Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
Yorum sınırı: 100 yorum
📍
Akşam yemeğinde kimse kimseyle konuşmuyordu, epey sessiz geçmişti. Arda ise masayı toplar toplamaz odasına geçmişti, ablasıyla aynı ortamda olmak istemiyordu.
Heyecanla telefon başında beklemeye başladı oğlan, yatsının okunmasına daha çok vardı ama o yine de beklemek istemişti işte. Mutlulukla yüzüğünü öptü yeniden ve yeniden. Bu günleri yaşadığına inanamıyordu.
Bir süre beklese de sıkılıp odasından çıkıp bahçeye doğru yürümeye başladı Arda. Solan çiçeklerinin yerini en kısa sürede dolduracaktı. Bu ev artık onun evi olmasa da çiçekleri ardında gidecekti.
"Hepinizi yeniden çok güzel yapacağım. " İçindeki heves ciddi anlamda gitse de ha gayret diyerek başlıyordu her güne. Bu sabah kalktığında eğer Bekir'den gelen günaydın mesajını görmemiş olsaydı kesinlikle dünün yaşandığına inanmayacaktı.
"Benim yüzümden soldunuz. " Oysa ablası hepsinin dibine çamaşır suyu dökmüştü sinirle. Kalbi kibirden ve kötülükten kaynaklı kararmış bir insana ne yapılabilir bunu daha insanoğlu bulamamıştı pek.
Hava soğuk olmasına rağmen üstüne pek bir şey almamıştı, o nedenle kollarını birbirine sardı ve ovdu. "Hem üşüyorsun hem de üstüne bir şey almıyorsun. Ne zaman buradan geçsem kendine hiç dikkat etmiyorsun. "
Bekir yine dolanmak istemiş, yine yolu aynı yere düşmüştü.
"Ama az duracaktım... Ondan bir şey almadım üstüme. " Suçlu bir çocuk gibi burnunu çekerek konuştu oğlan, ne kadar güzel ve tatlı olduğunu Allah'tan sadece Bekir görüyordu.
"Biz evlenene dek kendine iyi baksan iyi olur, ben eşime iyi bakılmış şekilde görmek istiyorum. " Arda'nın yanakları allandı hemen. "İyi bakarım o zaman... "
"Güzel... Ben de bunu bekliyordum zaten. " İkili bir kaç saniye sadece susup bakıştı. "Bugün parmağımdaki yüzüğü sordular, pek dillendirmediğim için merak ediyorlar tabii. "
"Ne dedin ki? " Arda'nın sesinde endişe ve kaygı vardı. Asla böyle şeyleri insanlar doğru bulmazdı. "Arda'yla sözlendik, bir aya da nikahımız var dedim. " Bekir kendinden çok emindi ve bir de fikri vardı.
"Ne dediler peki? Çok tepki gösterdiler mi? Gösterirler tabii çok normal. " Bekir bahçe kapısını açıp içeriye girdi, böyle kenardan konuşmak hoşuna gitmemişti. "Tepki göstermediler, direkt olarak şu çift cinsiyetli oğlan mı dediler. Evet o dedim ben de, seviyorum evlenmek istiyordum nasip de oldu dedim. "
Arda yutkundu, eli ayağına dolanmıştı.
"Böyle konuşma Bekir... Benim kalbim bunlara nasıl dayansın? Heyecanlanıyorum. " Bekir gülümsedi, yanakları allı halde de pek güzel görünüyordu. "Hem sen neden buralara geldin ki? Gece konuşmayacak mıydık telefonda? "
Bekir gömleğinin üstündeki uzun kollu süveteri çıkarıp oğlana giymesi için verdi.
"Seni görmeden akşamı nasıl ettiğimi sor önce de... İnsanın sevdiğini kabul ettikten sonra sabretmesi ne zormuş. Allah'ın imtihanı nereden gelecek hiç belli olmuyormuş, seni beklemekle imtihan oluyorum. "
Arda'nın yüreği pır pır ediyordu bir kuş misali, belli ki kalbi kaldıramayacaktı bu adamı.
"Ben çok sabrettim... Sıra sende hocam... Sıra sende. "
📍
Köpek edeceğiz seni hocam kusura bakmayacaksın.
Bölüm nasıldı????
Sizi seviyorum💕💕💕💕
YOU ARE READING
Tek Rekat
General Fictionİnterseksüel birey içerir... 🍂 İçinde büyüttüğü aşkı bir sabah namazı sonrası sonsuza dek kalbine gömmüştü. 🍂