Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
Bölüm sınırı: 100 yorum
Unutmayın ki bu kısa bölümlere sahip bir kitap, lütfen uzun bölüm istemeyin aşklar
📍
"Ne nasılı? Adamı sevdalı hale getirmişsin, aylarca yemek göndermişsin Asya'dan bir de gelmiş nasıl diyor. O gece geldi ben onu seviyorum evleneceğim dedi babana, çenesini kapattı pazar günü istemeye geliyoruz dedi. "
Oğlan rüya mı görüyordu acaba?! Şöyle bir etrafına baktı bir gariplik var mı diye, her şey normal görünüyordu. Sonra aklıma gerçeklik dank etmişti, muhtemelen o haline acıyıp onu bu evden kurtarmak istiyordu.
Onu eve bırakırken de öyle demişti, bu evden kurtulmak istiyor musun demişti. İnsan başka bir insana acıdığı için böyle büyük bir şey yapar mıydı hiç!
"İstemiyorum... Gelmesin. " Kendi gençliği zaten yanmıştı, bir de adamı böyle bir vebale sokamazdı. "Deli deli konuşma geç hazırlan içeride. "
Arda bitmiş kaseyi yıkayıp odasına geçti hemen, adam gelince bunu onunla da konuşacaktı mutlaka. Kendisi için böyle bir fedakarlık yapmasına gerek yoktu hiç. O zaten kendisini seven herhangi bir adamla en kısa sürede nikahlanıp bu evden gidecekti.
O nedendendi her şeyden vazgeçişi.
Hala tam olarak idrak edemese de ablasının neden yalan söyleyebileceği düştü aklına. Ya da yalan söylemiş miydi bu akşam bunu bizzat Bekir'den öğrenecekti.
Yarım saatlik bekleyişin sonunda kapıları çalmış, Bekir'ler gelmişti. Koridorun sağındaki ikinci kapı ona aitti ve geriden doğru kendi kapısının önünde ayakta dikiliyordu oğlan.
Bekir çok yakışıklı olmuştu, böyle bir adamı kendisiyle nasıl ziyan edebilirdi ki? Hangi vicdana sığardı bu?! Elindeki çiçeğinden tut çikolatasına kadar her şey özenle hazırlanmıştı. İçi biraz da olsa mutlulukla dolmuştu.
Tokalaşmalar olurken en sonda kendisi olduğu için Bekir ona gelene dek göz ucuyla bir kez bakmıştı sadece. Arda daha adama aldığı telefonu da verecekti.
Ayak üstü sohbet edilirken sonunda Bekir oğlanın önüne geldi. "Selamun aleyküm... " Oglan da selam verdi. "Şey... Konuşabilir miyiz? " Arda sanki biraz daha kendisine gelmişti.
Bekir mutlulukla konuştu. "Tabii... Sen nasıl istersen. " Oğlana çiçeği ve çikolatayı uzattı heyecanla. "Yalnız ama. " Duraksadı Bekir fakat hemen ardından toparlandı. "Olur tabii, anne siz geçin. Bahri amca müsadenizle. " İzin aldığı yoktu, sadece her şeyi açıkça yapmayı daha doğru buluyordu.
Herkes onu onayladı ve içeriye geçtiler, Arda ise kendi odasına girip adamın da gelmesini bekledi. Oğlan adama yatağında oturacak yer gösterdi ve yan tarafına da kendisi oturdu.
"Beni kurtardın... Ölümden aldın yaşamama vesile oldun... Ama daha fazla yapma, beni bu evden kurtarmak için sevmemene rağmen evlenmek isteme. Bana telefon alma beni görmek için gelme, beni merak etme. "
Bekir oturduğu yataktan kalktı ve oğlanın önünde dizlerinin üstüne oturdu, Arda'nın ellerini avuçları arasına aldı. "Sen seni sevmediğimi de nereden çıkardın? Asıl sen beni sevmiyorsun... Anlıyorum da bu kadarcık sürede beni sevecek halin de yok ama evlendikten sonra seversin belki hm? Sevmesen bile istediğin gibi yaşarsın asla karışmam sana. Benimle evlen Arda. "
Arda'nın ağzı açıldı ilkin, böyle bir itiraf beklemiyordu asla.
"Bana acıdın ya... Ondan be-" Bekir uzanarak asla yapmaması gereken bir şey yaparak oğlanın dudaklarından küçücük öptü. "Seni sevdiğimden beri yapmamam gereken pek çok şeyi yaptım, yapmaya da hazırım. Seni seviyorum ve seninle evlenmek istiyorum Arda. Küçük bir ihtimal de olsa beni sevebileceğini düşünüyorum. "
Oğlan bir elini adamın avucundan çekip dudaklarına götürdü. Şoka girmişti.
"Ben de... Ben de seviyorum ki... "
📍
Bölüm nasıldı???
Sizi seviyorum💕💕💕💕💕💕
YOU ARE READING
Tek Rekat
General Fictionİnterseksüel birey içerir... 🍂 İçinde büyüttüğü aşkı bir sabah namazı sonrası sonsuza dek kalbine gömmüştü. 🍂