Keyiflice okuyun laYorumlarınızı bekliyorum
Bölüm sınırı: 100 yorum
📍
1 ay sonra;
Günleri bolca temas ve yakınlaşmayla geçerken sonunda Fatma hanım da kendi evine gelmişti. Arda kadının gelmesiyle Bekir'in hareketlerinin değişeceğini düşünse de öyle olmamış yalnız kaldıkları her fırsatta evin farklı köşelerinde onu kıstırır olmuştu.
Bu ise Arda'nın çok hoşuna gidiyordu.
Günden güne güzelliği ve kilosu artarken kendisini de beğenmelere başlamıştı oğlan. Daha birlikte olmasalar da her şey çok yakındı. Öyle ki bugün reglisinin ilk günüydü ve bitişinde kesinlikle adama söyleyecekti beraber olmak için.
"Arda? Ben çıkıyorum, çocuklar bekliyor. " Kur'an kursunda son dersleriydi artık bunlar. Hem tayin istemiş hem de okulların açılma tarihi yaklaşmıştı. "Dur şunu vereyim öyle git. " Onun için saklama kabına koyduğu kekleri götürdü mutfaktan hemen. Evde Fatma hanım olduğu için öyle istedikleri gibi sohbet edemiyorlardı bazen.
Bekir istediği gibi seslenemiyordu yani.
Adam ayakkabılarını giymiş vaziyette ayakta bekledi oğlanı. Arda ise çabucak adamın eline tutuşturdu bez çantayı. "Akşam kaçta gelirsin? Ona göre yemek hazırlarım ben. " Doğrusu ağrısı vardı ve adam gelene dek uyusa iyi olurdu.
"Akşam 7 gibi gelirim güzel eşim... Sen kendini yorma ben gelince makarna salata yapar yeriz. " Hem böylelikle biraz vakit geçirmiş olurlardı, Bekir beraber yemek yapmaları çok seviyordu.
"Olmaz öyle ben malzemeleri bile hazırladım dolma yapacağım, ortaya da salata ve meze hazırlayacağım. Bir de çorba yaptım mı tamamdır. " Kendi kendine menüyü tamamlarken mutlulukla kıkırdamıştı oğlan.
Bekir ise etrafta insan var mı diye kontrol edip oğlanın dudaklarına uzandı ve beklenmedik anda öptü. "Böyle kapı önlerinde bu ses tonu ve ifadeyle konuşma nolursun. İnsanda ne nefis bırakıyorsun ne de abdest. " Böyle bir tatlılığa kim nasıl dayanabilirdi de Bekir dayansın.
Arda şaşkınca baktı adama. "Ben ne yaptım ki şimdi? Sen de ne desem öpüyorsun ki zaten. Hem ayıp bak kapıdayız. " Yanakları kıpkırmızı olmuştu utançtan. Bekir elini oğlanın beline uzatıp kendisine doğru çekti. "Akşama kadar özlerim sarılayım bari... Abdest de gitti zaten. "
Arda adamın göğsüne vurmuş fakat sarılmasına sıkıca karşılık vermişti.
"Kızlar şey yaparsa... Yani konuşurlarsa seninle... Sen şey yap... Uzaklaş yani olur mu ayıp çünkü sen evlisin. " Çok kıskanırım minik kalbim buna dayanamaz diyemiyordu da anca böyle lafı dolandırabiliyordu.
Bekir gülümsedi, ah şimdi kurs olmasaydı da şu mutluluk kaynağıyla evde baş başa olsaydı fena mı olurdu sanki.
"Meraklanma güzelim, ben evli olmadan önce de benimle konuşabilen kadın yoktu zaten. Ama içini de ferah tut gözlerimi bir tek senin varlığına mühürledim, başka da hiçbir insanoğluna açılmaz. "
Arda'nın içi gitmişti adama, bu şimdi edilecek laf mıydı...
Öpücük sözünü hatırlayıp adama bir adım daha atarak sokuldu.
"Ben seni uğurlayayım o zaman... Öpeyim yani. " Gözlerini irice açmış halde başını kaldırarak uzun boylu adama bakmaya çalışması pek güzel bir manzaraydı Bekir'e göre.
"Öpmezsen günüm nasıl geçerdi zaten. "
📍
Bölüm nasıldı???
Aslında bir 15 bölüm daha bunları beraber yapmazdım da neyse kıyamadım size.
Sizi seviyorum 💕💕💕💕
YOU ARE READING
Tek Rekat
General Fictionİnterseksüel birey içerir... 🍂 İçinde büyüttüğü aşkı bir sabah namazı sonrası sonsuza dek kalbine gömmüştü. 🍂