Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
📍
Ağzına büyük bir lokma attı Bekir, eve gireli daha 10 dakika olmadan o çok sevdiği böreğe merakla dalmıştı. Yavaşça çiğnerken bir anda durup annesine döndü. "Bu Asya'nın yaptığıyla aynı, her şeyiyle aynı olmuş. Sen emin misin Arda'nın yaptığına? "
"Aman oğlum evde ikisi yapıyor yemekleri zaten, el lezzetleri aynıdır aynı tarif sonuçta. Sen beğendin mi ondan haber ver. " Annesinin söylediğine katılıyordu Bekir, aynı tarifi kullanıyor olmalıydılar.
"Doğru diyorsun anne, beğendim. Gerçekten bu böreğin üstüne börek tanımam. " Koca bir dilim daha attı ağzına. "Nasıl da iştahlı iştahlı yiyorsun, vallahi binbir çeşit yemek yapsam yemezsin. " Bekir gülümsedi, karşısına oturan kadının uzanıp elini öptü. "Senin yaptığın zehri ben bal diye yerim sultanım, ne demek yemezsin. Duymamış olayım... Sadece bu börek çok güzel ondan böyle yiyorum. "
Bugün Asya yemek yapsa dahi kutuya dokunmamıştı, genç kızın ağlamaklı hali gözünün önüne düşüp duruyordu. İnsanları üzmekten hiç hoşlanmasa da sevmediği bir kadına o yiyecekleri yiyerek ümit veremezdi. Bugüne dek yiyerek zaten yeterince kadının duygularını istismar etmişti.
"Ben de bugün dondurmalı irmik helvası yapayım sen de götür olur mu yavrum? Hep bize getiriyorlar ayıp oluyor artık. " Bekir elini ıslak mendile sildi, boğazını temizledi konuşmak için. "Anne o kızın adı benimle anılmaya başlamışken az uzak dur o evden. Bak insanlar olmadık laflar edecekler başımıza bela alacağız. Benim yerime veya şahsıma sakın kararlar alma olur mu? Bir süre hiç gerek yok yanaşmaya. "
Kadın biraz düşününce hak vermişti oğluna. "Sen kesin kararlısın değil mi? İstemiyorsun yani Asya'yı? " Madem oğlu istemiyordu, konuyu tamamen kapatırdı kadın. Oğlundan daha önemli değildi.
"İstemiyorum dedim anne, gönlüm de yok aklım da yok onda. Daha da açma konusunu bu evde. " Kadın tamam oğlum demişti hemen, olmayacak işe amin denmezdi.
O nedenle kalbinden güçlü bir dua etti kadın; Allâh hayırlı olanı oğlumun gönlüne nasip kılsın, dedi.
-----
Bekir gittikten 10 dakika sonra Asya gelmişti eve. Gözlerinin etrafı kıpkırmızı olmuştu ağlamaktan. "Abla noldu sana? Biri bir şey mi dedi? Bir şey mi yaptılar? " Arda ablasının etrafında pervane olmaya başladı hemen.
"Arda git basımdan uğraşamam seninle şimdi. " Odasına gidip bir an önce yatağına gömülerek ağlamak istiyordu. "Ne oldu ki? Vallahi ben bir şey yapmadım. Bilgisayarından yemek tarifine baktım sadece, sonra hemen kapattım başka yere girmedim hiç. " Telefonu olmadığı için ablasının bilgisayarından işlerini görüyordu.
"Al! Verdiğin hiçbir şeyi yemeyeceğini söyledi, istemiyor işte niye zorladın ki? Senin yüzünden sülük konumuna düştüm! " Mercimek köftesi bulunan saklama kabını Arda'nın göğsüne doğru fırlattı genç kız.
Genç oğlan acıyla geriye çekilse de göğsü fena halde acımış, bir kaç saniye nefesi kesilmişti. Ablasının rezil olduğu için ağlamasına daha çok üzülmüştü. "Özür dilerim abla... "
"Senin sevgin bizi rezil ediyor... Sen sevme! "
📍
Bölüm nasıldı???
Sizi seviyorum 💕💕💕
YOU ARE READING
Tek Rekat
General Fictionİnterseksüel birey içerir... 🍂 İçinde büyüttüğü aşkı bir sabah namazı sonrası sonsuza dek kalbine gömmüştü. 🍂