🪷 12

752 193 153
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

Bölüm sınırı: 70 yorum

📍

Bekir ve annesi eve geleli yarım saat kadar olmuştu. Arda daha da bir şey demeden yanından geçip gitmişti. Sesindeki burukluk Bekir'in ağzından iğrenç bir tat bırakmıştı. Keyfi yoktu hiç.

"Arda niye ağlamış anne? Dedi mi sana? "  Fatma hanım iç çekti ve mutfak sandalyesine oturdu. Onun da bu duruma içi sıkılmıştı. "Babası başını kaldırma gözetleyeceğim seni demiş. O da sitem etmiş biraz... Oğlum... Oğlan canından vazgeçmek üzere sanki. Korktum ben laflarından. "

Bekir'in iç sıkıntısı arttı son cümlelerle. "Ne demek canından vazgeçmek üzere? Anne öyle şey mi olur Allah aşkına. Ben gidip konuşacağım babasıyla, belli ki önceki konuşmam bir işe yaramamış. " Fatma hanım kalkan oğlunun kolundan tutup oturttu.

"Seni ne ilgilendirir derse ne diyeceksin oğlum? Sen gittikten sonra beni mi şikayet ettin diyerek hem oğlanı hem de Manolya'yı döver. Bu adamlar laftan anlar mı hiç? Başka bir şey yapmak lazım. "

Bekir annesini dinleyip oturdu yerine ve düşünmeye başladı. "Böyle olmaz anne, bu böyle gidemez. Bir çare bulmak lazım. " Fatma hanımın aklına bir fikir gelirken oğlunun ne tepki vereceğini bilemeyerek konuştu.

"Aslında bir şey yapılabilir oğlum. " Adam dikkatlice annesine baktı, ne olacaksa yapmaya hazırdı. "Ne yapabiliriz anne? Hemen yapayım ben. "

"Senlik bir şey yok pek, ben bulabilirim ama... Bu oğlan ancak o evden evlenerek kurtulabilir oğlum. Kadınlık organları daha gelişmiş... Ben ona uygun bir damat adayı aramaya başlayacağım yarından itibaren. "

Bekir bir kaç saniye boyunca annesinin laflarını algılayamadı. "Nasıl yani anne? " Damarlarındaki kan fokurduyordu sanki. Şimdi Arda bir erkekle yaşayıp onunla beraber olacak ve o adamın çocuğunu mu doğuracaktı? Doğru mu anlıyordu Bekir?

"Ay oğlum o kadarını ben mi anlatayım sana? İşte Arda'nın da kabul edeceği birini bulup onu evlendireceğiz. Bu kadar basit. " Fatma hanım biraz da oğlunun tepkisini izlemek istiyordu. Şüpheleri vardı fakat doğru muydu yoksa o mu kuruntu yapıyordu emin olmalıydı.

"Arda kabul etmez öyle şeyi. " Hemen bu planı kestirip attı Bekir, masadaki kuru çiçek dallarını sıkıntıyla koparıp masanın üstüne dağıtmaya başladı.

"Biraz daha onlara katlanırsa kendisini öldürecek ama... Onlardan bir an önce kurtulmayı seçer Arda. Ben ince eler sık dokurum şöyle dalyan gibi güzel huylu da bir adam bulurum ona. " Bekir annesine şöyle bir bakıp elindeki çiçeği masaya koydu ve ayağa kalktı.

"Ben şöyle bir dolacağım dışarıda, gece gelirim yatsıdan sonra uyu sen. " Fatma hanım neşesi yerine gelmiş halde geriye yaslandı. İnsan 33 yıllık evladını tanımaz mıydı hiç!!

"Tamam oğlum ama geç saate kalma olur mu? Ben de şöyle bir damat adaylarına bakarım. " Bekir de başını sallayıp evden çıktı hemen, duvarlar üstüne üstüne gelmişti.

"Ah benim deli oğlum... Ben damadımı buldum bile. "

📍

Bölüm nasıldı???

Sizi seviyorum💕💕💕💕💕

Tek RekatWhere stories live. Discover now