🪷 2

824 178 71
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

📍

Bahçede çiçekleri sularken gördüğü ablasıyla doğruldu Arda. Kendisi de kekin tadına bakmış ve çok beğenmişti, adamın da beğenmesini umuyordu.

"Abla! Nasılsın? Geç geldin bugün. " Asya oğlana şöyle bir bakıp dıştaki demir kapıyı açtı. "İyiyim ablacım, sen nasılsın? Nehir abla tuttu beni ya sohbet ettik biraz. " Keyfi pek yoktu, Bekir keki yemiş olsa da kıza verirken sağ ol bacım ama yapmasan daha iyi olur demişti.

"Hmm anladım. Şey... " Sesini kısık tutuyordu babası veya annesi duymasın diye. " Bekir beğendi mi abla? Yani o demez öyle beğendim diye ama yüz ifadesi nasıldı? "

O Bekir'in her şeyini bilse de Bekir onu hiç görmemişti bile. Bir mahalle düğününde onu tanımış, sadece eğlencelerde dışarıya çıkma ihtimali olduğu için de o gibi yerlere sık sık giderek adamı seyrediyordu.

Bazen evinin önünden geçerken rastlıyordu ve perdenin ardından seyrediyordu adamı.

"Kim yapıyorsa yapmasın, sağ ol ama yapmasın dedi ablacım. Yani senden geleni istemiyor... Seni üzmek istemiyorum asla ama öyle dedi. " Kendi morali bozuk olduğu için pervasızca konuşuyordu genç kız.

Arda dudağının kenarını ısırdı gözleri sulanmasın diye. Çok duygusal bir gençti o, kalbi hemen kırılıyordu. "Ama o öğle yemeği yemiyor hiç, yeseydi yapmazdım ki ben. "

Bekir'in annesi onlara misafirliğe geldiğinde bahsetmişti oğlundan. O günden beri öğle aralarında yiyeceği aperatif tarifler buluyordu oğlan. "Ama devam etmeni istemiyor işte Arda, sevmiyor karşılık vermiyor belli ki. " Bunu kardeşinden çok kendisine söylüyordu.

Eğer o bile sevilmiyorsa Bekir tarafından, kardeşinin sevilme ihtimali hiç yoktu ona göre.

"O ne zaman öğle yemeği yerse ben de o zaman yapmam abla. Sen götürmezsen de ben kaçarım sabah evden götürürüm. " Muhtemelen fena halde dayak yerdi babasından, fakat yine de sevdiğine yemeğini götürürdü.

Genç kız panik olarak susturdu oğlanı. "Saçmalama Arda! Babam mahveder seni, kendini hiç mi düşünmüyorsun? " Babası ona sen yarım erkeksin ne yapacağın belli olmaz diyerek evden çıkmasını yasaklamıştı.

"Benim ondan başka neyim var ki? Babam sevmez annem sevmez, sen evlenince beni aramazsın ama en azından o var benim için. Onu severken kalbimi hissedebiliyorum ben. " İç çekti oğlan, defalarca reddedilse bile bir şeyler yapmaya devam edecekti.

Ta ki adam evlenene dek.

İşte o zaman aşkını kalbine gömüp yaşamaya devam edecekti. Başka da seçeneği yoktu zaten.

"Ne annem ne de babam sana karşı hiçbir şey yapmadılar Arda, asıl sen onları sevmiyorsun. Hem ben seni neden aramayacakmışım ki? Kendini çok acı içindeymiş gibi gösteriyorsun. " Zaten morali bozuktu, bir de kardeşinin demogojisini dinlemek istemiyordu.

Arda acı bir şekilde gülümsedi. "Bu senin anlayabileceğin bir şey değil abla, boşver. Yemeği hazırladım ben, babam gelince sorar sana. " Kendisini pek kaale almıyordu adam. Sadece kızıyla iletişim kuruyordu.

"Sağ ol kuzum, ben şimdi geçerim mutfağa da bir salata yaparım. Annem bir şey dedi mi geç gelmem hakkında? " Çiçeklerini budamak için makası eli aldı Arda. "Yok abla, sana neden bir şey desinler ki... "

"Ay aman ya Arda! Kinayeli konuşma benimle küçük sincap! " Kardeşinin dibine girip onu gıdıklamaya başladı, Arda ise yapma abla ya diyerek geri çekilmeye çalışıyordu.

"Dışarıda gülüp durmayın geçin içeriye hemen! " Ve annelerinin bağırmasıyla ikisi de sessizce içeriye geçti. Bu, onların beraber geçirdikleri son anlarından biri olmuştu.

📍

Bölüm nasıldı???

Sizi seviyorum❤❤❤

Tek RekatWhere stories live. Discover now