🪷 22

916 226 147
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

Bölüm sınırı:100 yorum

Arkadaşlar hep söylüyorum yine yazayım. Benim hayatımdaki din ve devlet işleri ayrı çalışıyor. Yani öyle hoca hacı durumlarından pek anlamam günah sevap işlerine çok hakim değilim. Haliyle bu niye böyle şuraya neden böyle yazdın demeyin yazdım okuyun.

Hadi eyv.

📍

İkili dakikalardır bakışıyordu. Arda ben de seviyorum ki dediğinden beri Bekir resmen kitlenmişti. Oğlan ise dudağının kenarını ısırmış fakat tepkisini görebilmek için de bakışlarını adamdan çekmiyordu.

"Sen... Sen de mi seviyorsun? " Hem ablası hem de o kendisini mi seviyordu yani! "Hm hm... Ben de seviyorum. " İç çekip adamın ellerinden kurtardı kendi ellerini.

"Ablam da seviyor seni... Şey dedi bana... Bekir de beni seviyor dedi. " Yüzünü diğer tarafa çevirdi hemen, gözleri sulanmıştı. Bekir'in kaşları çatıldı, başlarına ne geldiyse bu kız yüzünden gelmişti.

"Ablanı hiç sevmedim, bana her gün yemek getirirdi getirme dememe rağmen. Bana yemek yapıyordu her gün. " Arda güldü, ablasını artık Allah'a havale etmişti.

"Ben yaptım onları... Seni sevdiğim için... Bana o gözle asla bakmazsın diye uzaktan hayatına bir katkım olsun istedim. " Bekir anlık bir şekilde gözlerini yumdu ve yutkundu.

"Bana bir kez gösterseydin kendini, peşinden gelmeyecek miydim sanki Arda? Neden beni bekledin? " Oğlanın yüzünde acı bir tebessüm oluştu. "Günahtı... Ben buna değmezdim ki hem. Bak şimdi de yapmaman gereken şeyler yapıyorsun, benimle evlenirsen seni rahat bırakmazlar Bekir. Güzel ahlaklı bir kadınla evlenmen gerekiyor, senin dengin o ben değilim. "

Adam tövbe estağfurullah çekti. " Denkliği Allah bilir Arda, kimin kime denk olduğunu ancak yaradan bilir. Eğer ki sen benim dengim olmasaydın kendini hiç göstermezken ve bir eve hapsedilmişken de gelip sana gönül vermezdim. "

Arda'nın içi gidiyordu ayaklarının ucunda duran adama, hala onun önünde diz çökmüş haldeydi. "Ya pişman olursan? Beni kadın olarak görürsen? Öyle görmek istersen ne yapacaksın? Ben kadın değilim Bekir. Beni isterken kahve yapmamı isteyeceksin ama ben kadın değilim... Biz beraber olurken beni kadın olarak göreceksin ama ben kadın değilim. "

Hayatı boyunca asla kabullenilmediği için sevdiği adamın onu kabul etmesini istiyordu.

"Ben seni kadın olarak görmeyeceğim, eşim olarak göreceğim. İstersen kahve yapma, temizlik veya yemek yapma, istemediğin hiçbir şey yapma bu evlilikte. " Geriye çekildi adam, bu kadar temasla beraber epey bir tövbe etmesi gerekiyordu daha. Uygun değildi odada bile yalnız kalmaları.

Arda sonunda ikna olmak üzereydi fakat son defa bir şeyi ölçmek istiyordu.

"Çocuk doğurmak istemezsem? " Dinine düşkün adamlar en çok da evlilikten çocuk bekliyordu, Bekir'e her ne kadar aşık olsa da evlendikten sonra farklı bir yüzüyle tanışmak istemiyordu.

"Ben hayat arkadaşı istiyorum Arda, çok çocuk istemiş olsaydım 33 yaşına kadar bekar kalmazdım. Allah izin verirse, sen de istersen olur. Olmazsa da ziyanı yok. "

Gülümsedi oğlan, kendisini pür dikkat izleyen adama döndü.

"Şey yapayım ben... Sen içeriye geç hazırlanayım... " Bekir tamam bekliyorum demiş ve odadan çıkmıştı.

"Ben sana ballı bir kahve yapmaz mıyım şimdi hocacım... "

📍

Bölüm nasıldı????

Sizce kaç bölüm sürer kitap, şimdiden 20 bölümü geride bıraktık.

Sizi seviyorum💕💕💕💕

Tek RekatWhere stories live. Discover now