Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
📍
Gece ağladığı için sabah olmasına rağmen uyanamamıştı Arda, saat 14'e gelirken gözlerini ezanla açtı. Hemen yatakta doğrulup neler olduğunu çözmeye çalıştı. Uzun süredir hiç bu kadar fazla uyumamıştı.
"Arda! Kalkmadın mı daha? Hiç bu kadar uyunur mu be oğlum! " Kadın söylene söylene odaya girdi ve girdiği gibi de gözleri ağlamaktan kızarmış ve hala uykulu duran oğlanı gördü.
"Özür dilerim anne ben fark edemedim saatin kaç olduğunu. " Hiç hali yoktu fakat yine de yataktan kalkmak için kendisini zorladı. Kadının içi sızladı bir an, onun da kocasına karşı gelip bir şey yapmaya hakkı yoktu. Yapacak olsa bile kocası tarafından kesinlikle dövülür kendi ailesi de ona sahip çıkmazdı.
Onlar bu dünyanın boynu bükük kimsesizleriydi.
"Hadi kalk markete git alınacaklar var. " Aylardır ilk kez dışarıya çıkmasına kadın izin vermişti, bazen böyle şeyler yaptıktan sonra kocasından bir çocuk gibi azar ve hakaret işitiyordu fakat yine de çok nadir de olsa izin veriyordu işte.
Arda'nın gözleri ışıldadı hemen, gözleri çok acısa da sanki hiç ağlamamış gibi gülümsüyordu şimdi. Onu mutlu etmek bu kadar kolaydı. Hemen ayağa kalktı inanamadığı için.
"Gerçekten mi? Beni dışarıya mı göndereceksin? Markete hem de? Babam sana kızar anne. " Heyecanı iç çekmeye dönüştü birden. Babasının bu huyu hiç hoş değildi. "Bir şey olmaz ama kimselere görünme olur mu? Ben sana alınacakları yazayım üstüne kapşonlunu giy başına çek en azından millet sataşmasın şimdi. "
Arda başını salladı ve hava sıcak olmasına rağmen yüzü görünmesin diye kapşonlusunu giydi. Şapkasını da ne olur ne olmaz diye takarken çok sevdiği, ablasına yalvar yakar aldırdığı lavanta özlü vücut jelini sürdü. Bu kokuya kesinlikle bayılıyordu.
Manolya hanım bir kaç eksik yazarken kağıda kimsenin oğlanı fark etmemesini umdu, kendisinin de çok dışarı çıkmaya izni yoktu ve bu bahaneyi kullanacaktı.
"Hadi çabucak git çabucak gel, alt mahalledeki markete git al bunları tamam mı? " Arda başını salladı. "Tamam anne ben hemen gidip gelirim, asla yüzümü göstermem ben. " Parayı ve listeyi kapıp evden çıktı hemen. İçini öyle güzel bir heyecan kapladı ki kıpır kıpırdı.
Ayakları yere bile basmazken kaldırım karolarını sayarak markete gitti oğlan, rafta elleri dolaştı ve dokunabildiği her şeye dokundu. Ağzının kenarıyla şarkı mırıldanırken alınacakları tamamladı ve aynı yolu biraz daha yavaş bir şekilde yürümeye başladı.
Bazen omuzlarına değen çiçeklerle kıkırdadı, bazen de ayağına dolanan kedileri sevdi oğlan. Tam köşeyi dönecekken onu uzaktan fark eden ve hal hareketlerini izleyen Bekir ise selam vermek istedi oğlana.
"Arda? Selamun aleyküm. "
İlkin irkildi oğlan, başını çevirip sesin sahibine baktı. Hemen eli ayağına dolandı ve ne yapacağını bilemedi, oysa iyi saklandığını düşünüyordu. "Merhaba... "
"Nereden böyle? Pek dışarıda olmuyorsun ya ondan görünce şaşırdım. " Burnuna gelen lavanta kokusu hoştu, geçen gün onunla konuşurken de almıştı bu kokuyu. "Annem markete gönderdi beni... Eksikleri aldım. " Elindeki poşeti gösterdi adama.
"Anladım... Nasılsın? " İçinde ona karşı müthiş bir merak barındırıyordu. O nedenle ne zaman onun evinden veya çevresinden geçse bakma ve konuşma ihtiyacıyla dolup taşıyordu.
"İyiyim... Sen.. Yani siz nasılsınız?" Sesinin titremesini hiç istemese de durduramıyordu. "İyiyim ama siz deme, bu çok resmi oldu. Nane çayı çok iyi geldi. Artık ne zaman başım ağrısa içiyorum. " Arda güzel bir şekilde gülümsedi, kendisini tutamıyordu artık. Kalbi aşkla dolup taşacaktı yakında.
"İyi gelmesine sevindim, bitki çayları çok iyi geliyor her şeye. " Bekir oğlanın eline uzandı. "İstersen evine yürüyelim, sen taşıma onu. " Arda elini çekti geriye hemen. "Yok sağ ol... Zahmet olur sana taşırım ben. " Bekir güldü ve oğlanın elinden poşeti aldı.
"Sohbet edersin yüküm hafifler... Hadi düş önüme. "
📍
Bölüm nasıldı???
Sizi seviyorum💕💕💕
YOU ARE READING
Tek Rekat
General Fictionİnterseksüel birey içerir... 🍂 İçinde büyüttüğü aşkı bir sabah namazı sonrası sonsuza dek kalbine gömmüştü. 🍂