Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
Bölüm sınırı: 100 yorum
📍
Sokakta ona bakan herkese hafif bir baş selamı veriyordu Arda, Bekir ile evlendiğinden beri herkes ona selam veriyor, kötü laf etmiyorlardı. Bu nedenle de sokakta istediği gibi yürüyebiliyordu oğlan, önceden az da olsa insanların fısıldamalarını duyardı.
Yine birine baş selamı verdi ve markete girdi oğlan, ablası kasada aldıklarını ödüyordu.
"Oo selamın aleyküm Arda kardeşim... Nasılsın iyi misin? Bekir hoca nasıl? " Herkes Bekir'in tayin istediğini öğrendiği için üzgündü, bu mahalleye çok emek vermişti adam. Herkes onun toy, mesleğindeki ilk yıllarını biliyordu.
" İyiyim Nazif amca sağ ol... Bekir de iyi bu hafta olacak kermes için hazırlık yapıyor. " Ablasına bakmak istemediği için derin bir nefes aldı ve başını diğer tarafa çevirdi. "İyi iyi, vallahi ne zaman görsem yüzünde güller açıyor hocamın. Allah mutluluğunuzu daim etsin. " Arada kınayan olsa da Nazif bey oğlanı da öncesinden tanıdığı için bu evliliği pek hayırlı görüyordu.
"Sağ ol Nazif amca... Mutluyuz Allah'a şükür. " Asya kendisine öyle saf bir kinle bakıyordu ki bu durumu Nazif bey bile fark etmişti. "Kızım bir şey mi oldu? " Genç kız poşete sert bir şekilde aldıklarını doldurdu, soruya ise cevap vermemişti. Hışımla çıktı marketten, Arda ise raflara doğru yöneldi.
Ablasını gördüğü için morali bozulsa da o bozuntuya vermedi, Allah herkesin kalbine göre versin dedi içinden. Ablasının aniden nişanlandığını konuşuyordu herkes.
Evdeki eksikleri aldı oğlan hemen, Bekir patates soğan gibi şeyleri ben alırım sen seni yormayacak şeyleri alsın yeter dediği için sadece ufak tefek şeyleri almıştı Arda. Bekir ne de olsa çabucak alır gelirdi evlerine.
Evlilikleri birlikte oldukları günden bugüne her geçen gün biraz daha güçleniyormuş gibi hissediyordu Arda, Bekir her akşam ya güzel bir tatlı alıp geliyordu eve ya da güzel bir çiçek yaptırıp onun gönlünü hoş tutuyordu.
Beraber kitap okumaları, dizi izlemeleri çoğalmış, Bekir her fırsatta oğlanın koynuna sokularak uyur olmuştu. Arda iliklerine değin sevildiğini hissediyordu bu ilişkide.
Marketteki alacaklarını tamamlayıp eve doğru yürümeye başladı oğlan, kenarda kuytuda gördüğü her çiçeğe içi gitse de taşınacakları için çiçek ekemiyordu. Bir küçük sukulenti vardı başka da çiçeği yoktu evde.
Gözlerinden kalpler çıkarak seyretti hepsini eve gidene değin, Bekir ya gelmiş olmalıydı ya da gelmesi çok yakındı. Meydanda işi çoktan bitmiş ezanı da okuyalı epey olmuştu.
Adam her gün bu rutinden sonra evine gelip eşiyle vakit geçiriyordu uzun uzun, arkadaş ortamını tamamen bırakmış sayılırdı. Sonunda evin kapısına ulaştığında gördüğü ayakkabılarla gülümsedi.
"Gelmiş... Beni göremeyince ne yaptı acaba? " Telefonu evde unutmuştu bugün, Bekir'in panik yapmayacağını umuyordu ki kapı hışımla açıldı. Bekir bir kolunu paltosuna geçirmiş bir şekilde açtı kapıyı.
"Arda? Güzelim ne kadar korktum ailen seni aldı götürdü sandım telefon evde olunca. " Oğlanı kendisine çekip sıkıca sarıldı, telefonu o şekilde görünce çıldırmıştı ve o aileden hesap sormaya gidiyordu hemen.
Oğlanın boynunu öptü kokladı sakinleşmek için, içini öyle köhne bir korku kaplamıştı ki tereddüt etmeden herkese zarar verebilecek niteliğe gelmişti adam.
"Markete giderken unutmuşum, hemen gelirim diye de önemsemedim. Özür dilerim. " Bekir gözlerini yumdu bir kaç saniye. " Güzelim aklım çıktı sana bir şey oldu diye. Bana bunu yapma bir daha olur mu? Başına her şey gelebilir güvende değiliz maalesef. "
Arda dudaklarını büzdü önce, ardından eşinin dudaklarından öptü bir kez. "Haklısın, özür dilerim unutsam bile geri dönüp almalıydım. Düşünemedim işte... " Bekir'in bu kadar korkacağını düşünmemişti hiç, o nedenle biraz şaşkındı.
"Önemli değil güzelin, iyisin ya rahatladım... Hadi içeriye çevirdi üşütme, bahçeye çıkmadan camdan bir bak olur mu? " Arda ne olduğunu anlamazken geriye çekilip üstünü çıkardı ve hemen mutfak tarafına geçti, bahçeye açılan kapı mutfaktan geçiyordu.
Bekir de oğlanın arkasından gülümseyerek gitti ve Arda'nın tepkisini seyretmeye başladı.
"Bekir... Bunlar çok güzel! " Onlarda çeşit çiçek fidanı vardı ve hepsi de birbirinden renkliydi. Oğlan hayranlıkla bakakalmıştı çiçeklere. "Beğenmene sevindim yavrum. "
"Ama taşınacağız dedin sen. "
"Yine taşınacağız, onları da götüreceğiz güzelim. Ben senin elinin değdiği her şeyi seninle beraber götüreceğim. "
📍
Bölüm nasıldı????
Sizi seviyorum💕💕💕💕💕
YOU ARE READING
Tek Rekat
General Fictionİnterseksüel birey içerir... 🍂 İçinde büyüttüğü aşkı bir sabah namazı sonrası sonsuza dek kalbine gömmüştü. 🍂