kim içimdeki bu hisleri ortaya çıkarabilirdi ki? Ben senden başka kime böylesine aşık olurdum ki? Görmüyor musun Arda, kula kulluk edecek hale geldim ben. Senden başka hiçbir şeyi görmüyor gözüm. " Arda usulca sokuldu adama, sıkıca sarıldı.
Bekir ise oğlanın boynundan öptü bir kaç kez. Arda başını geriye çekip adamla konuştu. "Şey olur mu ki... Beni kucağına alsan... Yatak odasına götürsen... Hm? " O kadar tatlı kurmuştu ki cümlelerini Bekir önce oğlanın burnundan öpmüş, ardından hızla kucağına alarak odaya götürmüştü.
Canını yakmayacak şekilde nazikçe yatağa yatırdı oğlanı, üstündeki gömleğin düğmelerini çözdü önce, ardından Arda'nın üzerine eğilip dudaklarından öpmeye başladı. Öpücüğünde sevgiden çok arzu barındırdığı aşikardı, o tutku Arda'ya net olarak yansımıştı.
İkili öpüşürlerken Bekir Arda'nın beline uzandı önce, kavrayıp hafifçe kaldırdı istemsiz. Oğlan ise ellerini adamın saçlarına geçirip inledi sert öpüşle. Odada sadece onların sesi ve heyecanla atan kalpleri vardı.
Bir süre sonra Bekir'in elleri tişörtün içinden çıplak bele uzandı ve o ince kısmı elleri arasına alarak okşadı, bu Arda'nın çok hoşuna gittiği için inlemiş, inlemesiyle de adam oğlanın üstüne eğilerek ona sürtünmesine neden olmuştu.
Oğlanın bacaklarının arasına girmek için baldırlarını kavradı Bekir. Dudaklarını oğlanın dudaklarından çekip çenesine, ardından boynuna doğru ilerleyerek öpmeye başlamıştı. Bir yandan da usulca oğlanın üstünü çıkarıyordu. Arda'nın gerilmesini asla istemediği için bunu olabildiğince yavaş yapıyordu.
Öyle ki Arda ne zaman çıplak kaldığını bile anlamamıştı, Bekir dudaklarını göbeğine getirdiğinde hissettiği nefeslerle gözlerini açınca fark etmişti. Adam bir yandan da iç baldırını okşadığı için de başını geriye atıp heyecanla inliyordu bazen.
Bekir'in altında sadece kumaş pantolonu vardı ve bu haliyle yatak odasındaki loş ışıkta Arda'nın gözüne inanılmaz çekici geliyordu. Bu halde hiç de imam gibi durmuyordu oğlana göre.
"Yavrum... Hazır mısın?" Bekir az önce gördüğü iç çamaşırıyla epey bir zor duruma girmişti zaten. "Hm hm... Hazırım. " Oğlan derin bir nefes aldı, Bekir ise eğilip oğlanın kasıklarını öptü iç çamaşırı üzerinden. "Bunu nereden aldın bilmiyorum ama... Bu görüntülerin gündüz aklıma gelmemesi için lütfen alma. " Arda kıkırdadı, bu kesinlike alacağı anlamına geliyordu.
Zayıfça peki dedi sadece, alacaktı ne de olsa.
Bekir gülümseyip yatakta doğruldu ve hızla pantolonunu çıkardı, eli iç çamaşırına gittiği an Arda utançla gözlerini yumdu. Adam ise bu görüntüye kahkaha attı. "Küçük utangaç kedi..." Tekrar oğlana eğildi ve direkt olarak Arda'nın bacaklarının arasına girdi, baldırlarından kavrayarak oğlanın bacaklarını beline sardı.
"Sen gevşeyene kadar sürtüneceğim sana tamam mı güzelim? " Arda başını salladı yalnızca, eşine güveniyordu. Bekir oğlanın yüzünün her bir noktasını öptü tek tek, bir yandan da ufak ufak sürtünmeye başladı. Yüzünü öpmeyi bitirdikten sonra oğlanın avuç içlerini öptü, bileklerine değin öpmelere devam ederken Arda beklenmedik bir şey yaparak adamı şaşırttı.
Belini hafifçe havaya kaldırarak adam kendisini sürttü. "Arda... "
"Ben hazırım, birbirimize ait olalım istiyorum. " Bekir için o saatten sonrası tamamen kontrol dışıydı. Geriye çekilip oğlanın üzerinde kalan son parçayı da çıkardı ve bir süre aynı noktaya baktı. Küçük bir penis ve hemen altında ise vajina bulunuyordu.
Arda utançla yüzünü kapattı, ne hissedeceğini bilmiyordu.
"Bu denli utandığın şey bu mu? " İç çekti Arda. "Evet... Kötü mü görünüyor? " Bekir derin bir nefes aldı, inanılmaz derecede etkilenmişti. "Öpmek istiyorum. "
"Ne? "
"Burayı öpeceğim. " Arda'nın bir şey demesine kalmadan eğilip vajinanın olduğu kısımdan öptü usulca. Oğlan şaşkınca bakakaldı bir kaç saniye.
" Sana ait her şey özel... Sen de bana özelsin. "
📍
Bölüm nasıldı münafıklar
İmam adama smut yazdırdınız bana, bunun günahıyla bir hafta her gün gusül almam lazım ndikskssk
Sizi seviyorum💕💕💕💕
YOU ARE READING
Tek Rekat
General Fictionİnterseksüel birey içerir... 🍂 İçinde büyüttüğü aşkı bir sabah namazı sonrası sonsuza dek kalbine gömmüştü. 🍂