🪷 9

885 188 67
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

📍

Baran çoğu zaman cüzü yanlış okuması ve bu yanlış okumalara isyan etmesiyle bilinen tatlı mı tatlı bir öğrenciydi, Bekir ona Kur'an öğretirken her defasında yeni bir şey öğreniyor ve bunlara çoğu zaman çok gülüyordu.

Çocuk çok akıllıydı.

"Bekir hocam abi? Ben bunu bitireyim sonra biz Doruk'la kızkaçıran patlatcaz işimiz var hele he. " Bekir oğlanın saçlarını karıştırdı. "Daha esreye gelemedin Baran, bir ay sonra kurs bitecek. " Her gün bir şekilde kurstan kaçmayı başarıyordu. Bekir ailesiyle konuşsa da ailesi çok sert olduğu için kesinlikle kursa gitmesi gerektiğini söylemişler diğer türlü ihtimali kafada elemişlerdi.

Bekir ise öğrenmek isteyene öğretme tarafındaydı.

"Eğ hocam yeter ben her şeyi nasıl öğrenem bu da kafa az alıyo yav! " Gözünün ucuyla da Doruk arkadaşını kontrol etmeyi unutmadı. Onunla beraber hoşlandıkları kızların yanında patlatıp eğleneceklerdi.

"O kafa neler alıyor bir bilsen Baran, sen söyle asıl derdin ne? Ne yapacaksın da hemen gitmek istiyorsun bakalım. " Baran hince gülümsedi, hocasına gizli bir bilgi verecekmiş gibi yanaştı. "Sevdiğimiz var hocam, yanlarına gidecez... Bizi istemezlerse kızkaçıran patlatcaz. "

Adam bak sen şu işe dedi. "Öyle uygunsuz davranışlar delikanlı ve güzel huylu erkeğe yakışıyor mu sence? Gönlün birindeyse güzellikle söylersin. İstemiyorsa da uzaktan seyredersin. Rahatsızlık vermek terbiyesizliktir ve ayıptır. Ya kız senden çok korkarsa? " Aileler çocuklarının ne yaptıklarını pek umursamıyorlardı.

Baran şöyle bir ölçüp biçti kafasında. "Ama hocam onlar bize güliyi, dalga geçiyi istemiyoz diyip. Ben gönlümü vermişim, insan gönülle dalga geçer?" Büyümüşte küçülmüştü Baran, Bekir yumuşak bakışlarla baktı oğlana.

"Bu onların ayıbı, ayıba ayıpla karşılık verilmez. Hem o senin kalbini görmek isteseydi sana bakardı. Sana bakmayana ne diye bir kalp verdin? " Konu ne Baran'dı ne de sevdiği kızdı. Kendi kafasının içindeki sorulara cevap arıyordu adam.

Bunca yıl hiç birine gönül vermemişti.

"Ben gitmiyim ki hocam içim gidiyi, gözüm onu ariyi. Bakiyim her yerde olsun istiyim. " Bekir güldü, Baran'ın anlattığına kendi içi gitmişti. "Ne güzel seviyorsun sen öyle. Ama yine de kızı tedirgin etme tamam mı? Hadi şurayı oku sonra da kızın yanına git ama rahatsız etme. "

Baran tamam derken Bekir de dün konuştuğu Arda'yı düşünüyordu. Yol boyu sohbet etmişlerdi ve oğlan sık sık etrafa tedirgin bir şekilde bakıp durmuştu. Onunla arkadaş olmak istediği için de her hareketini seyretmişti Bekir.

Onun için ne yapabilirim diye düşünüp duruyordu. Hayatını bu şekilde geçiremezdi oğlan.

Bir çaresini bulacaktı.

------

Dünden bugüne dek yanağındaki kırmızılık asla geçmemişti Arda'nın. Ablası arada nedenini sorsa da geçirtirmiş anlatmak istememişti oğlan.

Ablasının onun dışarı çıktığını babasına söyleyeceğini biliyordu. O nedenle bu gibi şeyleri ona anlatamıyordu asla. Şimdi ise odasında dolabını düzenlerken konuşuyordu kendi kendine.

"Beni tanıyor artık... Hatta sohbet de ediyor benimle... Kokusunu da soludum... Allahım gerçekten seviyor musun artık beni? Bu yüzden mi böyle iyi şeyler yapıyorsun?" Çok mutluydu, çoğu zaman yastığına sarılarak sessiz çığlıklar atıyordu.

"Beni arkadaş olarak olsa bile seviyor..."

📍

Bölüm nasıldı??

Sizi seviyorum💕💕

Tek RekatWhere stories live. Discover now