🪷 31

943 236 106
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

Bölüm sınırı: 100 yorum

İki bölümün de sınırı geçilmeden bölüm gelmeyecek

📍

"İstemem mi? İsterim tabii... "

Bekir derin bir nefes aldı, bu gece sadece oğlanı öpmek istiyordu. Şu televizyonda gördüğü anda kanalı değiştirdiği türden öpüşmek istiyordu hem de. Bir dudağı dudakları arasına alıp ezerek emmenin nasıl bir his olduğunu merak ediyordu.

Arda'yı öpmeyi istiyordu.

"Ben o zaman şimdi seni öpsem... İzin verir misin? " İstemsiz bir şekilde sanki kendi iradesi yokmuş gibi vücudu onun kontrolü dışında hareket ediyordu. Öne doğru hareket etti, şimdi dizleri oğlanın dizlerine değiyordu.

"İstersen... Olur... " Arda'nın yüreği çıkacaktı yerinden şimdi, avuçları terlemişti hemen.

Bekir Arda'nın ellerini kendi avuçlarının arasına aldı önce, usulca okşamaya başladı ve biraz daha yaklaştı oğlana. Şimdi ikili burun burunaydı, ikisi de birbirine özlem ve aşkla bakıyordu.

Bekir başını hafifçe yana eğip oğlanın dudaklarına yöneldi. Arda'nın nefesini hissettikten bir kaç saniye sonra da dudakları oğlanın dudaklarıyla buluştu. İkisinin de beyninden geçen havai fişekler bir bayram havası şeklinde patlıyordu. Kalpleri birbirlerininkini duyabilecekleri şekilde sesli atmaya başlamıştı.

İlk dudaklarını hareket ettiren Bekir olmuş, oğlanın dudaklarını hafifçe emmesiyle inlememek için kendini tutması bir olmuştu. Bu nasıl bir histi ki ayak uçlarına değin kendisini ateşe atmıştı adam. Boğazından yükselen zevk seslerini oğlanı öperek susturuyordu.

Arda da elinden geldiği kadar karşılık vermeye çalışıyordu, ikili acemi fakat sevgi dolu bir şekilde birbirlerini öperken ilk çekilen Bekir olmuştu. İlk geceden bu kadar yeterli gelmişti, biraz daha öpseydi kontrolü ele almak zor olabilirdi onun açısından.

"Duralım... Şey edelim... Sen üstünü değiştir sohbet edelim. Uyuruz sonra da... " Bekir bir elini yüzünü yıkasa iyi olabilirdi elbette. Arda da anlayışla başını salladı zaten, adamın iç çekişinden anlıyordu ne hissettiğini.

Kendisi daha fena bir durumdaydı oysa, az önceki öpüşmeden öyle çok etkilenmişti ki deliğinin çevresinin sızladığını hissetmişti bir an. Kaşınma ihtiyacıyla yatağa sürtünmemek için zor tutmuştu kendisini.

İç çamaşırını da değiştirse fena olmazdı.

Bekir odadan kıyafetlerini alıp çıktı, Arda da hızlı bir şekilde dün yerleştirilen dolaptaki üstünü başını alarak giyinmeye koyuldu hızlı bir biçimde. Bir yandan da kendi kendine konuşuyordu.

"Çok acayipti... O da benim gibi çok etkilendi... Kalbinin sesini duydum resmen... Dudakları da yanıyordu... Arda adam senin kocan artık, kalbinden geçen her şey oldu. " Kalbi bu heyecanı kaldıramayacaktı artık.

Üstünü başını katlayıp bir bez torbaya yerleştirdi ve iyi bir sekilde dolaba koydu. Damatlığı her zaman orada duracaktı, öyle demişti Bekir.

Karnı hafif acıktığını belli eder şeklinde guruldarken utançla minik göbeğine baktı. "Ama bu gece yapma bunu... Adamla uyuyacağız aynı yatakta ayıp ama. "

Söylenirken Bekir kapıyı çaldı nezaketen. "Gir lütfen... " Adamı kendi evinde kapı çalar hale getirdiğini düşünerek mahçup oluyordu oğlan. "Kapıyı çalmana gerek yok... Ben sana mahrem değil miyim? " Bekir gülümsedi ve kendi kıyafetlerini düzgünce katlanmış halde koltuğa koydu.

"Mahremiyet başka şey utanmak başka şey. Sen benden utanırken odaya öylece girmek ne haddime? İstersek 20 yıllık evli olalım, yine kapıyı çalmam gerekiyorsa çalarım. " Arda'nın yüreği sıcacık oldu.

"Her gün daha ne kadar doğru adamı sevmiş olabilirim ki diyorum her gün başka bir neden sunuyorsun bana... Teşekkürler bana bu kadar değer verip önemsediğin için. " Adam yatağa yürüdü ve oğlanı rahatsız etmeyecek şekilde yatağın içine girdi.

"Teşekkür etme... Bunu bunca yıl çoktan yapmış olmam gerekiyordu. Kulun kula geç kaldığı nerede görülmüş? Bundan sonraki bütün yollarım sana serili hepsi için teşekkür edemezsin... Çok istersen evden her çıkışımda şuramdan öpersin ben teşekkürümü almış olurum. " Arda kıkırdadı ve uzanarak adamın yanağını öptü usulca.

"Bu geceki teşekkürüm o halde. "

Bekir de gülümsedi.

"Yarın ssbah için teşekkür edeceğin bir şey bulmam gerekiyor, hadi ben yatarken bunu düşüneyim sen de uyu. " Arda ya Bekir diyerek gülmeye devam etti, yüzünde güller açıyordu şimdi.

"Ben sana hayatımda olduğun her gün için teşekkür ederim zaten... "

📍

Bölüm nasıldı?????

Sizi seviyorum💕💕💕💕💕💕💕

Tek RekatWhere stories live. Discover now